Νέα έρευνα της Digital Realty, του μεγαλύτερου παρόχου cloud- και carrier-neutral data centers, colocation και λύσεων διασύνδεσης παγκοσμίως, αποκαλύπτει ότι το 65% των IT leaders σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου, δηλώνουν ότι πρέπει να ενισχύσουν την ικανότητα των ομάδων τους στην ανάλυση δεδομένων για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί αντλώντας την μέγιστη αξία που μπορούν να τους προσφέρουν τα δεδομένα. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 78% όταν εστιάζουμε σε επιχειρήσεις της Βόρειας Αμερικής, σε σύγκριση με ποσοστό 63% σε επιχειρήσεις της Λατινικής Αμερικής, 55% σε ευρωπαϊκές επιχειρήσεις και 48% στις επιχειρήσεις της Ασίας.
Η ενίσχυση των δεξιοτήτων των ομάδων, θεωρήθηκε μείζονος σημασίας ξεπερνώντας τις ανάγκες επένδυσης στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) (59%) και ήταν η δεύτερη δημοφιλέστερη απάντηση μεταξύ των ερωτηθέντων στην ερώτηση: Ποιο παράγοντα θεωρούν σημαντικότερο για τις επιχειρήσεις τους στα επόμενα δυο χρόνια προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα των πληροφορίων που απορρέουν από τα δεδομένα;
Περισσότεροι από ένας στους πέντε (21%) των IT leaders παγκοσμίως, υπογράμμισαν ότι η έλλειψη εσωτερικού ταλέντου για την ανάλυση δεδομένων καθώς και η έλλειψη ταλέντου στη δημιουργία τεχνικής ικανότητας (21%), αποτελούν τα μεγαλύτερα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί τους κατά την άντληση πληροφοριών από τα δεδομένα τους.
Ένα γενικότερο ζήτημα
Σε ένα κόσμο που επικεντρώνεται ολοένα και περισσότερο στη διαχείριση δεδομένων, οι IT leaders θα πρέπει να προσφέρουν στις ομάδες τους τις κατάλληλες δεξιότητες ώστε να μπορούν να ξεκλειδώσουν την αξία των δεδομένων και να θέσουν σε προτεραιότητα data centric στρατηγικές εάν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.
Η έρευνα της Digital Realty αποκάλυψε ότι τα τρία τέταρτα (75%) των εταιρειών >$1B έχουν πλέον μια επίσημη επιχειρηματική στρατηγική δεδομένων στο στάδιο του σχεδιασμού, της υιοθέτησης ή της εκτέλεσης.
Αυτό συγκρίνεται με το 63% των εταιρειών παγκοσμίως, που υποδηλώνει ότι οι μεγαλύτερες εταιρείες λειτουργούν ελαφρώς μπροστά από την καμπύλη αναφορικά με τα δεδομένα, κάτι που είναι πιθανό να τους δώσει πλεονέκτημα έναντι των μικρότερων ανταγωνιστών, καθώς η αύξηση του όγκου των δεδομένων καθιστά το Data Gravity μια ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση.
«Καθώς ο όγκος των δεδομένων αυξάνεται εκθετικά σε όλο τον κόσμο, το φαινόμενο του Data Gravity θα ενταθεί αναπόφευκτα, ιδίως αν οι εργαζόμενοι δεν έχουν τις δεξιότητες για την αποτελεσματική επεξεργασία των δεδομένων“, αναφέρει σε δήλωση του ο Dave McCrory, VP of Growth and Global Head of Insights and Analytics της Digital Realty, “Αυτό το φαινόμενο θα έχει ως αποτέλεσμα, μεγάλοι όγκοι δεδομένων να προσελκύουν ακόμη περισσότερα δεδομένα, καθιστώντας αδύνατη τη μεταφορά, την διαχείριση καθώς και την εξόρυξη πολύτιμων πληροφοριών των δεδομένων αυτών. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, να δημιουργούνται εμπόδια για τις επιχειρήσεις και αντί τα δεδομένα να αποτελούν ενισχυτικό παράγοντα, να έχουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Η Digital Realty κατανοεί τις αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ηγέτες των επιχειρήσεων, γι’ αυτό και δημιουργήσαμε το PlatformDIGITAL®, την πρώτη στο είδος της παγκόσμια πλατφόρμα data center, για να ανταποκριθούμε στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις δεδομένων, ελέγχου και δικτύωσης των επιχειρήσεων παγκοσμίως και να τις βοηθήσουμε να υλοποιήσουν νέες data-first στρατηγικές».
Κοιτάζοντας μπροστά
Η έρευνα δείχνει ότι το 17% των IT leaders αναμένουν ότι οι πληροφορίες που βασίζονται στα δεδομένα, θα τους βοηθήσουν να προσελκύσουν περισσότερα ταλέντα στο μέλλον, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι υποψήφιοι θα προσελκύονται από οργανισμούς που κάνουν αποτελεσματική χρήση των δεδομένων τους. Αυτό είναι πιθανό να έχει αλλεπάλληλες προεκτάσεις καθιστώντας τις επιχειρήσεις με εξειδίκευση στη διαχείριση δεδομένων πιο θελκτικές στο ανθρώπινο δυναμικό με δεξιότητες διαχείρισης δεδομένων, κάνοντάς τες ακόμα πιο ανταγωνιστικές.
Η έρευνα Digital Realty διεξήχθη σε περισσότερους από 7.200 ηγέτες πληροφορικής σε επιχειρήσεις με έσοδα από 100 εκατ. έως 1 δισ. δολάρια και άνω, σε όλους τους κλάδους και σε 23 χώρες, προκειμένου να κατανοήσει τις προτεραιότητες εκείνων που ηγούνται της ψηφιακής στρατηγικής και του μετασχηματισμού στις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου.