Μία από τις συνέπειες της πανδημίας Covid-19 είναι η ραγδαία αύξηση της τηλεργασίας. Πολλές εταιρείες και οργανισμοί αναγκάστηκαν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους με το ανθρώπινο δυναμικό τους να εργάζεται πλέον εξ’ αποστάσεως. Κάποιες από τις εταιρείες αυτές ανήκουν σε κλάδους όπως το retail, το contact center, και ο πυρήνας της επιχειρησιακής τους λειτουργίας εστιάζεται στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών, τη διεκπεραίωση παραγγελιών/πωλήσεων, κ.ά.
Οι contact center agents, οι οποίοι διαχειρίζονται και διεκπεραιώνουν τις παραπάνω υπηρεσίες,είναι αναγκασμένοι με τα νέα δεδομένα να παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες από το σπίτι τους, σαν να βρίσκονταν στον εργασιακό τους χώρο, διατηρώντας παράλληλα απαράμιλλο το επίπεδο ποιότητας στο service που παρέχουν.
Σήμερα, οι contact center agents που εργάζονται στις πωλήσεις λαμβάνουν τα στοιχεία χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών των πελατών τους προφορικά μέσω κλήσης ή γραπτά μέσω chat. Οι τρόποι αυτοί αποτελούν μη ασφαλή μέθοδο συναλλαγής και ενέχουν υψηλούς κινδύνους ασφαλείας.
Κατανοώντας τις ανάγκες των πελατών της για γρήγορη και ασφαλή παροχή υπηρεσιών είτε από το σπίτι είτε από τον χώρο εργασίας, η Barphone, μια από τις ηγέτιδες εταιρείες στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, δημιουργεί για πρώτη φορά το Barphone Secure Payment Application (BSPA). Πρόκειται για ένα σημαντικό εργαλείο στη διάθεση των εταιρειών retail και contact center, καθώς επιτρέπει τη γρήγορη και ασφαλή διαδικασία πληρωμής.
Το BSPA, το οποίο λειτουργεί σε όλη την γκάμα των Avaya Aura Contact Center λύσεων, δίνει στον agentτη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει μία ασφαλή μέθοδο οικονομικής συναλλαγής μέσα από πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας. Η λύση είναι συμβατή με το PCI (Payment Card Industry) standard και επιτρέπει την ασφαλή μετάδοση ευαίσθητων πληροφοριών της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χρησιμοποιώντας ήχους DTMF για
φωνητικές κλήσεις ή ασφαλείς συνδέσμους web για συνομιλίες (chat) ή email. Τα ευαίσθητα δεδομένα της συναλλαγής μεταδίδονται και χρησιμοποιούνται με ασφαλή τρόπο,ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους και επιτρέποντας έτσι εναλλακτικούς τρόπους εργασίας, όπως το «Work at Home».
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το BSPA δεν απαιτεί αλλαγές στην ανάπτυξη ή διαμόρφωση της εφαρμογής για την ενσωμάτωσή της σε οποιαδήποτε web σελίδα αγοράς, γεγονός που οδηγεί σε μηδενική συντήρηση και ανθεκτικότητα σε αλλαγές. Το zero integration (μηδενική ενσωμάτωση) συνοδεύεται επίσης από βελτιωμένη ασφάλεια, οπότε τα στοιχεία της κάρτας πληρωμής καλύπτονται και δεν είναι ορατά στον agent σε οποιοδήποτε στάδιο ολοκλήρωσης διαδικτυακών πληρωμών. Με μία απλή ενέργεια drag&drop, οι contact center agent μπορεί να μεταφέρει τα στοιχεία της συναλλαγής που συλλέχθηκαν σε οποιαδήποτε web σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς. Με τo παρεχόμενο browser plug in, ο agent παρακολουθεί και ελέγχει τη διαδικασία συλλογής στοιχείων της κάρτας πληρωμής και μπορεί να καθοδηγήσει τον πελάτη, διατηρώντας παράλληλα το απόρρητο και την ασφαλή μετάδοση δεδομένων. Αυτό συμβαίνει γιατί ο agent βλέπει μόνο χαρακτήρες αστερίσκου αντί για τα πραγματικά ψηφία, ενώ ταυτόχρονα το σύστημα του παρέχει οπτικές ενδείξεις για το πόσα ψηφία έχουν συλλεχθεί, αν ο αριθμός της κάρτας είναι έγκυρος, τον τύπο της κάρτας κλπ.
Το BSPAσημαίνει συμβατότητα με PCI, ασφάλεια, zero integration και προστασία των δεδομένων, όχι της συσκευής. Η Barphone, Diamond Partner της Avaya, και με πολυετή εμπειρία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι βρίσκεται δίπλα στον πελάτη και αφουγκράζεται τις ανάγκες του. Με μία ισχυρή ομάδα 14 πιστοποιημένων μηχανικών τηλεπικοινωνιών, καταφέρνει και διαχειρίζεται άμεσα και αποτελεσματικά κάθε πρόκληση της αγοράς, παραμένοντας μία από τις ηγέτιδες εταιρείες στον χώρο.
Περισσότερες πληροφορίες για το Barphone Secure Payment Application μπορείτε να βρείτε
εδώ: https://barphone.gr/el/posts/bspa/