• Τελευταία
ΕΥ: Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα έναντι των ψηφιακών

ΕΥ: Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα έναντι των ψηφιακών

22/11/2021
Η Επιτροπή ξεκινά διαβούλευση σχετικά με τη δέσμη μέτρων νομοθετικής πράξης για τις ψηφιακές υπηρεσίες

Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για την προστασία των πολιτών από τον κίνδυνο ριζοσπαστικοποίησης και στρατολόγησης στο διαδίκτυο από εξτρεμιστές

26/01/2023
H Google έχασε την έφεση για πρόστιμα 9,5 δισ. δολαρίων από την ΕΕ

Η Google δεσμεύεται να συμμορφωθεί με τους κανόνες της ΕΕ

26/01/2023
Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

Επενδύσεις 687 εκατ. στην Ελλάδα από την EBRD το 2022 

26/01/2023
Διαγωνισμός 55 εκατ. ευρώ για  πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας από την ΚτΠ

Η Κομισιόν εγκαινίασε αγροτικό παρατηρητήριο

26/01/2023
Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

Γνωρίστε τους εκθέτες της ECDM Expo NORTH 2023

26/01/2023
Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ψηφιακό

26/01/2023
Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το Odyssey Neo G7 43″- το πρώτο Mini-LED Flat Gaming Monitor

26/01/2023
Κακόβουλο λογισμικό κρύβεται πίσω από κορυφαίους υποψηφίους για βραβείο Grammy

Kaspersky: Πώς το ChatGPT αλλάζει τον κόσμο της κυβερνοασφάλειας

26/01/2023
Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

Η D-Link παρουσιάζει τα νέα multi-Gigabit switches για τη διασφάλιση επαγγελματικών και οικιακών δικτύων στο μέλλον

26/01/2023
Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

Η AOC παρουσιάζει την ισχυρή σειρά επαγγελματικών οθονών P3

26/01/2023
ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

ACS: Ετήσια πιστοποίηση βιωσιμότητας με χάλκινο μετάλλιο από την EcoVadis

26/01/2023
Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

26/01/2023
Οι εταιρείες πληροφορικής οδηγούν την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το 2021

ΚΕΠΕ: Η ανάκτηση επενδυτικής βαθμίδας θα έχει θετικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη

26/01/2023
Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

Νέα πιλοτική υπηρεσία Speedy από τα My market

26/01/2023
“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

“Παγκόσμια πρώτη” για τα νέα εργαλεία συνεργατικότητας της Dell Technologies

26/01/2023
Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

Συμφωνία ΕΤΕπ και Ελλάδας για χρηματοδότηση επενδύσεων ύψους 900 εκατ. ευρώ

26/01/2023
Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

Αναβάθμιση σε “Α” για τον ΟΤΕ στην αξιολόγηση MSCI ESG Ratings

26/01/2023
Τεχνητή Νοημοσύνη, ΙοΤ και blockchain στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Κυριάκος Πιερρακάκης: “Θα ψηφιοποιήσουμε το σύνολο του κράτους”

26/01/2023
Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

Με ρεκόρ κερδοφορίας στα 466 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2022 για την MYTILINEOS

26/01/2023
Κατά 198% αυξήθηκαν οι αφίξεις digital nomads στην Αθήνα σε μια πενταετία

Διαγωνισμός 72,46 εκατ. ευρώ για την τηλεργασία στον Δημόσιο από την ΚτΠ

26/01/2023
Παρασκευή 27-01-2023 | 06:06
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Έρευνες - Μελέτες

ΕΥ: Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα έναντι των ψηφιακών

22/11/2021
σε: Έρευνες - Μελέτες, Τάσεις & εξελίξεις
ΕΥ: Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα έναντι των ψηφιακών
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
4
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Παρότι η υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας προχωρά με ιλιγγιώδεις ρυθμούς – ιδιαίτερα μετά τα εθνικά lockdowns – η έρευνα της EY, Decoding the digital home, αποκαλύπτει ότι το φυσικό κατάστημα παραμένει ένα κρίσιμο στοιχείο της καταναλωτικής εμπειρίας των χρηστών ψηφιακών οικιακών συσκευών. Το 39% όσων συμμετείχαν στην έρευνα θα προτιμούσαν να επισκεφτούν ένα κατάστημα λιανικής όταν αγοράζουν μια κινητή συσκευή ή ένα πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών, ποσοστό που φτάνει το 41% για τις αγορές έξυπνων οικιακών συσκευών.

