Διεθνή

H Apple μπαίνει στην αγορά συνδρομητικών αθλητικών μεταδόσεων

Την είσοδο της στην αγορά των συνδρομητικών αθλητικών μεταδόσεων εγκαινίασε η Apple, μετά την συμφωνία της με την ομοσπονδία baseball να μεταδίδει αποκλειστικά τους αγώνεςτης Major League Baseball το βράδυ κάθε Παρασκευής.

Σύμφωνα με το SportBusiness η η υπηρεσία ροής Apple TV + μεταδίδει τη διπλή συνάντηση το βράδυ της Παρασκευής, που θα μεταδοθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Βραζιλία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, το Πουέρτο Ρίκο, τη Νότια Κορέα και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ άλλες χώρες θαπροστεθούν σε μεταγενέστερο στάδιο.

Εκτός από τα ζωντανά παιχνίδια, τα οποία συνολικά ανέρχονται σε 50 ανά περίοδο, το Apple TV+ στις ΗΠΑ και τον Καναδά θα φιλοξενήσει επίσης το MLB Big Inning, καθώς και εκπομπές για την εκάστοτε αγωνιστική. Η συμφωνία περιέχει επίσης διατάξεις για «καλύτερη κάλυψη πρωταθλήματος και ομάδας» στο Apple News και τα highlights του MLB θα είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή News της Apple.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτή τη συμφωνία. Αυτός θα είναι ο καλύτερος τρόπος για να παρακολουθήσετε baseball στο iPhone, το iPad, το Mac σας και οπουδήποτε είναι διαθέσιμο το Apple TV+» , δήλωσε ο Τιμ Κουκ, διευθύνων σύμβουλος της Apple.

Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έχουν αποκαλυφθεί

close menu