Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 24 Ιουνίου 2021, η 2η ενότητα του επιτυχημένου προγράμματος Executive Diploma in Customer Service Management.
Από τον Οκτώβριο 2017, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με στόχο τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και την ανάπτυξη των στελεχών Εξυπηρέτησης Πελατών, προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με το Alba Graduate Business School, The American College of Greece για την υλοποίηση στοχευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος στο σύγχρονο Customer Service.
Σκοπός του προγράμματος είναι να ενδυναμώσει στελέχη που ηγούνται ομάδων Εξυπηρέτησης Πελατών, με δεξιότητες ηγεσίας που θα τα βοηθήσουν να καθοδηγήσουν τις ομάδες και τους Οργανισμούς τους στην αποτελεσματική εκπλήρωση των στόχων τους υπερβαίνοντας τις ικανότητές τους, με τρόπο ολιστικά διαδραστικό.
Το πρόγραμμα αποτελείται από 3 ενότητες. Συγκεκριμένα, μέσα από τη διδακτέα ύλη, τα στελέχη εκπαιδεύονται σε πρότυπα συμπεριφοράς και ηγεσίας, σχεδιάζουν πλάνα για την ανάπτυξη της εταιρικής κουλτούρας του οργανισμού τους και μαθαίνουν να χειρίζονται τεχνικές θετικής ηγεσίας και coaching. Τα τμήματα είναι ολιγομελή και για το λόγο αυτό τηρείται σειρά προτεραιότητας. Παράλληλα δίνεται η ευκαιρία να μπορεί να επιλέξει ο ενδιαφερόμενος να παρακολουθήσει ξεχωριστά μια Ενότητα λαμβάνοντας την αντίστοιχη Βεβαίωση. Η διάρκεια κάθε Ενότητας είναι 32 ώρες και τα μαθήματα διεξάγονται διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας zoom.us.
Για την απόκτηση του Executive Diploma in Customer Service Management απαιτείται η παρακολούθηση και των 3 Ενοτήτων:
1η Ενότητα: Developing Customer Service Excellence
Διεξαγωγή – Μάρτιος 2021
2η Ενότητα: Managing Values & Competencies for Customer Service Excellence
Διεξαγωγή – Ιούνιος 2021
3η Ενότητα: Mastering Excellence: Leading Customer Service Teams
Διεξαγωγή – Νοέμβριος 2021
Το πρόγραμμα μαθημάτων συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον, λόγω του διαδραστικού του χαρακτήρα και τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε παιχνίδια ρόλων, εναρμονισμένα με την καθημερινή πραγματικότητα στο χώρο εργασίας τους.
Τα μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, στο πλαίσιο των γενικότερων προνομίων που απολαμβάνουν, λαμβάνουν ειδική τιμή έκπτωσης. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι το πρόγραμμα είναι ανοιχτό και απευθύνεται σε στελέχη που έχουν πάθος με την Εξυπηρέτηση Πελατών, σε μία αγορά εργασίας που συνεχώς εξελίσσεται.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και δήλωση συμμετοχής για την 3η ενότητα που θα πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο, μπορείτε να βρείτε εδώ.