Η έρευνα – που καταγράφει τις απόψεις περισσότερων από 18.000 νοικοκυριών στον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ – διαπιστώνει, επίσης, ότι το παραδοσιακό τηλεφωνικό κέντρο κυριαρχεί στις προτιμήσεις μεταξύ των εναλλακτικών καναλιών υποστήριξης πελατών, παρά τη συστηματική προβολή των πλεονεκτημάτων των ψηφιακών εργαλείων, όπως τα chatbots. Η τηλεφωνική επικοινωνία με έναν εκπρόσωπο, παραμένει η προτιμώμενη επιλογή για ερωτήσεις πελατών σχετικά με ζητήματα που αφορούν ευρυζωνικές υπηρεσίες (54%) και κινητές συσκευές (52%). Το 42% των καταναλωτών προτιμούν τα τηλεφωνικά κέντρα, επειδή πιστεύουν ότι δεν μπορούν να περιγράψουν με σαφήνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν χωρίς να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με έναν εκπρόσωπο, ενώ το 45% πιστεύουν ότι οι ψηφιακές πλατφόρμες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων δεν ενδείκνυνται για τη διαχείριση πολύπλοκων ερωτημάτων.

Περιορισμένη κατανόηση των ψηφιακών υπηρεσιών στο σπίτι

Το επίπεδο ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τα τελευταία προϊόντα και υπηρεσίες είναι εντυπωσιακά χαμηλό, σύμφωνα με την έρευνα. Λιγότερα από τα μισά (42%) μέλη νοικοκυριών κατανοούν τα χαρακτηριστικά των προϊόντων έξυπνου σπιτιού, ενώ μόνο το 37% αντιλαμβάνονται τα οφέλη των κινητών συσκευών με δυνατότητες 5G. Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) βρίσκουν, επίσης, πολύ δύσκολο να κατανοήσουν τις υπηρεσίες επικοινωνίας, ενώ το 36% δυσκολεύονται να αντιληφθούν τις διαφορές μεταξύ των υπηρεσιών που προσφέρουν διάφοροι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι χρήστες ηλικίας 45-54 ετών αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα ως προς την κατανόηση των υπηρεσιών αυτών (29%), σε σύγκριση με το 36% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών.

Οι διάφορες απογοητεύσεις υπονομεύουν τη θετική εμπειρία καταναλωτή

Το εύρος διαφορετικών συσκευών, υπηρεσιών και πλατφορμών δημιουργεί στους καταναλωτές σύγχυση σχετικά με τις επιλογές περιεχομένου – και πάλι, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων ηλιακών ομάδων. Το 39% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών δυσκολεύονται να εντοπίσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο, όπως ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα.

