Την επέκτασή της στην αγορά της ηλεκτροκίνησης δρομολογεί το επόμενο διάστημα ο Όμιλος Quest, φέρνοντας στην ελληνική αγορά το SU7 της Xiaomi.
Τα σχέδια της εταιρείας επιβεβαίωσαν με δηλώσεις τους στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, τόσο ο πρόεδρος του Ομίλου, Θεόδωρος Φέσσας, όσο και η αντιπρόεδρος, Ευτυχία Κουτσουρέλη.
Σημειώνεται ότι εδώ και πολλά χρόνια η Info Quest διατηρεί στρατηγική συνεργασία με τη Xiaomi, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος και διανομέας των προϊόντων του κινεζικού κολοσσού στις αγορές της Ελλάδας και της Ρουμανίας. Η είσοδος του Ομίλου Quest στην ηλεκτροκίνηση δεν θα περιορίζεται μόνο στα ηλεκτρικά οχήματα αλλά σε ολόκληρο το οικοσύστημα που σχετίζεται με την αγορά αυτά. Σύμφωνα, ωστόσο, με τον έως τώρα σχεδιασμό η είσοδος των ηλεκτρικών οχημάτων της Xiaomi στην εγχώρια αγορά τοποθετείται το 2027.
«Είναι κάτι που μας ενδιαφέρει πολύ!», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Φέσσας. Υπογράμμισε, ωστόσο, ότι για να προχωρήσουμε στην πώληση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Xiaomi στην ελληνική αγορά και αυτό να γίνει σωστά, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή ακόμη μια τριετία. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την τεράστια εμπορική επιτυχία του SU7, καθώς μόνο από τις προπαραγγελίες στην Κίνα έχει ήδη καλυφθεί ο προγραμματισμός της φετινής παραγωγής. Ο κ. Φέσσας τόνισε επίσης ότι η νέα δραστηριότητα εντάσσεται «με μία διασταλτική ερμηνεία» στην ήδη επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών, την οποία χαρακτήρισε «εξαιρετική», σημειώνοντας ότι αυτό οδήγησε πέρυσι και στην επέκταση της συνεργασίας τους και στην αγορά της Ρουμανίας.
Από την πλευρά της, η κα Κουτσουρέλη τόνισε ότι η Xiaomi πρωτοήλθε στην Ευρώπη μέσω Ελλάδας και Info Quest. «Δεν υπάρχει καλύτερο στρατηγικό partnership από αυτό!» όπως είπε χαρακτηριστικά. Έκανε επίσης λόγο «για ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα υποστήριξης», πέρα από το εμπορικό δίκτυο, με νέες υπηρεσίες, κατάλληλη τεχνική υποστήριξη και δίκτυο ταχυφορτιστών. «Θα στηθούν υπηρεσίες. Εμείς ό,τι φέρνουμε το στηρίζουμε και τεχνικά», τόνισε σχετικά. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη σημασία της εισόδου σε κάτι καινοτομία, τονίζοντας ότι η Info Quest έχει εξαγοράσει μικρές εταιρείες τεχνολογίας και επενδύει στην καινοτομία με στόχο την είσοδο σε νέες αγορές και την κερδοφορία που εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα.
Το SU7 της Xiaomi φιλοδοξεί να αποτελέσει την ευθέως ανταγωνιστική απάντηση της εταιρείας απέναντι στο Model 3 της Tesla με σημαντικά χαμηλότερο κόστος. Η τιμή διάθεσης του βασικού μοντέλου (Standard) είναι λίγο κάτω από τις 28.000 ευρώ, ενώ αυτή της κορυφαίας έκδοσης (Max) θα κυμαίνεται περί τις 38.400 ευρώ. Η ανακοίνωση του SU7 στα τέλη Μαρτίου προκάλεσε φρενίτιδα, με τις πρώτες παραγγελίες την ίδια ημέρα να υπερβαίνουν τις 50.000 σε λιγότερο από 28 λεπτά. Ενδεικτικό της τεράστιας ζήτησης είναι το γεγονός ότι οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη Απριλίου, με το εργοστάσιο της Xiaomi στην Κίνα να παράγει ένα αυτοκίνητο κάθε 76 δευτερόλεπτα.