• Τελευταία
Μέσω ΚΕΠ ασφαλιστικές ενημερότητες και 20 υπηρεσίες των ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ

e-ΕΦΚΑ: Πάνω από 50 υπηρεσίες, σε ασφαλισμένους, εργοδότες και συνταξιούχους

30/11/2021
Νέο κεφάλαιο δράσεων για τις ΜμΕ από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Νέο κεφάλαιο δράσεων για τις ΜμΕ από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

03/02/2023
Κωτσόβολος: Νέος CFO ο Γιώργος Ρούσσος

Κωτσόβολος: Νέος CFO ο Γιώργος Ρούσσος

03/02/2023
Η Nova διαθέτει για προ-παραγγελία τη νέα σειρά Galaxy της Samsung S23

Η Nova διαθέτει για προ-παραγγελία τη νέα σειρά Galaxy της Samsung S23

03/02/2023
Θεόδωρος Πελαγίδης: Σε ανοδική τροχιά η ελληνική οικονομία τα επόμενα πέντε χρόνια

Θεόδωρος Πελαγίδης: Σε ανοδική τροχιά η ελληνική οικονομία τα επόμενα πέντε χρόνια

03/02/2023
Ολοκληρώνεται η δικαστική διαδικασία στις για το μέλλον της πλατφόρμας TikTok

TikTok: Στηρίζοντας τους δημιουργούς με ένα ανανεωμένο σύστημα επιτήρησης λογαριασμών (account enforcement system)

03/02/2023
Λύση στις ελλείψεις WiFi εξοπλισμού με άμεση διαθεσιμότητα EnGenius

Δέκα χρόνια λειτουργίας της Professional Services

03/02/2023
Ιδιωτικότητα

Γιατί τα δεδομένα σας είναι πιο πολύτιμα από όσο νομίζετε

03/02/2023
«Τουρισμός για Όλους»:  Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ του προγράμματος  – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

Πού εξαργυρώνονται τα vouchers για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους»

03/02/2023
Το Disney+ ξεκινάει την αντιστροφή μέτρηση για την πρεμιέρα του τρίτου κύκλου της σειράς «The Mandalorian»

Το Disney+ ξεκινάει την αντιστροφή μέτρηση για την πρεμιέρα του τρίτου κύκλου της σειράς «The Mandalorian»

03/02/2023
Διαρκής άνοδος της Ελλάδας, στην ευρωπαϊκή κατάταξη, για την απορρόφηση του ΕΣΠΑ 2014-2020

Άδωνις Γεωργιάδης: Ένταξη των franchisees στα προγράμματα του ΕΣΠΑ

03/02/2023
Ψηφιακές Γωνιές στις 25 Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων

Ψηφιακές Γωνιές στις 25 Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων

03/02/2023
Η LG διευρύνει τη γκάμα των premium επιλογών ψυχαγωγίας που διατίθενται στο WEBOS HUB

Η LG διευρύνει τη γκάμα των premium επιλογών ψυχαγωγίας που διατίθενται στο WEBOS HUB

03/02/2023
Η Dotsoft A.E. – βασικός συνεργάτης για εφαρμογές Έξυπνων Πόλεων της Vodafone, στο Giga Campus by Vodafone & Demokritos

Η Dotsoft A.E. – βασικός συνεργάτης για εφαρμογές Έξυπνων Πόλεων της Vodafone, στο Giga Campus by Vodafone & Demokritos

03/02/2023
Η Deloitte “βάζει λουκέτο” σε Ρωσία και Λευκορωσία

Νέα έρευνα της Deloitte αποκαλύπτει ότι η πλειονότητα των επιχειρήσεων αύξησε τις επενδύσεις στη βιωσιμότητα τον τελευταίο χρόνο εν μέσω παγκόσμιας αβεβαιότητας

03/02/2023
H Space Innovation Solutions στοχεύει να φέρει την επανάσταση στις δορυφορικές τηλεπικοινωνίες μέσα στην Θερμοκοιτίδα του ESA στην Ελλάδα

H Space Innovation Solutions στοχεύει να φέρει την επανάσταση στις δορυφορικές τηλεπικοινωνίες μέσα στην Θερμοκοιτίδα του ESA στην Ελλάδα

02/02/2023
Χρίστος Δήμας: «Καθοριστικός ο ρόλος του Smart Attica για την ψηφιακή ωριμότητα μικρομεσαίων επιχειρήσεων και δημόσιας διοίκησης»

Χρίστος Δήμας: «Καθοριστικός ο ρόλος του Smart Attica για την ψηφιακή ωριμότητα μικρομεσαίων επιχειρήσεων και δημόσιας διοίκησης»