Παράλληλα, το 36% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται σιγουριά όταν θέτουν σε λειτουργία μια έξυπνη συσκευή, ενώ το 27% συμφωνούν ότι η λειτουργία και η διαχείριση τηλεοπτικών εφαρμογών είναι περίπλοκη. Η περιήγηση στους ιστότοπους των παρόχων ψηφιακών υπηρεσιών αποτελεί, επίσης, ένα προβληματικό σημείο για πολλούς χρήστες: το 20% θεωρούν ότι η πλοήγηση στον ιστότοπο ή την εφαρμογή του παρόχου κινητής τηλεφωνίας είναι δύσκολη, ενώ το 23% δυσκολεύονται να περιηγηθούν στον ιστότοπο ή στην εφαρμογή του παρόχου ευρυζωνικής σύνδεσης. Για τους νέους 18-24 ετών, το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 31% και 30% αντίστοιχα.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο κος Γιώργος Αποστολάκης, εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: “Η ταχύτητα με την οποία προχωρά η ψηφιακή τεχνολογία έχει δημιουργήσει σημαντικά κενά ενημέρωσης και κατανόησης μεταξύ των χρηστών, τόσο ως προς τις έξυπνες οικιακές συσκευές, αλλά και τις ευρυζωνικές συνδέσεις. Την ίδια ώρα, και παρά την αυξημένη διείσδυση των διαδικτυακών αγορών, πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να αναγνωρίζουν σημαντικά πλεονεκτήματα στα φυσικά καταστήματα και στην εξυπηρέτηση μέσω των παραδοσιακών τηλεφωνικών κέντρων, για ζητήματα που αφορούν την κινητή τηλεφωνία ή τις ευρυζωνικές συνδέσεις. Προκειμένου να αναπτυχθούν δυναμικά, οι επιχειρήσεις του κλάδου και οι διάφοροι πάροχοι, θα πρέπει να καταστήσουν τα νέα αυτά εργαλεία και προϊόντα πιο εύχρηστα, πιο διαφοροποιημένα και πιο κατανοητά, για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και την πιστότητα των καταναλωτών”.

 

Λέξεις-κλειδιά: EYφυσικό κατάστημαψηφιακό κατάστημα
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Η Telenor συγχωνεύει τις δραστηριότητές της με τη CP Group έναντι 8,6 δισ. δολ.

Επόμενη δημοσίευση

Δωρεάν οι κλήσεις προς την γραμμή SOS 15900 από τις εταιρείες κινητής

Σχετικά Άρθρα

Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους πολίτες στην Ευρώπη

26/01/2023
Τα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εκφράζουν μεγάλη αισιοδοξία για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, που μετριάζεται όμως από μια διάθεση ρεαλισμού

Τα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εκφράζουν μεγάλη αισιοδοξία για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, που μετριάζεται όμως από μια διάθεση ρεαλισμού

25/01/2023
Eurostat: Προτελευταία η Ελλάδα σε εξειδικευμένα στελέχη πληροφορικής 

Ο πήχης των δαπανών για τεχνολογία μπαίνει στα 4,5 δισ. δολ. το 2023

25/01/2023
Accenture: Οι CEOs θεωρούν το συνδυασμό δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων ως μελλοντικό μοχλό ανάπτυξης, ωστόσο μόνο 5% των επιχειρήσεων τον αξιοποιούν

Accenture: Οι CEOs θεωρούν το συνδυασμό δεδομένων, τεχνολογίας και ανθρώπων ως μελλοντικό μοχλό ανάπτυξης, ωστόσο μόνο 5% των επιχειρήσεων τον αξιοποιούν

25/01/2023
Επόμενη δημοσίευση
Δωρεάν οι κλήσεις προς την γραμμή SOS 15900 από τις εταιρείες κινητής

Δωρεάν οι κλήσεις προς την γραμμή SOS 15900 από τις εταιρείες κινητής

ΓΣΕΒΕΕ:  Το κλείσιμο επιχειρήσεων κατά την πανδημία δημιούργησε πρωτόγνωρο δυϊσμό στην ελληνική οικονομία

ΓΣΕΒΕΕ:  Το κλείσιμο επιχειρήσεων κατά την πανδημία δημιούργησε πρωτόγνωρο δυϊσμό στην ελληνική οικονομία

Επενδυτικό Συνέδριο διοργανώνουν ΣΕΒ και Innovative Greeks

Επενδυτικό Συνέδριο διοργανώνουν ΣΕΒ και Innovative Greeks

Ηλεκτρονική πλατφόρμα myΘέρμανση: Πάνω από 250 χιλ. αιτήσεις σε 48 ώρες

Ηλεκτρονική πλατφόρμα myΘέρμανση: Πάνω από 250 χιλ. αιτήσεις σε 48 ώρες

Νέο Εξοικονομώ: Υψηλότερες επιδοτήσεις – Ενεργειακά & Οικονομικά οφέλη

Νέο Εξοικονομώ: Υψηλότερες επιδοτήσεις - Ενεργειακά & Οικονομικά οφέλη

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.