Στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, μέσω θυγατρικής εταιρείας, εισέρχεται η ΔΕΗ καθώς στις 28 Σεπτεμβρίου δημοσιεύτηκε στο ΓΕΜΗ, η σύσταση της νέας θυγατρικής της, με την επωνυμία ΔΕΗ e-Μοney services. Η εταιρεία θα εδρεύει στο Μαρούσι και θα έχει αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 42 εκατομμύρια.
Η ΔΕΗ e-Μοney services θα λειτουργεί ως ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος, παρέχοντας υπηρεσίες πληρωμών και χρηματικής διαμεσολάβησης. με στόχο να εκμεταλλευτεί ένα ευρύ πελατολόγιο που στην Ελλάδα διαθέτει 5,5 εκατομμύρια νοικοκυριά και άλλα 3,1 εκ. στην Ρουμανία (μετά την εξαγορά της ENEL) καθώς και το ευρύ πελατολόγιο μέσω της Κωτσόβολος.
Όπως αναφέρεται στο καταστατικό της, η νέα εταιρεία θα παρέχει υπηρεσίες όπως τοποθέτηση και ανάληψη μετρητών σε λογαριασμούς πληρωμών, εκτέλεση πληρωμών, έκδοση ηλεκτρονικού χρήματος, καθώς και άλλες υπηρεσίες όπως για παράδειγμα εκτέλεση πράξεων πληρωμής με κάρτα, παγίων εντολών κ.α.. Η εταιρεία θα λειτουργεί ως ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος κατά την έννοια του ν. 4021/2011, όπως ισχύει εκάστοτε, αναπτύσσοντας mobile app για καταθέσεις και πληρωμές.
Το πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας το οποίο συγκροτήθηκε με απόφαση του ΔΣ της ΔΕΗ συγκροτούν ο κ. Αλέξανδρος Πατεράκης, αναπληρωτής διευθύνοντας σύμβουλος της ΔΕΗ, ο οποίος αναλαμβάνει την θέση του Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου, ο κ. Κωνσταντίνος Αλεξανδρίδης Οικονομικός Διευθυντής της ΔΕΗ την θέση του Αντιπροέδρου και μέλος του ΔΣ η κ. Κατερίνα Λύμουρα.
Πρόκειται για μια δραστηριότητα που εντάσσεται στη στρατηγική της ΔΕΗ να αποτελέσει και πάροχο τεχνολογίας αξιοποιώντας τα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής. Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την εξαγορά της Κωτσόβολος, εμπλουτίζοντας τις δυνατότητες της ΔΕΗ με νέες υπηρεσίες που αφορούν τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τη χρηματική διαμεσολάβηση. Η εταιρεία θα αξιοποιήσει αυτές τις δυνατότητες για την προσφορά υπηρεσιών όπως πληρωμές μέσω καρτών, παγίων εντολών και άλλες συναλλαγές. Η επέκταση αυτή είναι σε ευθυγράμμιση με τον στόχο της ΔΕΗ να αξιοποιήσει την τεχνολογία και να γίνει ένας ισχυρός παίκτης και στην αγορά των ψηφιακών υπηρεσιών.
Ο μετασχηματισμός της ΔΕΗ στηρίζεται σε τρεις πυλώνες: την ψηφιοποίηση, την πράσινη ενέργεια και την πελατοκεντρική προσέγγιση. Μέσα από τη νέα πλατφόρμα e-Money services, η ΔΕΗ ενισχύει τις προσπάθειες αυτές, προσφέροντας στους πελάτες της άμεσες και ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές και υπηρεσίες. Με την επέκταση στις ηλεκτρονικές πληρωμές, ο όμιλος αξιοποιεί στο έπακρον τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας προσφέροντας τώρα ολοκληρωμένες λύσεις στο πελατολόγιο της. Για το τελευταίο υπενθυμίζεται ότι μόνο στον ενεργειακό κλάδο, η εταιρεία κατέχει ένα χαρτοφυλάκιο άνω των 5 εκατ. καταναλωτών στην Ελλάδα και περίπου 3,1 εκατ. στη Ρουμανία, μετά την εξαγορά της Enel.