Σάββατο 27-02-2021 | 10:57
10 °c
Athens
10 ° Σα
10 ° Κυ
8 ° Δε
10 ° Τρ
11 ° Τε
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Advertisement
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

H Mastercard δημιούργησε το μεγαλύτερο ψηφιακό «κύμα» στον κόσμο για τον εορτασμό του UEFA Champions League

31/08/2020
σε: Media
Η Mastercard ανακοινώνει το πρώτο Ευρωπαϊκό Κέντρο Διαδικτυακής Ασφάλειας

Mastercard

0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
5
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η Mastercard δημιούργησε τη μεγαλύτερη παγκόσμια διαδικτυακή τάση στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, καθώς η καμπάνια που πραγματοποίησε με τίτλο #PricelessWave και με αφορμή την επανέναρξη του UEFA Champions League, συγκέντρωσε περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο προβολές ανάμεσα σε φιλάθλους, διάσημους ποδοσφαιρόφιλους και πρώην παίκτες του αθλήματος.

Το #PricelessWave challenge δημιουργήθηκε με σκοπό να ενώσει τους φιλάθλους από όλο τον κόσμο, κατά τη διάρκεια των αγώνων του UEFA Champions League ως ένα διαφορετικό ψηφιακό «κύμα», όπως αυτά που συνηθίζονται στα ποδοσφαιρικά γήπεδα. Ένα ειδικά σχεδιασμένο φίλτρο, το οποίο ετίθετο σε εφαρμογή με το σήκωμα των χεριών του εκάστοτε χρήστη, σχημάτιζε ψηφιακές μπάλες οι οποίες γέμιζαν την οθόνη του κινητού του και παράλληλα ενεργοποιούσε το ηχητικό σήμα της Mastercard, δημιουργώντας έναν πραγματικά ανεκτίμητο πανηγυρισμό.

Η καμπάνια, στο σύνολο της, κατέγραψε 1.259.815.688 προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα περισσότεροι από 167 εκατομμύρια χρήστες αλληλεπίδρασαν με την καμπάνια, κοινοποιώντας, σχολιάζοντας ή κάνοντας «like» στο περιεχόμενο. Μέχρι σήμερα, το #PricelessWave μετράει περισσότερες από 575.689 κοινοποιήσεις στην πλατφόρμα του TikTok, ενώ βρίσκεται υπό διερεύνηση η καταγραφή της ενέργειας στο βιβλίο παγκόσμιων ρεκόρ Γκίνες.

Στην ενέργεια συμμετείχαν και σπουδαία ποδοσφαιρικά ινδαλμάτα του παρελθόντος, όπως ο Fernando Torres και ο Marcel Desailly αλλά και διάσημες freestyle γυναίκες ποδοσφαιριστές και χρήστες του TikTok, όπως η Αγγλίδα Harriet Freestyle, η Γερμανίδα Venessa Bauer και η Γαλλίδα Lia Lewis.

Το #PricelessWave κινητοποίησε 41.468 άντρες και 131.219 γυναίκες να παρακολουθήσουν τους ποδοσφαιρικούς αγώνες των τελευταίων ημερών και να πανηγυρίσουν τις επιτυχίες των αγαπημένων τους ομάδων. Οι περισσότερες συμμετοχές έχουν καταγραφεί από τη περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ ακολουθούν οι χώρες της Γερμανίας και της Γαλλίας.

Πολλοί διάσημοι χρήστες της εφαρμογής του TikTok έχουν λάβει μέρος στην καμπάνια, γιορτάζοντας με το δικό τους τρόπο την επιστροφή της διοργάνωσης του UEFA Champions League. Οι πιο προβεβλημένες συμμετοχές στην καμπάνια-πρόκληση του #PricelessWave, αποτελούν αυτές της Vanessa Bauer και της Lia Lewis, καθώς και του τραγουδιστή Olly Murs, οι οποίοι επιδεικνύουν τις ποδοσφαιρικές τους ικανότητες μέσα από τις εξεζητημένες ποδοσφαιρικές «χορογραφίες» και κόλπα με τη μπάλα.

Στο πλευρό των διασήμων προσωπικοτήτων που συμμετείχαν στην καμπάνια βρέθηκαν και οι εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας, αλλά και τα κατοικίδια των συμμετεχόντων, όπως οι αγαπημένες τους γάτες και σκύλοι, ενώ τέλος μέρος της καμπάνιας αποτέλεσε ακόμα και ένα γουρουνάκι Γουινέας. Οι πρεσβευτές της Mastercard αλλά και οι χρήστες του TikTok, μέσα από τις κοινοποιήσεις τους, παρακίνησαν το κοινό να επιδείξει τις δικές του ποδοσφαιρικές ικανότητες, με το τελικό αποτέλεσμα να περιλαμβάνει εξίσου επιτυχημένες και αποτυχημένες προσπάθειες και τον κόσμο να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία, διασκεδάζοντας στο μέγιστο την εμπειρία.

Η καμπάνια #PricelessWave της Matercard, συνεχίζει να δημιουργεί νέες και αξέχαστες εμπειρίες, οι οποίες έχουν ως στόχο να ενώσουν οπαδούς και παίκτες. Η εταιρεία, μέσα από την ανύψωση της ποδοσφαιρικής εμπειρίας και την αλληλεπίδραση των οπαδών κατά τη διάρκεια του UEFA Champions League, αποδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο ένα απλό ποδοσφαιρικό παιχνίδι, ένα ιδιαίτερο αθλητικό γεγονός και μια μοναδική διοργάνωση, όπως είναι αυτή του UEFA Champions League, μπορούν να δημιουργήσουν μια παγκόσμια γιορτή, η οποία παρακινεί όλους τους φιλάθλους να σηκωθούν από τον καναπέ τους και να γιορτάσουν μαζί όλα όσα το ποδόσφαιρο μπορεί να προσφέρει.

