Τρίτη 28-06-2022 | 09:26
9 °c
Athens
7 ° Δε
9 ° Τρ
10 ° Τε
8 ° Πε
7 ° Πα
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

ΕΕΤΤ: Αυξάνεται στις 3 εβδομάδες η παροχή νέας σύνδεσης

18/05/2022
σε: Τηλεπικοινωνίες
ΕΕΤΤ: Αυξάνεται στις 3 εβδομάδες η παροχή νέας σύνδεσης
3
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
36
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Νέους δείκτες ποιότητας στην καθολική υπηρεσία -η οποία προβλέπει ότι όλοι οι καταναλωτές στην ελληνική επικράτεια έχουν πρόσβαση, σε προσιτή τιμή, σε διατιθέμενη υπηρεσία επαρκούς ευρυζωνικής πρόσβασης στο διαδίκτυο και σε υπηρεσίες φωνητικών επικοινωνιών συμπεριλαμβανομένης της υποκείμενης σύνδεσης, σε σταθερή θέση, αναμένεται να προωθήσει σύντομα η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών – Ταχυδρομείων καθώς ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση.

Όπως αναφέρεται από τις προτάσεις των συμμετεχόντων στην δημόσια διαβούλευση θα ισχύσει η αύξηση του χρόνου παροχής για νέα σύνδεση από μία σε 3 εβδομάδες καθώς η καθολική υπηρεσία θα περιλαμβάνει πλέον και υπηρεσίες ευρυζωνικής πρόσβασης, ενώ καταργούνται οι δείκτες του ποσοστού αποτυχίας κλήσεων και ο χρόνος απόκρισης για τις υπηρεσίες τηλεφωνητή.

Υπενθυμίζεται ότι οι στόχοι που ισχύουν σήμερα για τη βασική υπηρεσία της καθολικής υπηρεσίας υπηρεσία (υπηρεσίες φωνητικών επικοινωνιών συμπεριλαμβανομένης της υποκείμενης σύνδεσης, σε σταθερή θέση) είχαν αποφασιστεί με σχετική απόφαση το 2008 και προέβλεπαν:

  • Χρόνος παροχής για αρχική σύνδεση: 1 εβδομάδα, για το 80% των αιτήσεων, 4 εβδομάδες, για το 95% των αιτήσεων και 12 εβδομάδες, για το 99% των αιτήσεων
  • Συχνότητα βλαβών ανά 100 συνδέσεις ανά έτος: 13,5
  • Ποσοστό αποτυχίας κλήσεων: 2%
  • Χρόνος αποκατάστασης βλαβών: το 70% σε 36 ώρες και το 85% σε 72 ώρες το 95% σε 144 ώρες
  • Χρόνος απόκρισης για τις υπηρεσίες τηλεφωνητή: Μέσος χρόνος απόκρισης 20 sec
  • Παράπονα για λάθη σε λογαριασμούς: 0,2%

Όπως προκύπτει από την δημόσια διαβούλευση καταργείται ως στόχος επίδοσης στην παροχή Καθολικής Υπηρεσίας ο δείκτης που αφορά τη μέτρηση του ποσοστού αποτυχίας κλήσεων.

Επιπλέον λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνολογικές εξελίξεις, και τη χαμηλή χρησιμότητα του δείκτη «Χρόνος απόκρισης για τις υπηρεσίες τηλεφωνητή» καταργείται ο συγκεκριμένος δείκτης ως παρωχημένος.

Παραμένουν οι ίδιοι ποιοτικοί στόχοι με εξαίρεση τον στόχο του δείκτη «Χρόνος παροχής της αρχικής σύνδεσης» που αυξάνεται σε σε 3 εβδομάδες για το 80% των αιτήσεων, σε 9 εβδομάδες για το 95% των αιτήσεων και σε 12 εβδομάδες για το 99% των αιτήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό οριστικοποιούνται οι 4 δείκτες του Ν.4727/2020 ως δείκτες ποιότητας των υπηρεσιών της Καθολικής Υπηρεσίας:

  • Χρόνος παροχής της αρχικής σύνδεσης: 3 εβδομάδες, για το 80% των αιτήσεων, 9 εβδομάδες, για το 95% των αιτήσεων, 12 εβδομάδες, για το 99% των αιτήσεων
  • Ποσοστό βλαβών ανά γραμμή πρόσβασης: Συχνότητα βλαβών ανά 100 συνδέσεις ανά έτος 13,5
  • Χρόνος επισκευής βλαβών: το 50% σε 36 ώρες, το 85% σε 72 ώρες και το 95% σε 144 ώρες.
  • Παράπονα για λάθη σε λογαριασμούς: 0,2%

Στη συγκεκριμένη Δημόσια Διαβούλευση συμμετείχαν οι:

  • COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ
  • ΝΟVΑ Μ.A.E. (ΠΡΩΗΝ FORTHNET Α.Ε.)
  • Δρ. Γεώργιος Γιαννιτσιώτης

πηγή: Euro2day

Λέξεις-κλειδιά: EETT
Κοινοποίηση1Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Διαγωνισμός 2,8 εκατ ευρώ για πλατφόρμα διαχείρισης επιστροφής μεταναστών από την ΕΛΑΣ

Επόμενη δημοσίευση

Στις 31 Μαΐου οι αιτήσεις για τη χρηματοδότηση των 181,5 εκατ. ευρώ για πράσινη μεταποίηση από το Ταμείο Ανάκαμψης

Σχετικά Άρθρα

Η ΔΕΗ επενδύει 800 εκατ. ευρώ και μπαίνει στις τηλεπικοινωνίες με ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών

Ο Γιώργος Δαμάσκος νέος Γενικός Διευθυντής Τηλεπικοινωνιών της ΔΕΗ

27/06/2022
Η Cosmote συμμετέχει στο πρόγραμμα “Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ” του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0»

Η Cosmote συμμετέχει στο πρόγραμμα “Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ” του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0»

24/06/2022
Δωρεάν επικοινωνία από τη WIND στις πληγείσες από την πυρκαγιά περιοχές

Απεριόριστα data για 30 ημέρες σε όλους τους συνδρομητές της Wind

23/06/2022
Vodafone Ελλάδας: Άλματα ψηφιοποίησης και μετασχηματισμός  σε εταιρεία tech com

Vodafone Ελλάδας: Άλματα ψηφιοποίησης και μετασχηματισμός σε εταιρεία tech com

22/06/2022
Επόμενη δημοσίευση
Ικανοποίηση στην ΕΕ από την ανάπτυξη των έξυπνων μετρητών στην ελληνική γεωργία

Στις 31 Μαΐου οι αιτήσεις για τη χρηματοδότηση των 181,5 εκατ. ευρώ για πράσινη μεταποίηση από το Ταμείο Ανάκαμψης

Συνεργασία Google με Vodafone για προώθηση του Ευρωπαϊκού cloud

H Vodafone ιδρύει hub τεχνολογίας στην Κρήτη

Κατατέθηκε στη Βουλή ο Κλιματικός Νόμος – Τι αλλάζει σε κτίρια, οχήματα, ενέργεια

Κατατέθηκε στη Βουλή ο Κλιματικός Νόμος - Τι αλλάζει σε κτίρια, οχήματα, ενέργεια

Το στοίχημα της διασύνδεσης των λιμανιών της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο

Άνοιξε η διαδικασία επιλογής Τεχνικού Συμβούλου για έξι κομβικά έργα της ΕΡΓΟΣΕ

ICTplus

© 2022 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2022 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.