Ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους πωλητές τρίτων να επιλύουν γρήγορα ζητήματα με τους λογαριασμούς τους και να αντλούν δεδομένα πωλήσεων και αποθεμάτων, παρουσίασε η Amazon.
Το νέο εργαλείο, με την ονομασία Amelia, είναι ήδη διαθέσιμο σε δοκιμαστική έκδοση για επιλεγμένους πωλητές στις ΗΠΑ και εν συνεχεία θα παρουσιαστεί ευρύτερα αργότερα μέσα στο έτος.
Από την πλευρά της, η Amazon περιγράφει την Amelia ως έναν «ειδικό στις πωλήσεις “όλα σε ένα”, βασισμένο στη AI». Πρόκειται στην ουσία για το πιο πρόσφατο εργαλείο δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης που η Amazon έφερε στην αγορά τον τελευταίο χρόνο, σε μία προσπάθεια της εταιρείας να εισέλθει δυναμικά στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά
Υπενθυμίζεται ότι η Amazon έχει παρουσιάσει έναν βοηθό αγορών με τεχνητή νοημοσύνη με την ονομασία Rufus, ένα chatbot για επιχειρήσεις με την ονομασία Q και το Bedrock, μια δημιουργική υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης για πελάτες cloud. Παράλληλα, σχεδιάζει επίσης να αναβαθμίσει την εικονική βοηθό μέσω φωνητικών εντολών Alexa με χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης, ενώ έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στον ανταγωνιστή του OpenAI, την Anthropic, τη μεγαλύτερη συμφωνία επιχειρηματικών συμμετοχών που έχει συνάψει μέχρι σήμερα.
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Άντι Τζάσι, νωρίτερα φέτος, η «ευκαιρία της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης» είναι σχεδόν άνευ προηγουμένου και ότι η αύξηση των κεφαλαιουχικών δαπανών είναι απαραίτητη για να την εκμεταλλευτούμε. «Δεν ξέρω αν κάποιος από εμάς έχει δει μια τέτοια δυνατότητα στην τεχνολογία εδώ και πολύ καιρό, σίγουρα από τότε που δημιουργήθηκε το cloud, ίσως από τότε που δημιουργήθηκε το διαδίκτυο».
Η Τεχνητή Νοημοσύνη εμπλουτίζει συνεχώς την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon. Η εταιρεία εμφανίζει πλέον περιλήψεις κριτικών για προϊόντα που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη και έχει ξεκινήσει λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης για τρίτους πωλητές που μπορούν να τους βοηθήσουν να γράψουν καταχωρίσεις και να δημιουργήσουν φωτογραφίες για διαφημίσεις.
Παράλληλα, ανακοίνωσε και εργαλεία που επιτρέπουν στους πωλητές να δημιουργούν διαφημίσεις βίντεο που δημιουργούνται με AI και να χρησιμοποιούν AI για να γράφουν μαζικά λίστες προϊόντων με βάση ολόκληρο τον κατάλογό τους. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για να εμφανίζει εξατομικευμένες συστάσεις και καταχωρίσεις προϊόντων με βάση το ιστορικό αγορών ενός χρήστη. Για παράδειγμα, η Amazon θα εμφανίσει τον όρο «χωρίς γλουτένη» στην περιγραφή ενός κουτιού δημητριακών, εάν ένας αγοραστής αναζητά συνήθως προϊόντα με αυτή τη φράση.