Στην αναγκαιότητα της ψηφιακής μετάβασης των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, και τη μετατροπή του «μαγαζιού της γειτονιάς» στο «κατάστημα του μέλλοντος» αναφέρθηκε ο Μάριος Παπαγεωργίου, Senior Account Executive της Salesforce στο διεθνές συνέδριο Future of Retail που διοργάνωσε η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), μεταξύ 5 και 6 Απριλίου.
Συμμετέχοντας στο panel με τίτλο «Το Κατάστημα του Μέλλοντος», ο κ. Παπαγεωργίου τόνισε τη σημασία της υιοθέτησης προηγμένων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και το πολυκαναλικό (omni-channel) εμπόριο για τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Αναφέρθηκε επίσης στις καινοτόμες λύσεις της Salesforce, μέσω των οποίων οι έμποροι μπορούν να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών, να ενισχύσουν την απόδοσή τους και να επιτύχουν στρατηγικές βιώσιμης ανάπτυξης στην ψηφιακή εποχή.
«Η υιοθέτηση της μετάβασης στο κατάστημα του μέλλοντος δεν είναι μόνο μια αναγκαιότητα, αλλά και μια ευκαιρία για τους Έλληνες εμπόρους λιανικής πώλησης, ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις. Με τα κατάλληλα εργαλεία και στρατηγικές, που υποστηρίζονται από την τεχνολογία αιχμής της Salesforce, μπορούμε να ανοίξουμε νέους δρόμους για την εξέλιξη του λιανικού εμπορίου, οδεύοντας προς την επιτυχία και την καινοτομία», δήλωσε ο κ. Παπαγεωργίου.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας τονίστηκε επίσης η εξέλιξη του τοπίου των retail media στην Ελλάδα ως διαφημιστικό κανάλι, με στόχο την προσέγγιση μεγαλύτερων κοινών-στόχος. Καθώς τα καταστήματα γίνονται όλο και πιο σημαντικά διαφημιστικά κανάλια, οι λιανέμποροι -τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως- πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να προσελκύσουν αποτελεσματικά τους καταναλωτές σε πολλαπλά σημεία επαφής.
Επιπλέον, ο κ. Παπαγεωργίου μίλησε για τη συνεισφορά της Salesforce στην κάλυψη του χάσματος των ψηφιακών δεξιοτήτων του κλάδου, μέσω της δωρεάν πλατφόρμας εκπαίδευσης και κατάρτισης της εταιρείας, Trailhead. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στις διαδραστικές ενότητες μάθησης της πλατφόρμας, μέσω της οποίας οι λιανέμποροι και οι υπάλληλοί τους μπορούν με τον δικό τους ρυθμό να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους, ώστε να πετύχουν μια ομαλή μετάβαση στο ψηφιακό λιανικό εμπόριο, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών τους.
Όσο οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν πολυπλοκότητες και εμπόδια στο τοπίο του λιανικού εμπορίου, η Salesforce παραμένει αφοσιωμένη στην προώθηση της καινοτομίας και στη βοήθεια των λιανοπωλητών να εξελιχθούν στην εποχή της νέας τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης.