Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινάει επίσημη έρευνα εναντίον του Facebook για τις φερόμενες ως αντίθετες προς τον ανταγωνισμό πρακτικές του, σε μια απόπειρα να εξετάσει αν η εταιρεία υπονομεύει τους ανταγωνιστές της στις διαδικτυακές αγγελίες.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, αξιωματούχοι της ΕΕ έχουν ήδη στείλει ερωτήματα στο Facebook και σε ανταγωνιστές του, για να διερευνήσει αν το κοινωνικό δίκτυο στρεβλώνει την αγορά αγγελιών, μέσα από τη δωρεάν προώθηση των υπηρεσιών του Marketplace στα 2 δισ. χρήστες του.
Το Facebook ήταν μέχρι στιγμής η μόνη αμερικανική εταιρεία από τις Big Tech που δεν ήταν αντιμέτωπη με κάποια επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα.
Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕ έχει ήδη ξεκινήσει έρευνες για Microsoft, Amazon, Apple και Google. Η έναρξη επίσημης έρευνας θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί σε λίγες ημέρες, αν και το χρονικό πλαίσιο είναι ακόμη υπό συζήτηση, σύμφωνα με ανθρώπους που έχουν γνώση του θέματος.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Facebook δεν έκαναν κάποιο σχόλιο.