• Τελευταία
Η Mastercard ανακοινώνει το πρώτο Ευρωπαϊκό Κέντρο Διαδικτυακής Ασφάλειας

H Mastercard δημιούργησε το μεγαλύτερο ψηφιακό «κύμα» στον κόσμο για τον εορτασμό του UEFA Champions League

31/08/2020
Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

08/02/2023
Το πρώτο Tesla pop-up store βρήκε στέγη στο Golden Hall

Αυξήθηκαν κατά 18% οι πωλήσεις αυτοκίνητων Tesla στην Κίνα

08/02/2023
Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

08/02/2023
Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

08/02/2023
Η Check Point Software παρουσίασε τη νέα στρατηγική της κατεύθυνση στην ετήσια εκδήλωση CPX 360 και αποκάλυψε το ταχύτερο τείχος προστασίας στον κόσμο

Έκθεση ασφαλείας Check Point: Οι γεωπολιτικές συγκρούσεις αυξάνουν τις κυβερνοεπιθέσεις

08/02/2023
Υπ. Εσωτερικών: Έτσι θα λειτουργήσει το δημόσιο εν μέσω δεύτερου κύματος του κορωνοϊού

Σε δημόσια διαβούλευση το ν/σ του υπουργείου Εσωτερικών για την καινοτομία στο Δημόσιο

08/02/2023
Η eBay διευρύνει τη διαχείριση πληρωμών της στην Ελλάδα

H eBay προχωρά σε 500 απολύσεις

08/02/2023
iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

08/02/2023
Στα 650 δισ. δολάρια η βιομηχανία τεχνολογιών καθαρής ενέργειας το 2030

Πειραιώς-Eurobank: Δάνειο στη Sunrider για επένδυση 82 εκατ. ευρώ στη Δράμα

08/02/2023
Ήπια επιδείνωση στην ελληνική αγορά Πληροφορικής τον Σεπτέμβριο

Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις θα ξοδέψουν 1,45 τρισ. δολάρια σε τεχνολογία το 2023

08/02/2023
Η Vodafone ενισχύει  τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

Η Vodafone ενισχύει τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

08/02/2023
H Eurobank καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στη Δυτική Ευρώπη το 2021

Eurobank: Συμφωνία με το ΕΤαΕ για χρηματοδότηση ΜμΕ, ύψους 250 εκατ. ευρώ 

08/02/2023
Συνεργασία Uber με Allianz για κάλυψη οδηγών ταχυμεταφορών

Επιστροφή στην κερδοφορία αναμένει το 2023 η Uber

08/02/2023
H Microsoft πιο κοντά στις ελληνικές startups

CMA: Η εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft θα μπορούσε να βλάψει τον ανταγωνισμό

08/02/2023
Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

08/02/2023
Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

08/02/2023
Συνεργασία Google με Vodafone για προώθηση του Ευρωπαϊκού cloud

Η Vodafone στηρίζει τους πληγέντες από τους σεισμούς σε Τουρκία και Συρία

08/02/2023
Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

08/02/2023
Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

08/02/2023
Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

08/02/2023
Τετάρτη 08-02-2023 | 18:02
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Media

H Mastercard δημιούργησε το μεγαλύτερο ψηφιακό «κύμα» στον κόσμο για τον εορτασμό του UEFA Champions League

31/08/2020
σε: Media
Η Mastercard ανακοινώνει το πρώτο Ευρωπαϊκό Κέντρο Διαδικτυακής Ασφάλειας

Mastercard

2
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
32
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η Mastercard δημιούργησε τη μεγαλύτερη παγκόσμια διαδικτυακή τάση στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, καθώς η καμπάνια που πραγματοποίησε με τίτλο #PricelessWave και με αφορμή την επανέναρξη του UEFA Champions League, συγκέντρωσε περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο προβολές ανάμεσα σε φιλάθλους, διάσημους ποδοσφαιρόφιλους και πρώην παίκτες του αθλήματος.