02/02/2023
Ermis Awards 2022: Οι μεγάλοι νικητές της γιορτής της δημιουργικότητας στον κλάδο της Επικοινωνίας

Ermis Awards 2022: Οι μεγάλοι νικητές της γιορτής της δημιουργικότητας στον κλάδο της Επικοινωνίας

02/02/2023
Τράπεζα Κύπρου και Kyndryl πρωτοστατούν στην ψηφιακή καινοτομία 

Η Kyndryl στην Ελλάδα, έναν χρόνο μετά δίνει έμφαση στα έργα του δημόσιου τομέα

02/02/2023
Η Check Point Software παρουσίασε τη νέα στρατηγική της κατεύθυνση στην ετήσια εκδήλωση CPX 360 και αποκάλυψε το ταχύτερο τείχος προστασίας στον κόσμο

H Check Point Software ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung για να αναβαθμίσουν την ασφάλεια των κινητών συσκευών

02/02/2023
Νέα σειρά SAMSUNG Galaxy S23: Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Νέα σειρά SAMSUNG Galaxy S23: Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

02/02/2023
Παρασκευή 03-02-2023 | 18:18
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δημόσια διοίκηση

e-ΕΦΚΑ: Πάνω από 50 υπηρεσίες, σε ασφαλισμένους, εργοδότες και συνταξιούχους

30/11/2021
σε: Δημόσια διοίκηση, Κοινωνική δράση, Κυβέρνηση, Ψηφιακός Μετασχηματισμός
Μέσω ΚΕΠ ασφαλιστικές ενημερότητες και 20 υπηρεσίες των ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
5
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η δημιουργία του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e- Ε.Φ.Κ.Α.) υπήρξε μια μεγάλη τομή στο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας, με στόχο τη διασφάλιση της βιωσιμότητας και της αποτελεσματικότητάς του. Ο φορέας είναι σήμερα υπεύθυνος για την συγκέντρωση όλων των ασφαλιστικών εισφορών και για την καταβολή όλων των συντάξεων και εφάπαξ παροχών, σε όλους τους ασφαλισμένους.

Πρόκειται για ένα έργο εξαιρετικά απαιτητικό, το οποίο απαιτεί υψηλό επίπεδο οργάνωσης και ετοιμότητας, αλλά και σύγχρονα εργαλεία για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Σε αυτή την προσπάθεια, επιδιώκει να συμβάλει η λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://www.efka.gov.gr μέσω της οποίας παρέχονται πάνω από 50 υπηρεσίες, σε ασφαλισμένους, εργοδότες και συνταξιούχους.

Σήμερα, οι ηλεκτρονικές ασφαλιστικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ επιτρέπουν σε χιλιάδες πολίτες να εξυπηρετούνται άμεσα, από το σπίτι ή την εργασία τους, αποφεύγοντας περιττές μετακινήσεις και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους.

Ειδικότερα, για όλους τους ασφαλισμένους μισθωτούς ή μη, είναι διαθέσιμες ηλεκτρονικά οι εξής υπηρεσίες:

