Εντυπωσιακή αύξηση των συνδρομητών του παρουσίασε το Netflix στο τρίτο τρίμηνο του 2022, καθώς πρόσθεσε 2,41 εκατομμύρια νέους χρήστες στην πλατφόρμα.
Με τη νέα επιλογή φθηνότερης συνδρομής με διαφημίσεις που αναμένεται να λανσάρει ο τεχνολογικός κολοσσός εκτιμάται ότι θα έχει 4,5 εκατ. νέους συνδρομητές έως το τέλος του έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πρώτο εξάμηνο οι συνδρομητές της είχαν μειωθεί κατά 1,2 εκατ., αλλά με την αύξηση του τρέχοντος τριμήνου διαθέτει πλέον 223 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως.
Σε αυτό το κλίμα, η Netflix εκτίμησε ότι οι ανταγωνιστές θα ολοκληρώσουν το 2022 με λειτουργικές ζημίες “πολύ πάνω από 10 δισ. δολάρια” συνδυαστικά, σε σύγκριση με τα δικά της ετήσια λειτουργικά κέρδη από 5 έως 6 δισ. δολάρια.
Τέλος, η πρόβλεψη της εταιρείας για 4,5 εκατ. νέους πελάτες μέχρι το τέλος του 2022 ξεπερνά τις εκτιμήσεις της Wall Street, οι οποίες ήταν στα 4,2 εκατ. μεσοσταθμικά. Για το τέταρτο τρίμηνο, το Netflix προβλέπει έσοδα 7,8 δισ. δολαρίων – ελαφρώς χαμηλότερα των 7,93 δισ. που εμφάνισε στο τρέχον λόγω της ενίσχυσης της αξίας του δολαρίου των ΗΠΑ.