H BlueGR Hotels & Resorts, η οποία διαθέτει πολυτελείς μονάδες φιλοξενίας στην Αττική και την Κρήτη, εμπιστεύτηκε την Digimark για μια ολοκληρωμένη λύση IP τηλεφωνικού κέντρου με στόχο την βελτίωση της επικοινωνίας, τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων και την αξιοποίηση της υπάρχουσας υποδομής. Η Digimark σχεδίασε και υλοποίησε μια ευέλικτη λύση σύμφωνα με τις ανάγκες της BlueGR, χωρίς αλλαγές στην υφιστάμενη υποδομή: – Εγκατάσταση 3CX IP PBX στο Μinos Palace.- Eνοποίηση των τηλεφωνικών κέντρων σε Αττική και Κρήτη μέσω της πλατφόρμας 3CX IP Τelephony για δωρεάν επικοινωνία μεταξύ των μονάδων.- Ενσωμάτωση με το λογισμικό PMS των ξενοδοχείων.- Ενεργοποίηση hotel module, με λειτουργίες όπως check in/check out και wake up calls.
Με την υλοποίηση της λύσης η BlueGR Hotels & Resorts πέτυχε:
– Μείωση λειτουργικών εξόδων.
– Βελτιωμένη ταχύτητα, αξιοπιστία και ευελιξία στην εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία.
– Απρόσκοπτή σύνδεση μεταξύ των ξενοδοχειακών μονάδων, παρέχοντας δυνατότητα επικοινωνίας από παντού.
– Καλύτερη παρακολούθηση της απόδοσης και της χρήσης των επικοινωνιών.