Στην διενέργεια διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού με στόχο τον εκσυγχρονισμό του 112 με υπηρεσίες φωτογραφιών και βίντεο προχώρησε η Κοινωνία της Πληροφορίας. Το έργο «Αναβάθμιση/Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών 112 – Next Generation 112 (NG112) για την Πολιτική Προστασία» με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), αφορά στην προμήθεια, παραμετροποίηση και εγκατάσταση ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης Επόμενης Γενιάς (NG-ECMS-112), δηλαδή ενός συστήματος αποτελούμενου από λογισμικό που θα παρέχει πληροφοριακή υποστήριξη ως προς το εισερχόμενο σκέλος του Ευρωπαϊκού Αριθμού Έκτακτης Ανάγκης 112.
Το παρόν Έργο αφορά στην προμήθεια, παραμετροποίηση και εγκατάσταση Σύγχρονου Συστήματος Διαχείρισης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης Επόμενης Γενιάς (NG-ECMS-112) για τετρακόσιους (400) χρήστες. Θα αποτελείται από λογισμικό Διαχείρισης Κλήσεων 112 Επόμενης Γενιάς, από τηλεφωνικό κέντρο IP-PBX, από λογισμικό Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών και από γεωγραφικά δεδομένα και θα παρέχει τη δυνατότητα σε τηλεφωνητές 1ου (PSAP-1) και δευτέρου επιπέδου (PSAP-2) να πραγματοποιούν συνδιαλέξεις φωνής, βίντεο, επικοινωνία με άμεσα μηνύματα σε πραγματικό χρόνο με πολίτες και ΑΜΕΑ (Real-Time Text – RTT), επικοινωνία μέσω SMS, λήψη δεδομένων eCall και ταυτόχρονο γεω-εντοπισμό, όπου αυτό είναι εφικτό.
Το σύστημα θα εγκατασταθεί σε διάταξη Active-Active στα δύο υφιστάμενα Κέντρα Δεδομένων του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και στην αντίστοιχη υποδομή εξοπλισμού με χρήση τεχνικών virtualization / containerization για την ευκολότερη ευελιξία και διαχείριση πόρων. Παράλληλα το σύστημα θα είναι Cloud-ready για τη μεταφορά του μελλοντικά σε υποδομή Κυβερνητικού Νέφους (Government Cloud).
Μέσω του Δικτύου ΣΥΖΕΥΞΙΣ θα έχουν πρόσβαση όλοι οι Φ.Α.Κ.Ε.Α. σε Πανελλαδικό Επίπεδο.
Για την κάλυψη των αναγκών που προαναφέρθηκαν η σύμβαση περιλαμβάνει τις ακόλουθες προμήθειες και υπηρεσίες:
- Προμήθεια / Εγκατάσταση και Παραμετροποίηση Τηλεφωνικού Κέντρου IP-PBX
- Προμήθεια και εγκατάσταση Σταθμών Εργασίας
- Προμήθεια και εγκατάσταση Εξοπλισμού Αναβάθμισης των εξυπηρετητών Storage και Backup
- Προμήθεια και παραμετροποίηση λογισμικού NG-ECMS-112-SW και η εγκατάστασή του στα δύο Data Centers (σε υφιστάμενη υποδομή εξυπηρετητών, λογισμικού, συσκευών καταμερισμού φορτίου και δικτυακής επικοινωνίας) του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στο Μαρούσι και στο Χαλάνδρι Αττικής με τα ακόλουθα υποσυστήματα:
- Υποσύστημα Διαχείρισης Συστήματος
- Υποσύστημα Διαχείρισης Οργανισμού, Ρόλων και Χρηστών
- Υποσύστημα Γεωκωδικοποίησης και Αντίστροφης Γεωκωδικοποίησης
- Υποσύστημα Υποβοήθησης Συνέντευξης Καλούντα
- Υποσύστημα Διασύνδεσης με IP-PBX
- Υποσύστημα Παραμετροποίησης Κλήσεων (Rule-based)
- Υποσύστημα Διαχείρισης Κλήσεων και Προώθησης Πληροφοριών Περιστατικού
- Υποσύστημα Διαχείρισης Γεωγραφικών Δεδομένων
- Υποσύστημα Αυτόματης Ανάκτησης Τοποθεσίας Κινητών Τηλεφώνων (AML)
- Υποσύστημα e-Call και Third Party Services (TPs)
- Υποσύστημα Διαχείρισης Βίντεο-κλήσεων
- Υποσύστημα Υποστήριξης PEMEA
- Υποσύστημα BI με σκοπό τη υποβοήθηση της λήψης αποφάσεων
- Υποσύστημα Διαλειτουργικότητας με τρίτα συστήματα
- Αμφίδρομη Διασύνδεση με τα συστήματα CAD όλων των εμπλεκόμενων Φορέων
- Υποσύστημα Διαχείρισης Εικονικού Video Wall
- Υποσύστημα Επιτήρησης Εικονικού Τηλεφωνικού Κέντρου (Near Real Time Supervision)
- Προμήθεια/ανάπτυξη Εφαρμογής Mobile App 112 Total Conversation για υποστήριξη PEMEA για Android και IOS.
- Προμήθεια και παραμετροποίηση Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών
- Προμήθεια όλων των απαιτούμενων βάσεων δεδομένων
- Προμήθεια δεδομένων Οδικού Δικτύου και Σημείων Ενδιαφέροντος
- Υποσύστημα Παρακολούθησης Λειτουργίας Πληροφοριακού Συστήματος
- Υπηρεσίες παραμετροποίησης του υποσυστήματος παρακολούθησης υποδομής των δύο Data Centers
- Υπηρεσίες υποστήριξης υλοποίησης Έργου
- Υπηρεσίες Διοίκησης Έργου
- Υπηρεσίες Μελέτης Υλοποίησης – Ανάλυση Απαιτήσεων – Λεπτομερείς Λειτουργικές Προδιαγραφές
- Υπηρεσίες Εκπαίδευσης των χρηστών και διαχειριστών στο νέο σύστημα
- Υπηρεσίες Υποστήριξης Πιλοτικής Λειτουργίας
- Υπηρεσίες Υποστήριξης Πλήρους Δοκιμαστικής Λειτουργίας
- Μελέτη ασφάλειας & GDPR (DPIA)
- Υπηρεσίες Penetration Testing
- Υπηρεσίες υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk 1ου επιπέδου για τρία έτη)
- Υπηρεσίες Διαχείρισης Υπηρεσιών Εγγύησης (Service Management / SLA)