To τμήμα TELCO της Digimark που ασχολείται με έργα τηλεπικοινωνιών και VPN από το 2001, ολοκλήρωσε με επιτυχία μια νέα εγκατάσταση λύσης Unified Communications στην εταιρία Παύλος Ι. Κοντέλλης Α.Ε.Β.Ε. με το λογισμικό IP PBX 3CX το όποιο μετράει δεκάδες εγκαταστάσεις από το 2010 χρονιά με την οποία η Digimark ξεκίνησε τις εγκαταστάσεις του προϊόντος.
Το έργο απαιτούσε σύνθετη λύση και συνεργασία με τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο και περιλάμβανε την εγκατάσταση IP τηλεφωνικών κέντρων λογισμικού 3CX στα υποκαταστήματα της εταιρείας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα καθώς και την διασύνδεσή τους μέσω VPN που διαθέτει η εταιρεία.
Με τις δυνατότητες που παρέχει η λύση της 3CX οι χρήστες δεν είναι πλέον εξαρτώμενοι από το τηλέφωνο του γραφείου και μπορούν εύκολα να πραγματοποιούν και να λαμβάνουν κλήσεις και να πραγματοποιούν video meetings από οπουδήποτε. Όλα αυτά, χωρίς επιπλέον κόστος ή χρόνο για εκπαίδευση στη χρήση του τηλεφωνικού κέντρου.
Το 3CX βελτίωσε σημαντικά την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία. Η καλύτερη διαχείριση των εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων με χρήση Webclient, Apps, και καταγραφής κλήσης μείωσε σημαντικά τον αριθμό των αναπάντητων κλήσεων. Επίσης παρέχει την δυνατότητα χρήσης call center για καλύτερη διαχείριση των ερωτήσεων των πελατών της και διασύνδεση με CRM για καμπάνιες marketing.
Η Digimark με πολυετή εμπειρία στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και την υλοποίηση λύσεων Unified Communications, μπόρεσε να ανταποκριθεί άμεσα στην ανάγκη του πελάτη και να προτείνει την κατάλληλη λύση για τις ανάγκες του.