Ο CEO της Google και της Alphabet, Sundar Pichai, δήλωσε στους υπαλλήλους ότι η επιτυχία του πρόσφατα εγκαινιασμένου προγράμματος Bard AI εξαρτάται τώρα από τις δημόσιες δοκιμές.
«Όσο περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν και χρησιμοποιούν το Bard δοκιμάζοντας τις δυνατότητές του, θα εκπλαγούμε. Τα πράγματα θα πάνε στραβά», έγραψε ο Pichai σε ένα εσωτερικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τους υπαλλήλους την Τρίτη, που επικαλείται το CNBC. «Αλλά η ανατροφοδότηση των χρηστών είναι κρίσιμη για τη βελτίωση του προϊόντος και της υποκείμενης τεχνολογίας».
Το εν λόγω μήνυμα προς τους υπαλλήλους έρχεται την ώρα που η Google ξεκίνησε το Bard ως πείραμα. Το προϊόν, το οποίο βασίζεται στο LaMDA της Google, ή αλλιώς Language Model for Dialogue Applications, μπορεί να προσφέρει φλύαρες απαντήσεις σε περίπλοκες ή ανοιχτές ερωτήσεις, όπως «δώστε μου ιδέες για το πώς να μυήσω την κόρη μου στο ψάρεμα με μύγα».
Σε πολλές δηλώσεις αποποίησης ευθύνης στο προϊόν, η εταιρεία προειδοποιεί ότι το Bard μπορεί να κάνει λάθη ή να «δώσει ανακριβείς ή ακατάλληλες απαντήσεις». Τα τελευταία εσωτερικά μηνύματα έρχονται καθώς η εταιρεία προσπαθεί να συμβαδίσει με τις ταχέως εξελισσόμενες εξελίξεις στην τεχνολογία δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης τους τελευταίους μήνες – ειδικά το OpenAI που υποστηρίζεται από τη Microsoft και την τεχνολογία ChatGPT.
Οι εργαζόμενοι και οι επενδυτές άσκησαν κριτική στην Google μετά την αρχική ανακοίνωση της Bard τον Ιανουάριο, η οποία φάνηκε να βιάζεται να ανταγωνιστεί την μόλις ανακοινωθείσα ενσωμάτωση του ChatGPT από το Bing της Microsoft. Σε μια πρόσφατη συνάντηση όλων των εργαζομένων, οι ερωτήσεις των εργαζομένων με την υψηλότερη βαθμολογία περιλάμβαναν σύγχυση σχετικά με τον σκοπό του Bard. Στη συνάντηση αυτή, τα στελέχη υπερασπίστηκαν το Bard ως πείραμα και προσπάθησαν να κάνουν διακρίσεις μεταξύ του chatbot και του βασικού προϊόντος αναζήτησης.
Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Pichai την Τρίτη ανέφερε επίσης ότι 80.000 εργαζόμενοι της Google συνέβαλαν στη δοκιμή του Bard, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Pichai για δράση τον περασμένο μήνα, το οποίο περιελάμβανε μια έκκληση προς τους εργαζόμενους να ξαναγράψουν τις κακές απαντήσεις του chatbot. Το σημείωμα του Pichai την Τρίτη ανέφερε επίσης ότι η εταιρεία προσπαθεί να δοκιμάσει με υπευθυνότητα και κάλεσε 10.000 αξιόπιστους δοκιμαστές «από διάφορα υπόβαθρα και προοπτικές».