  • Ασφαλιστική ικανότητα: κάθε ασφαλισμένος μπορεί να ελέγξει εύκολα, γρήγορα και σε πραγματικό χρόνο το δικαίωμά του στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (πάροχοι υγείας, φαρμακεία, συμβεβλημένοι γιατροί με τον ΕΟΠΠΥ, κ.α.) https://apps.ika.gr/eAccess/login.xhtml
  • Χορήγηση Ασφαλιστικής Ικανότητας έμμεσου μέλους. Η υπηρεσία αυτή παρέχει τη δυνατότητα της διαδικτυακής απογραφής έμμεσου μέλους, σύνδεσής του με τον άμεσα ασφαλισμένο και αυτόματης ενημέρωσης του Μητρώου ασφαλισμένων. https://www.efka.gov.gr/el/choregese-asphalistikes-ikanotetas-emmesoy-meloys-kai-apographe-sto-metroo-toy-e-ephka
  • Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλειας Ασθενείας (ΕΚΑΑ). Η υπηρεσία αυτή παρέχει πλέον ηλεκτρονικά την δωρεάν κάρτα που προσφέρει πρόσβαση σε ιατρικά αναγκαία και επείγοντα περιστατικά κατά την προσωρινή διαμονή του ασφαλισμένου σε μια από τις 28 χώρες της ΕΕ, την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν, τη Νορβηγία και την Ελβετία, με τους ίδιους όρους και το ίδιο κόστος (σε ορισμένες χώρες, δωρεάν) με τους ασφαλισμένους της εν λόγω χώρας. https://apps.ika.gr/eAccess/login.xhtml
  • Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας: επιτρέπει σε φυσικά και νομικά πρόσωπα να λαμβάνουν Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας αυτόματα, χωρίς περαιτέρω γραφειοκρατικές διαδικασίες και αναμονή. https://www.efka.gov.gr/el/apodeiktiko-asphalistikes-enemerotetas
  • Βεβαίωση Απογραφής: όλοι οι ασφαλισμένοι μπορούν να λάβουν άμεσα την εν λόγω βεβαίωση αποφεύγοντας την προσέλευση και τον συνωστισμό σε φυσικά υποκαταστήματα. https://www.efka.gov.gr/el/bebaiose-apographes
  • Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΚΕ.Π.Α.. Τα ΑΜΕΑ μπορούν πλέον να υποβάλουν ηλεκτρονικά Αίτημα Αξιολόγησης για Πιστοποίηση Αναπηρίας, να παρακολουθούν την πορεία του αιτήματος τους, να ενημερώνονται για την ημερομηνία εξέτασης τους από την αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή καθώς και για το αποτέλεσμα Γνωστοποίησης Αναπηρίας, να υποβάλλουν ενστάσεις κ.ά. https://www.efka.gov.gr/el/elektronikes-yperesies-kepa
  • Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.): οι οφειλέτες μπορούν να διαχειριστούν ηλεκτρονικά τα θέματα που αφορούν τις οφειλές τους: να πληροφορηθούν για το σύνολο των βεβαιωμένων οφειλών, να εξετάσουν εναλλακτικά σενάρια ρύθμισης, να ρυθμίσουν τις οφειλές τους μέσω διαδικτύου κ.α. https://www.efka.gov.gr/el/elektronikes-yperesies/elektronikes-yperesies-keao

Ειδικά για τους μισθωτούς ασφαλισμένους, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες περιλαμβάνουν επιπλέον:

  • Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης: όλοι οι ασφαλισμένοι μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στα ατομικά τους στοιχεία ασφάλισης, τα οποία συνθέτουν την ασφαλιστική τους ιστορία και θεμελιώνουν τα δικαιώματα για τη χορήγηση παροχών. https://www.efka.gov.gr/el/atomikos-logariasmos-asphalises
  • Ηλεκτρονική Αίτηση Επιδόματος Ασθένειας: πλέον οι ασφαλισμένοι μπορούν να υποβάλλουν τις σχετικές αιτήσεις ηλεκτρονικά, με χρήση των προσωπικών τους κωδικών TAXISNET, χωρίς ταλαιπωρία και άσκοπες μετακινήσεις. https://www.efka.gov.gr/el/epidoma
  • Ηλεκτρονική Υπηρεσία Πληρωμής Εξόδων Κηδείας: μέσω της υπηρεσίας αυτής είναι πλέον δυνατή η πληρωμή εντός 15 ημερών των εξόδων κηδείας, διαδικασία που απαιτούσε μήνες ή και χρόνια για να ολοκληρωθεί μέχρι πρότινος. https://www.efka.gov.gr/el/elektronike-yperesia-pleromes-exodon-kedeias
  • Βεβαίωση Προϋπηρεσίας: Οι μισθωτοί μπορούν πλέον άμεσα να λάβουν ηλεκτρονική βεβαίωση προϋπηρεσίας για να την χρησιμοποιήσουν σε υπηρεσίες του Δημοσίου χωρίς να χρειαστεί να μεταβούν σε κάποια από τις οργανικές μονάδες του φορέα. https://www.efka.gov.gr/el/bebaiose-proyperesias

Για τους μη μισθωτούς ασφαλισμένους παρέχονται επιπρόσθετα οι εξής υπηρεσίες:

  • Επιλογή Ασφαλιστικής Κατηγορίας Κύριας Ασφάλισης Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών από 1/1/2021
  • Έναρξη/Μεταβολή/Λήξη Ασφάλισης
  • Βεβαίωση Εισφορών για φορολογική χρήση
  • Εισφορές Μη Μισθωτών
  • Ρύθμιση οφειλών προς ΕΦΚΑ για ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους και αγρότες Ν.4611/2019
  • Αίτηση για Αμφισβήτηση οφειλής Ν.4554/2018
  • Υπηρεσία αποδοχής συμβάσεων παρ. 9 άρθρου 39 Ν. 4387/2016 (ΔΠΥ)
  • Δήλωση Παράλληλης Μισθωτής Απασχόλησης
  • Εισφορές Εργατών Γης

Για όσες συναλλαγές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά, παρέχεται μέσω της πλατφόρμας η δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού στα φυσικά υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ (https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-elektroniko-aitema-exypereteses-kleisimo-ranteboy). Το κλείσιμο του ραντεβού γίνεται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, προσφέροντας στους ασφαλισμένους καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς αποφεύγουν πολύωρες αναμονές και συνωστισμό.

