Έργα - Διαγωνισμοί

Διαγωνισμός 39 εκατ. ευρώ για ψηφιοποίηση ασφαλιστικής ιστορίας από τον e-ΕΦΚΑ

Σε προκήρυξη διαγωνισμού για την «Προμήθεια νέου ενοποιημένου Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ)» προϋπολογισμού 39 εκατ. ευρώ προχώρησε ο e-ΕΦΚΑ. Το έργο αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων, υποθέσεων και ψηφιακών υπογραφών (ΣΗΔΕ), το οποίο θα καλύψει τις σχετικές ανάγκες του συνόλου των υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ για τρία (3) έτη.

Ειδικότερα, στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται:

  • Η χρήση πλατφόρμας λογισμικού Ηλεκτρονικής Διαχείρισης και Διακίνησης Εγγράφων, Ψηφιακών Υπογραφών και Υποθέσεων που παρέχεται διαδικτυακά, για διάστημα 3 ετών, για απεριόριστο αριθμό εσωτερικών χρηστών, καλύπτοντας το σύνολο των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που ασχολούνται σήμερα με διαχείριση εγγράφων, οι οποίοι ανέρχονται σήμερα σε περίπου 8.000 και μπορεί να φθάσουν έως και 9.000.
  • Η εγκατάσταση της πλατφόρμας λογισμικού αυτού σε υποδομές του κυβερνητικού δικτυακού νέφους (gCloud) και η παροχή σχετικών αδειών χρήσης για την κάλυψη του συνόλου των εσωτερικών χρηστών – υπαλλήλων. Το πλατφόρμα λογισμικού θα πρέπει καλύψει με ολοκληρωμένο και ενιαίο τρόπο όλα τα πάσης φύσης θέματα που αφορούν στην διαχείριση, υπογραφή και διακίνηση εγγράφων που χειρίζεται το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ σε όλα τα επίπεδα της οργανωτικής της δομής, στη συστηματική εξαγωγή διοικητικής πληροφόρησης και στην υποστήριξη των διαδικασιών λήψης αποφάσεων, μέσα από τη συγκέντρωση, ανάλυση και παρουσίαση δεδομένων και μεταδεδομένων που θα παρέχονται από το Σύστημα
  • Η παραμετροποίηση και η προσαρμογή του προσφερόμενου λογισμικού σύμφωνα με τις ανάγκες, την οργανωτική δομή, τους ρόλους και τις αρμοδιότητες των στελεχών της διοίκησης και του λοιπού προσωπικού
  • Η μετάπτωση δεδομένων από υφιστάμενες εφαρμογές ηλεκτρονικής πρωτοκόλλησης ή/ και διακίνησης εγγράφων που εξυπηρετούν εν μέρει σήμερα τις σχετικές απαιτήσεις στον Φορέα
  • Η διασύνδεση με εσωτερικά συστήματα του e-ΕΦΚΑ.
  • Η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και μεταφοράς τεχνογνωσίας στους διαχειριστές του συστήματος, καθώς και σε επιλεγμένους τελικούς χρήστες.
  • Η παροχή σε περιβάλλον Εγγυημένου Επιπέδου Παρεχόμενων Υπηρεσιών (SLA) υπηρεσιών διορθωτικής και προληπτικής συντήρησης του  συστήματος και τεχνικής υποστήριξης δευτέρου επιπέδου για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών από την έναρξη παραγωγικής λειτουργίας του συστήματος.
  • • Η παροχή υπηρεσιών προσαρμοστικής και βελτιωτικής συντήρησης του συστήματος για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών.

Περισσότερα για τον διαγωνισμό ΕΔΩ

close menu