Περισσότερες από 3.200 επιχειρήσεις χωρίς ηλεκτρονικό κατάστημα φιλοξενεί πλέον το marketplace της Skroutz, το οποίο αύξησε σημαντικά την απήχησή του μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.
Όπως ανέφερε η Head of Commercial της εταιρείας, Γιώτα Τζαβάρα σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου, το skroutz marketplace απαντά στην ανάγκη των καταναλωτών να αγοράσουν προϊόντα διαδικτυακά «με εξαιρετικά απλό τρόπο και με ασφάλεια» ενώ ταυτόχρονα για τις επιχειρήσεις δημιουργεί τις προϋποθέσεις να αυξήσουν το πελατολόγιό τους, με ελάχιστη επένδυση και χωρίς πρόσθετα διαχειριστικά κόστη.
Σύμφωνα με την κα. Τζαβάρα, μόνο στο τελευταίο δίμηνο της περσινής χρονιάς, οπότε και κορυφώθηκε η ζήτηση για online αγορές μέσω του marketplace διεκπεραιώθηκαν επιμέρους παραγγελίες που άγγιξαν το 1 εκατομμύριο, εκ των οποίων το 25% προέρχονταν καταστήματα χωρίς e-shop (250.000 παραγγελίες).
Η ίδια θεωρεί πως υπάρχει τεράστια προοπτική στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο αναπτύχθηκε εντυπωσιακά μετά την πανδημία και απεύθυνε κάλεσμα στον εμπορικό κόσμο να αξιοποιήσει τις δυνατότητες των ψηφιακών εργαλείων που προσφέρονται. «… προσφέρουμε ως μια απλή λύση χωρίς καμία πολυπλοκότητα, και θεωρώ ότι είναι μια εξαιρετική ευκαιρία, την οποία οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να αφήσουν αναξιοποίητη», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Η διαδικασία ένταξης στο skroutz marketplace, σημείωσε, είναι απλή, αφού απαιτεί μόνο μια αρχική ταυτοποίηση της επιχείρησης και κάποια έγγραφα που διασφαλίζουν την απροβλημάτιστη διαδικασία πληρωμών. Μετά την εγγραφή και την ολοκληρώση της διαδικασίας έγκρισης, το κατάστημα μπορεί να ξεκινήσει να «ανεβάζει» τα προϊόντα του ή ακόμη και ένα προϊόν.
ΕΔΩ
mononews.gr