Η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα https://www.efka.gov.gr συμπληρώνει μια ευρύτερη σειρά δράσεων, με στόχο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών από τον e- Ε.Φ.Κ.Α.. Σε αυτές περιλαμβάνονται η λειτουργία του νέου, ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555 που λειτουργεί χωρίς χρέωση σε 24ωρη βάση, η νέα υπηρεσία myEFKAlive για τη διευκόλυνση των κατοίκων των νησιωτικών περιοχών, η αύξηση του αριθμού των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω των ΚΕΠ κ.ά.

Ο e – Ε.Φ.Κ.Α. δημιουργήθηκε για να υπηρετήσει μια εξαιρετικά απαιτητική αποστολή, ξεπερνώντας μεγάλα διοικητικά εμπόδια και δυσλειτουργίες του παρελθόντος. Παρά τις δυσκολίες, συνεχίζει να λειτουργεί με επίκεντρο τον πολίτη, να αξιοποιεί νέες τεχνολογίες και να βελτιώνει σταθερά το επίπεδο των υπηρεσιών του.

Λέξεις-κλειδιά: e- ΕΦΚΑασφαλισμένοιδημόσιες υπηρεσίεςεργοδότεςσυνταξιούχοι
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Dionic: Χωρίς αναχρηματοδότηση δεν είναι εφικτή η αναστροφή της αρνητικής πορείας

Επόμενη δημοσίευση

Ν. Παπαθανάσης: Εντός 60 ημερών η υπαγωγή οικογενειακών επιχειρήσεων στον αναπτυξιακό νόμο

Σχετικά Άρθρα

Ψηφιακές Γωνιές στις 25 Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων

Ψηφιακές Γωνιές στις 25 Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων

03/02/2023
Χρίστος Δήμας: «Καθοριστικός ο ρόλος του Smart Attica για την ψηφιακή ωριμότητα μικρομεσαίων επιχειρήσεων και δημόσιας διοίκησης»

Χρίστος Δήμας: «Καθοριστικός ο ρόλος του Smart Attica για την ψηφιακή ωριμότητα μικρομεσαίων επιχειρήσεων και δημόσιας διοίκησης»

02/02/2023
Θοδωρής Σκυλακάκης: Η υλοποίηση του «Ελλάδα 2.0» θα φέρει μόνιμη επιτάχυνση ΑΕΠ

Θόδωρος Σκυλακάκης: Η Ελλάδα καταγράφει βελτίωση σε όλους τους δείκτες αποτελεσματικότητας της οικονομίας, παρά τις διαδοχικές κρίσεις

02/02/2023
Εξονυχιστικές διασταυρώσεις σχεδιάζει η ΑΑΔΕ για αύξηση της εισπραξιμότητας το 2022

Νέοι Γενικοί Διευθυντές στην ΑΑΔΕ

02/02/2023
Επόμενη δημοσίευση
Νίκος Παπαθανάσης: Το Δημόσιο παραμένει κυρίαρχος του ελέγχου των δημόσιων συμβάσεων

Ν. Παπαθανάσης: Εντός 60 ημερών η υπαγωγή οικογενειακών επιχειρήσεων στον αναπτυξιακό νόμο

Παράταση έξι μηνών στην υλοποίηση εννέα Δράσεων ενίσχυσης της Επιχειρηματικότητας

Γιάννης Τσακίρης: Η Ελλάδα είναι πλέον ιδιαίτερα ελκυστικός επενδυτικός προορισμός

Σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας για την Performance Technologies το 2020

Performance: 100% κάλυψη της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου

Η Τελετή Βράβευσης της Ελληνικής Παραολυμπιακής Ομάδας του Τόκιο στο Novasports!

Η Τελετή Βράβευσης της Ελληνικής Παραολυμπιακής Ομάδας του Τόκιο στο Novasports!

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά με στόχο το upskilling νέων από όλη την Ελλάδα σε ψηφιακές δεξιότητες

Microsoft και ReGeneration ενώνουν δυνάμεις ξανά με στόχο το upskilling νέων από όλη την Ελλάδα σε ψηφιακές δεξιότητες

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.