Λίγο μετά τις 18:30 της Δευτέρας παρατηρήθηκε βλάβη τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram.
Συγκεκριμένα, το Facebook ενημερώνει όποιον προσπαθεί να εισέλθει στον λογαριασμό του πως «κάτι πήγε λάθος», ενώ στο Instagram δεν «ανανεώνεται» η ροή.
Σύμφωνα με το «downdetector» όλο και περισσότερες γίνονται οι οι αναφορές όσων δεν μπορούν να εισέλθουν στους λογαριασμούς τους σε αμφότερα τα social media.
Παγκόσμιο το πρόβλημα της Facebook
Η εταιρεία, η οποία διαθέτει επίσης την υπηρεσία What’s App, αλλά και το Messenger (που επίσης παρουσιάζουν δυσλειτουργίες, βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας καθώς κατηγορείται πως παρέβλεψε σημαντικούς κανόνες ασφαλείας για τους χρήστες της, προκειμένου να αποκομίσει μεγαλύτερα κέρδη.
Η τριαντάχρονη πρώην υπεύθυνη προϊόντων στο Facebook Φράνσις Χάουγκεν, που αναμένεται να καταθέσει αύριο στην Επιτροπή Εμπορίου της αμερικανικής Γερουσίας, αποκάλυψε χθες σε συνέντευξή της, που μεταδόθηκε από το δίκτυο CBS, το πρόσωπό της και κατηγόρησε τον όμιλο ότι βάζει «το κέρδος πάνω από την ασφάλεια» των χρηστών. Χθες ο δημοκρατικός γερουσιαστής Ρίτσαρντ Μπλούμενταλ, μέλος της Επιτροπής αυτής, εξύμνησε το θάρρος της μάρτυρος δημοσίου συμφέροντος.
Το αμερικανικό Variety σημειώνει πως το πρόβλημα είναι έντονο και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Παράλληλα, τονίζεται στο δημοσίευμα πως κανείς υπεύθυνος δεν θέλησε να σχολιάσει το τεχνικό πρόβλημα σε ερώτημα δημοσιογράφων.
Ως και τον Ιούνιο του 2021, το Facebook διέθετε 1,91 δισεκατομμύρια καθημερινούς χρήστες, ένας αριθμός που αυξήθηκε κατά 7% τον τελευταίο χρόνο. Αθροιστικά, σε όλες τις πλατφόρμες της εταιρείας (Facebook, Instagram, What’s App και Messenger) υπολογίζεται πως βρίσκονται συνδεδεμένοι 2,76 δισεκατομμύρια χρήστες.
Τι αναφέρουν οι χρήστες του Twitter
Σύμφωνα με αναφορές χρηστών στο Twitter, ανάλογες δυσκολίες παρατηρούνται και σε μια ακόμα πλατφόρμα επικοινωνίας το WhatsApp.
H εταιρεία, κάτω από τις φτερούγες της οποίας βρίσκονται Facebook, Instagram και WhatsApp δεν είναι… ανοιχτή σχετικά με τους λόγους που τέτοιες βλάβες γίνονται ολοένα και πιο συχνά. Ενώ, σπάνια δίνονται εξηγήσεις ακόμα και μετά την επιδιόρθωση του προβλήματος.
Το 2019, η εταιρεία βίωσε τη μεγαλύτερη βλάβη της εδώ και χρόνια, και η μόνη δήλωση που ακολούθησε ήταν πως «δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης ρουτίνας».