Διεθνή

H Cision εξαγοράζει τη Brandwatch έναντι 450 εκατ. δολαρίων

Σε συμφωνία εξαγοράς της Brandwatch έναντι 450 εκατ. δολαρίων προχώρησε η Cision, με την ολοκλήρωση της συμφωνίας να προβλέπεται για το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Η Cision προσφέρει στους πελάτες της news distribution και media monitoring / analysis, αξιοποιώντας βάση δεδομένων 1 εκ δημοσιογράφων και μέσων, με περισσότερους από 75,000 πελάτες. Η Brandwatch είναι digital consumer intelligence και social media listening platform και έχει γραφεία σε 10 χώρες και έδρα στο Brighton, U.K. ενώ η Cision έχει γραφεία σε 24 χώρες.

“Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στις εταιρείες να συνθέσουν την παρουσία τους στις επιμέρους αγορές όπου κινούνται και θα δώσει στους πελάτες συμπληρωματικές δυνατότητες που καλύπτουν την προοπτική και το μέλλον του PR, marketing και digital customer engagement”, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Cision. O Giles Palmer, ιδρυτής και CEO της Brandwatch θα παραμείνει στην ηγεσία της εταιρείας του. Ο CEO της Cision Abel Clark όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο απολύσεων λόγω της συγχώνευσης τόνισε τη συμπληρωματικότητα των εταιρειών, υπαινισσόμενος ότι κάτι τέτοιο δεν υπάρχει κατ’ αρχήν λόγος να συμβεί. “Η Brandwatch έχει εκπληκτικό market positioning και εταιρική φήμη”, εξήγησε ο Clark.

“Ο συνδυασμός των Cision και Brandwatch θα βοηθήσει το PR industry να ξεπεράσει τα παραδοσιακά του όρια”, τόνισε ο Palmer, “με το consumer και media intelligence που απαιτείται για να χτίσει αποτελεσματικές στρατηγικές στο customer engagement, μεταβαίνοντας από το βασικό PR και marketing σε βαθύτερη έρευνα για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών”.

close menu