Το Project Agora και η Taboola, που συνεργάζονται κατά αποκλειστικότητα στην Ελλάδα και άλλες 25 αγορές, λάνσαραν πρόσφατα από κοινού το πρόγραμμα πιστοποίησης για agencies και advertisers, Taboola PRO.
Οι BGM OMD και Hearts & Science ήταν τα πρώτα agencies στην Ελλάδα, αλλά και συνολικά στις αγορές του Project Agora, που ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρόγραμμα, εξασφαλίζοντας την πιστοποίηση για τους ανθρώπους τους και τις εταιρίες συνολικά. Στην Ελλάδα ταξίδεψε αποκλειστικά για το σκοπό αυτό και η ομάδα της Taboola, ώστε να παρουσιάσει το πρώτο Taboola PRO από κοινού με την ομάδα του Project Agora.
Το Taboola PRO είναι ένα by-invitation-only global εκπαιδευτικό πρόγραμμα για premium συνεργάτες. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει σε advertisers και marketers μια πλήρη επισκόπηση της Taboola και των προϊόντων της, καθώς και βέλτιστες πρακτικές για επιτυχημένες καμπάνιες με χρήση της Taboola. Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες ολοκληρώνουν σχετικό τεστ που εξετάζει τις γνώσεις τους, ώστε τόσο οι ίδιοι όσο και η εταιρία τους να αποκτήσουν την πιστοποίηση Taboola PRO.
O Πέτρος Λυτρίβης, Chief Digital Officer της BGM OMD/Hearts & Science, είπε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επιλεχθήκαμε να συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Taboola Pro και μάλιστα ως τα πρώτα agencies στην Ελλάδα που λαμβάνουν αυτήν την πιστοποίηση. Από τις παρουσιάσεις, λάβαμε μια σφαιρική γνώση για τις δυνατότητες του Native Advertising μέσα από την Taboola. Η Taboola είναι πλέον μια πλατφόρμα ανταγωνιστική με τη Google και τη Meta και συνδυάζει τις ίδιες δυνατότητες κάλυψης και στόχευσης με την πραγματικά native διαφημιστική εμπειρία για τους χρήστες στο τεράστιο δίκτυο publishers της Taboola στην Ελλάδα και το εξωτερικό.”
Η Πωλίνα Τσαδίρη, Global Agencies Director του Project Agora, συμπλήρωσε: “Το Taboola Pro γίνεται ένα επιπλέον εργαλείο μέσω του οποίου το Project Agora προωθεί τις διαφημιστικές λύσεις της Taboola, προς όφελος τόσο των διαφημιζομένων όσο και των συνεργατών εκδοτών. Το πρόγραμμα αυτό γίνεται πλέον αναπόσπαστο εργαλείο για την περαιτέρω ενίσχυση των συνεργασιών μας με τα media agencies”.