Διεθνή

Crowdstrike: Πάνω από 1 δισ. δολ. το κόστος του ψηφιακού blackout

Ο κόσμος έμαθε σχετικά γρήγορα ότι η εταιρεία κυβερνοασφάλειας CrowdStrike βρισκόταν πίσω από το καταστροφικό τεχνολογικό blackout, την περασμένη Παρασκευή. Ωστόσο, το να διαπιστωθεί ποιος τελικά θα πληρώσει τον λογαριασμό για τις ζημιές μπορεί να διαρκέσει πολύ περισσότερο.

Υπενθυμίζεται ότι το blackout οδήγησε στην ακύρωση περισσότερων από 5.000 πτήσεων εμπορικών αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως και διέκοψε τις επιχειρήσεις από τις λιανικές πωλήσεις και τις παραδόσεις πακέτων έως τις διαδικασίες στα νοσοκομεία, κοστίζοντας έσοδα, χρόνο και παραγωγικότητα του προσωπικού.

Το πρόβλημα προκλήθηκε από ένα λάθος στον κώδικα της CrowdStrike σε μια «ενημέρωση περιεχομένου» λογισμικού. Δυστυχώς, η διόρθωση του λάθους ήταν πολύ πιο χρονοβόρα παρά η πρόκλησή του και μπορεί να περάσουν μέρες πριν όλα τα συστήματα επιστρέψουν στην κανονική λειτουργία.

CrowdStrike: Συνεχίζεται το χρηματιστηριακό σοκ για την εταιρεία κυβερνοασφάλειας

Σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αργά την Κυριακή, η CrowdStrike είπε ότι «ένας σημαντικός αριθμός» περίπου 8,5 εκατομμυρίων συσκευών που επηρεάστηκαν ήταν και πάλι online και λειτουργούσαν και ζήτησε ξανά συγγνώμη για την αναστάτωση.

Ωστόσο, το CNN επισημαίνει ότι ενώ η CrowdStrike ζήτησε συγγνώμη, δεν ανέφερε εάν σκοπεύει να παράσχει αποζημίωση στους πελάτες που επηρεάζονται. Και όταν ρωτήθηκε από το CNN σχετικά με το εάν σχεδιάζει να παράσχει αποζημίωση, απέφυγε να απαντήσει.

Για να διαβάσετε την συνέχεια του άρθρου πατήστε ΕΔΩ

close menu