Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 17% και βελτίωση λειτουργικής κερδοφορίας (EΒΙΤ) πέτυχε η Aegean Airilines στο πρώτο τρίμηνο. Τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 33,2 εκατ. ευρώ, από κέρδη 19,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Στο ίδιο διάστημα διακινήθηκαν 2,9 εκατ. επιβάτες, 11% περισσότεροι από πέρυσι. Ακολουθούν σε αριθμούς τα βασικά οικονομικά μεγέθη α’ τριμήνου 2024 της Aegean:
- 268,8 εκατ. ευρώ Κύκλος Εργασιών, 17% υψηλότερος σε σχέση με το 2023.
- 2,9 εκατ. επιβάτες, 11% περισσότεροι από το πρώτο τρίμηνο του 2023.
- EBITDA κέρδη 33,2 εκατ. ευρώ, από κέρδη 19,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
- EBIT ζημίες 7,2 εκατ. ευρώ, βελτιωμένες από ζημίες 14,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
- 21 εκατ. ευρώ ζημίες μετά από φόρους, από 14,4 εκατ. ευρώ ζημίες την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα, η Aegean συνεχίζει απρόσκοπτα το επενδυτικό πλάνο στον νέο στόλο, έχοντας παραλάβει 7 νέα αεροσκάφη σε σχέση με τον Μάρτιο του 2023, ενώ έχει προβεί και σε επέκταση λειτουργικών μισθώσεων, φθάνοντας συνολικά τα 79 αεροσκάφη, με αποτέλεσμα «το κονδύλι των αποσβέσεων να έχει αυξηθεί κατά 19% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023».
Δημήτρης Γερογιάννης (CEO Aegean): «Έτοιμοι για μία δυναμική θερινή σεζόν»
«Η προσπάθεια της AEGEAN για τη βελτίωση της εποχικότητας είναι ορατή στην επένδυση στο δίκτυο εξωτερικού, αλλά και στη σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών και της κίνησης το πρώτο τρίμηνο. Για ακόμα ένα τρίμηνο, το εποχικά ασθενέστερο, η AEGEAN παρουσίασε υψηλότερη κερδοφορία EBITDA, αποδεικνύοντας την ανθεκτική της βάση, την προσαρμοστικότητα και την ανταγωνιστικότητα στη διαχείριση του κόστους της. Είμαστε έτοιμοι για μία δυναμική θερινή σεζόν, με ενίσχυση δρομολογίων, αυξημένες συχνότητες, εστιάζοντας στην περαιτέρω ανάπτυξή μας, κυρίως από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Εξακολουθούμε να βλέπουμε ισχυρή ζήτηση για την καλοκαιρινή περίοδο. Είναι, όμως, ακόμη νωρίς για συνολικές προβλέψεις για την απόδοση της καλοκαιρινής περιόδου, που όπως πάντα θα διαμορφώσει το αποτέλεσμα. Παράλληλα, είναι πολύ ενθαρρυντικό ότι η προσπάθεια για την ανάπτυξη του Κέντρου Συντήρησης Αεροσκαφών και τoυ Κέντρου Εκπαίδευσης Πληρωμάτων ωριμάζει.
Μέσα σε διάστημα 12 μηνών ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αναβάθμισης του κτιρίου και ήδη οι πρώτοι 4 προσομοιωτές πτήσεων είναι σε λειτουργία, καλύπτοντας τις ανάγκες πληρωμάτων τόσο της AEGEAN όσο και τρίτων αεροπορικών εταιρειών. Ο Όμιλος, παράλληλα, έχει ξεκινήσει να παρέχει και υπηρεσίες βαριάς συντήρησης στους πρώτους εξωτερικούς πελάτες», ανέφερε ο Δημήτρης Γερογιάννης, CEO της Aegean.