Πληροφορική

H Lenovo Νο1 σε Consumer και Business Notebooks

Δυο σημαντικές πρωτιές σημείωσε η Lenovo, βάσει αποτελεσμάτων IDC για Ελλάδα και Κύπρο το 2022. Συγκεκριμένα η Lenovo ήρθε πρώτη τόσο στις προτιμήσεις των καταναλωτών στα Consumer Notebooksμε μερίδιο αγοράς 27,69%, αλλά και στις προτιμήσεις των Μεγάλων Επιχειρήσεων Ιδιωτικού Τομέα, με μερίδιο αγοράς 41,53%, σημειώνοντας ένα πραγματικά εντυπωσιακό ποσοστό στην κατηγορία.

Σε σχέση με τα αποτελέσματα της IDC, o Γενικός Διευθυντής της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, κος Παναγιώτης Μακρυνιώτης, δήλωσε: «Στη Lenovo είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τις δύο σημαντικές αυτές πρωτιές, οι όποιες είναι αποτέλεσμα της εστιασμένης στρατηγική μας, της πελατοκεντρικής προσέγγισής μας και φυσικά, της εξαιρετικής ομάδας συνεργατών μας.  Η εμπιστοσύνη των πελατών μας, μας προτρέπει να συνεχίσουμε πιστοί στο όραμά μας να δημιουργούμε καλύτερες εμπειρίες και να παρέχουμε πιο έξυπνη τεχνολογία για όλους. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό, με αφοσίωση, δημιουργικότητα, καινοτομία, συνέχεια και συνέπεια για ακόμα περισσότερες πρωτιές.

TAGS:

close menu