Το #PricelessWave challenge δημιουργήθηκε με σκοπό να ενώσει τους φιλάθλους από όλο τον κόσμο, κατά τη διάρκεια των αγώνων του UEFA Champions League ως ένα διαφορετικό ψηφιακό «κύμα», όπως αυτά που συνηθίζονται στα ποδοσφαιρικά γήπεδα. Ένα ειδικά σχεδιασμένο φίλτρο, το οποίο ετίθετο σε εφαρμογή με το σήκωμα των χεριών του εκάστοτε χρήστη, σχημάτιζε ψηφιακές μπάλες οι οποίες γέμιζαν την οθόνη του κινητού του και παράλληλα ενεργοποιούσε το ηχητικό σήμα της Mastercard, δημιουργώντας έναν πραγματικά ανεκτίμητο πανηγυρισμό.

Η καμπάνια, στο σύνολο της, κατέγραψε 1.259.815.688 προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα περισσότεροι από 167 εκατομμύρια χρήστες αλληλεπίδρασαν με την καμπάνια, κοινοποιώντας, σχολιάζοντας ή κάνοντας «like» στο περιεχόμενο. Μέχρι σήμερα, το #PricelessWave μετράει περισσότερες από 575.689 κοινοποιήσεις στην πλατφόρμα του TikTok, ενώ βρίσκεται υπό διερεύνηση η καταγραφή της ενέργειας στο βιβλίο παγκόσμιων ρεκόρ Γκίνες.

Στην ενέργεια συμμετείχαν και σπουδαία ποδοσφαιρικά ινδαλμάτα του παρελθόντος, όπως ο Fernando Torres και ο Marcel Desailly αλλά και διάσημες freestyle γυναίκες ποδοσφαιριστές και χρήστες του TikTok, όπως η Αγγλίδα Harriet Freestyle, η Γερμανίδα Venessa Bauer και η Γαλλίδα Lia Lewis.

Το #PricelessWave κινητοποίησε 41.468 άντρες και 131.219 γυναίκες να παρακολουθήσουν τους ποδοσφαιρικούς αγώνες των τελευταίων ημερών και να πανηγυρίσουν τις επιτυχίες των αγαπημένων τους ομάδων. Οι περισσότερες συμμετοχές έχουν καταγραφεί από τη περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ ακολουθούν οι χώρες της Γερμανίας και της Γαλλίας.

Πολλοί διάσημοι χρήστες της εφαρμογής του TikTok έχουν λάβει μέρος στην καμπάνια, γιορτάζοντας με το δικό τους τρόπο την επιστροφή της διοργάνωσης του UEFA Champions League. Οι πιο προβεβλημένες συμμετοχές στην καμπάνια-πρόκληση του #PricelessWave, αποτελούν αυτές της Vanessa Bauer και της Lia Lewis, καθώς και του τραγουδιστή Olly Murs, οι οποίοι επιδεικνύουν τις ποδοσφαιρικές τους ικανότητες μέσα από τις εξεζητημένες ποδοσφαιρικές «χορογραφίες» και κόλπα με τη μπάλα.

Στο πλευρό των διασήμων προσωπικοτήτων που συμμετείχαν στην καμπάνια βρέθηκαν και οι εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας, αλλά και τα κατοικίδια των συμμετεχόντων, όπως οι αγαπημένες τους γάτες και σκύλοι, ενώ τέλος μέρος της καμπάνιας αποτέλεσε ακόμα και ένα γουρουνάκι Γουινέας. Οι πρεσβευτές της Mastercard αλλά και οι χρήστες του TikTok, μέσα από τις κοινοποιήσεις τους, παρακίνησαν το κοινό να επιδείξει τις δικές του ποδοσφαιρικές ικανότητες, με το τελικό αποτέλεσμα να περιλαμβάνει εξίσου επιτυχημένες και αποτυχημένες προσπάθειες και τον κόσμο να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία, διασκεδάζοντας στο μέγιστο την εμπειρία.

