Προϊόντα-Υπηρεσίες

Dreamforce 2022: Άρχισε η «αντίστροφη μέτρηση» για το μεγαλύτερο Συνέδριο Λογισμικού στον κόσμο

Η εταιρεία ανακοινώνει νέες λειτουργίες στο Customer 360

Το Dreamforce 2022, το επιδραστικό και πολυαναμενόμενο Συνέδριο της Salesforce, που φέτος γιορτάζει την 20η επέτειό του, επιστρέφει στο Σαν Φρανσίσκο από τις 20 έως τις 22 Σεπτεμβρίου.

Δεκάδες χιλιάδες Trailblazers (οι πρωτοπόροι της Salesforce) θα συναντηθούν την επόμενη εβδομάδα, ενώ εκατομμύρια θεατές σε όλον τον κόσμο θα μπορούν να παρακολουθήσουν τις μοναδικές στιγμές του Συνεδρίου στο διαδίκτυο, καθώς και στο Salesforce+, το ιδιωτικό κανάλι της εταιρείας (με ζωντανή μετάδοση, ιστορίες on demand, πρωτότυπες σειρές και περιεχόμενο).

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Salesforce διεξήγαγε ένα πλήρως ψηφιακό Dreamforce, με τη βοήθεια του Safety Cloud, λανσάροντας το Salesforce+ ώστε να μεταδώσει τη μαγεία του Dreamforce στην παγκόσμια κοινότητα. Φέτος, η εκδήλωση μεγαλώνει και ξεκλειδώνει ακόμα περισσότερη μαγεία: Τρεις ολόκληρες μέρες μάθησης, διασυνδέσεων, διασκέδασης και προσφοράς είναι καθ’ οδόν. Καθώς το Dreamforce «ξεδιπλώνεται», θα ακούσουμε:

  • Σημαίνουσες προσωπικότητες να μοιράζονται μαζί μας το πώς πρωτοστατούν στη φιλανθρωπία, τη βιωσιμότητα, την ισότητα, την αναβάθμιση των δεξιοτήτων και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
  • Πρωτοπόρους (Trailblazers) που χρησιμοποιούν τη Salesforce για να δημιουργήσουν νέα μονοπάτια και να χτίσουν έναν καλύτερο κόσμο.
  • Πολυεθνικές εταιρείες που έχουν χρησιμοποιήσει το Customer 360 για να μεταμορφώσουν τις επιχειρήσεις τους.

Ειδικότερα όσον αφορά το Customer 360, η Salesforce μόλις ανακοίνωσε καινοτομίες που παρέχουν στις εταιρείες ισχυρές τεχνολογίες αυτοματισμού και νοημοσύνης για αποτελεσματική ανάπτυξη και εξατομικευμένες εμπειρίες των πελατών τους, προκειμένου να κάνουν «περισσότερα με λιγότερα».

Πιο συγκεκριμένα, οι νέες λειτουργίες του Customer 360 περιλαμβάνουν καινοτομίες:

  • Στο Sales Cloud που συμβάλλουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των ομάδων πωλήσεων
  • Στο Service Cloud που οδηγούν σε ισχυρότερη συμμετοχή και αφοσίωση των πελατών
  • Στο Marketing Cloud που οδηγούν σε απόδοση επένδυσης (ROI) και εξοικονόμηση κόστους
  • Στο Commerce Cloud που βοηθούν τις εταιρείες να αυξήσουν την ευελιξία, τα περιθώρια κέρδους και τις εμπειρίες των πελατών τους.

Με τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά -όπως ο πληθωρισμός, οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού- είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις εταιρείες να επενδύουν σε τεχνολογίες που βελτιώνουν αποτελεσματικά τη λειτουργία τους, διατηρώντας την παραγωγικότητα των εργαζομένων και παρέχοντας, παράλληλα, τις εξαιρετικές εμπειρίες που πλέον περιμένουν οι πελάτες τους.

close menu