Το Skroutz, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στους καταναλωτές να προσαρμόσουν με βάση το δικό τους πρόγραμμα ακόμα μια προσφερόμενη υπηρεσία από το Skroutz.
Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή: στο αίτημα επιστροφής που γίνεται στην πλατφόρμα του Skroutz, οι χρήστες επιλέγουν “Επιστροφή των προϊόντων σε ένα Skroutz Point” και επιλέγουν το Skroutz Point που τους εξυπηρετεί. Στη συνέχεια έχουν στη διάθεσή τους 48 ώρες από την έγκριση του αιτήματος ώστε να τοποθετήσουν τα προϊόντα στη θυρίδα επιλογής τους.
Με τα Skroutz Point να αποτελούν ολοένα και πιο δημοφιλή τρόπο παράδοσης – 27% των παραγγελιών που διαχειρίζεται η Skroutz Last Mile παραδίδεται σε κάποιο Skroutz Point – έρχεται να προστεθεί ακόμα μια παροχή. Για κάθε αγορά που πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη και Πέμπτη και επιλέγεται παραλαβή από Skroutz Point, προσφέρεται ένα ευρώ έκπτωση στα μεταφορικά κόστη.
Την ίδια στιγμή το δίκτυο Skroutz Point εξακολουθεί να μεγαλώνει, με παρουσία ήδη σε πάνω από 75 πόλεις και κωμοπόλεις της Ελλάδας, και φυσικά μαζί με όλες τις περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Οι πιο πρόσφατες πόλεις στις οποίες εγκαταστάθηκαν Skroutz Point είναι τα Ιωάννινα, η Τρίπολη και η Άρτα. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι ο αριθμός των Skroutz Point αγγίζει τα 2.000 σημεία εξυπηρέτησης, ενώ στόχος του Skroutz είναι μέχρι το τέλος του 2025 να έχουν γίνει 4.000.