Η Jeannette Liendo, Senior Vice President, Marketing and Communications, Mastercard Europe ανέφερε σχετικά: «Στόχος μας ήταν να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία με σκοπό να ενώσουμε τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο, δίνοντας τους τη δυνατότητα να γιορτάσουν όλοι μαζί και να κάνουν την αρχή για κάτι ανεκτίμητο. Οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου παθιάζονται ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των αγώνων, οπότε για εμάς ήταν πολύ όμορφο να μπορέσουμε να ενώσουμε τους πανηγυρισμούς όλων αυτών των ανθρώπων, καθώς βαδίζαμε προς τον τελικό της διοργάνωσης. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που είδαμε μια τόσο μεγάλη μερίδα φιλάθλων, ανάμεσα σε αυτούς και γνωστά μας πρόσωπα, να ενώνονται για να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά ανεκτίμητο για τον θεσμό του UEFA Champions League. Μια μεγάλη γιορτή, την οποία δεν θα ξεχάσουμε ποτέ».

Το UEFA Champions League ολοκληρώθηκε την 23η Αυγούστου με τον τελικό της διοργάνωσης, στον οποίο συμμετείχαν η Μπάγερν Μονάχου και η Παρί Σεν-Ζερμέν, με την πρώτη να στέφεται πρωταθλήτρια Ευρώπης για την σεζόν 2019/20.

Για να δεις μερικές από τις πιο ευφάνταστες κοινοποιήσεις των φιλάθλων στα πλαίσια του #PricelessWave challenge, μπορείς να επισκεφθείς τη σελίδα Priceless.com, καθώς και μέσα από το παρακάτω link: https://vimeo.com/studiolaplage/review/451559404/f6b0f30e34

Λέξεις-κλειδιά: mastercardPricelessWaveUEFA Champions League
ΚοινοποίησηTweetΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Νέα συνεργασία για τη Sleed και την Absolute Bournazos

Επόμενη δημοσίευση

Η Space Hellas ολοκλήρωσε το δεύτερο στάδιο επένδυσης στην AgroApps

Σχετικά Άρθρα

Το ΕΚΟΜΕ στο European Film Market της 71ης Berlinale

Το ΕΚΟΜΕ στο European Film Market της 71ης Berlinale

26/02/2021
Η eBay αποκαλύπτει πως το Netflix επηρέασε τις προτιμήσεις των καταναλωτών

Η eBay αποκαλύπτει πως το Netflix επηρέασε τις προτιμήσεις των καταναλωτών

18/02/2021
Tο Facebook “κατέβασε” 12 εκατ. post για fake news που αφορούσαν τον Κορωνοϊό

Το Facebook έκανε “μπλοκ” την Αυστραλία

18/02/2021
Προς ψήφιση, ως ενιαίο νομοσχέδιο ο Κώδικας Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και ο Κώδικας Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για τις οπτικοακουστικές υπηρεσίες και τη ραδιοτηλεοπτική αγορά

17/02/2021
Επόμενη δημοσίευση
Space Hellas: “Cisco Architectural Excellence Partner of the Year: Service Provider” για την περιοχή της Ν. Ευρώπης και τέσσερις ακόμα τιμητικές διακρίσεις για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα

Η Space Hellas ολοκλήρωσε το δεύτερο στάδιο επένδυσης στην AgroApps

Ο Madhav Sheth διορίστηκε ως νέος διευθύνων σύμβουλος της realme Ευρώπης

Ο Madhav Sheth διορίστηκε ως νέος διευθύνων σύμβουλος της realme Ευρώπης

Ο Κώστας Μπακογιάννης στους οδηγούς: Για να μην σας γράφουμε μην μας γράφετε

Ηλεκτρονική πλατφόρμα ενημέρωσης των πολιτών για τις δράσεις του Δήμου Αθηναίων στις 129 γειτονιές της πόλης

Ανέπαφα η χρήση του ασανσέρ στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

Ανέπαφα η χρήση του ασανσέρ στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Huawei: O COVID-19 έκλεισε πολλές πόρτες, αλλά η καινοτομία προσφέρει ένα παράθυρο ελπίδας

Huawei: O COVID-19 έκλεισε πολλές πόρτες, αλλά η καινοτομία προσφέρει ένα παράθυρο ελπίδας

26/02/2021
Ενημερωτική ημερίδα της Epsilon Net για τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Ενημερωτική ημερίδα της Epsilon Net για τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

26/02/2021
Ψηφιακό Συνέδριο της Check Point για την Ψηφιακή Ασφάλεια στον Δημόσιο τομέα

Το Security Report της Check Point Software αποκαλύπτει το μέγεθος της παγκόσμιας πανδημίας στον κυβερνοχώρο

26/02/2021
Ο Χρίστος Δήμας στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Έρευνας & Καινοτομίας της Ε.Ε για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

Ο Χρίστος Δήμας στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Έρευνας & Καινοτομίας της Ε.Ε για το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης

26/02/2021
Η Kaspersky αναλύει την κατάσταση του stalkerware το 2020 – τη χρονιά της πανδημίας

Η Kaspersky αναλύει την κατάσταση του stalkerware το 2020 – τη χρονιά της πανδημίας

26/02/2021
Η Intracom Telecom διακρίθηκε με το βραβείο “Outstanding Contribution to TM Forum assets”

Το εργαστήριο δοκιμών της Intracom Telecom διαπιστεύθηκε σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/IEC 17025:2017

26/02/2021
ICTplus

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2021 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.