Η καμπάνια #PricelessWave της Matercard, συνεχίζει να δημιουργεί νέες και αξέχαστες εμπειρίες, οι οποίες έχουν ως στόχο να ενώσουν οπαδούς και παίκτες. Η εταιρεία, μέσα από την ανύψωση της ποδοσφαιρικής εμπειρίας και την αλληλεπίδραση των οπαδών κατά τη διάρκεια του UEFA Champions League, αποδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο ένα απλό ποδοσφαιρικό παιχνίδι, ένα ιδιαίτερο αθλητικό γεγονός και μια μοναδική διοργάνωση, όπως είναι αυτή του UEFA Champions League, μπορούν να δημιουργήσουν μια παγκόσμια γιορτή, η οποία παρακινεί όλους τους φιλάθλους να σηκωθούν από τον καναπέ τους και να γιορτάσουν μαζί όλα όσα το ποδόσφαιρο μπορεί να προσφέρει.

Η Jeannette Liendo, Senior Vice President, Marketing and Communications, Mastercard Europe ανέφερε σχετικά: «Στόχος μας ήταν να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία με σκοπό να ενώσουμε τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο, δίνοντας τους τη δυνατότητα να γιορτάσουν όλοι μαζί και να κάνουν την αρχή για κάτι ανεκτίμητο. Οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου παθιάζονται ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των αγώνων, οπότε για εμάς ήταν πολύ όμορφο να μπορέσουμε να ενώσουμε τους πανηγυρισμούς όλων αυτών των ανθρώπων, καθώς βαδίζαμε προς τον τελικό της διοργάνωσης. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που είδαμε μια τόσο μεγάλη μερίδα φιλάθλων, ανάμεσα σε αυτούς και γνωστά μας πρόσωπα, να ενώνονται για να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά ανεκτίμητο για τον θεσμό του UEFA Champions League. Μια μεγάλη γιορτή, την οποία δεν θα ξεχάσουμε ποτέ».

Το UEFA Champions League ολοκληρώθηκε την 23η Αυγούστου με τον τελικό της διοργάνωσης, στον οποίο συμμετείχαν η Μπάγερν Μονάχου και η Παρί Σεν-Ζερμέν, με την πρώτη να στέφεται πρωταθλήτρια Ευρώπης για την σεζόν 2019/20.

Για να δεις μερικές από τις πιο ευφάνταστες κοινοποιήσεις των φιλάθλων στα πλαίσια του #PricelessWave challenge, μπορείς να επισκεφθείς τη σελίδα Priceless.com, καθώς και μέσα από το παρακάτω link: https://vimeo.com/studiolaplage/review/451559404/f6b0f30e34

Λέξεις-κλειδιά: mastercardPricelessWaveUEFA Champions League
Κοινοποίηση1Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Νέα συνεργασία για τη Sleed και την Absolute Bournazos

Επόμενη δημοσίευση

Η Space Hellas ολοκλήρωσε το δεύτερο στάδιο επένδυσης στην AgroApps

Σχετικά Άρθρα

Η Vodafone ενισχύει  τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

Η Vodafone ενισχύει τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

08/02/2023
Κυκλοφόρησε η ετήσια έκδοση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 2022

Κυκλοφόρησε η ετήσια έκδοση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 2022

07/02/2023
«Ιστορίες Γυναικών»: Η νέα ζώνη ντοκιμαντέρ του Novalifε

«Ιστορίες Γυναικών»: Η νέα ζώνη ντοκιμαντέρ του Novalifε

06/02/2023
Το Disney+ ξεκινάει την αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα του τρίτου κύκλου της σειράς «The Mandalorian»

Το Disney+ ξεκινάει την αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα του τρίτου κύκλου της σειράς «The Mandalorian»

03/02/2023
Επόμενη δημοσίευση
Space Hellas: “Cisco Architectural Excellence Partner of the Year: Service Provider” για την περιοχή της Ν. Ευρώπης και τέσσερις ακόμα τιμητικές διακρίσεις για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα

Η Space Hellas ολοκλήρωσε το δεύτερο στάδιο επένδυσης στην AgroApps

Ο Madhav Sheth διορίστηκε ως νέος διευθύνων σύμβουλος της realme Ευρώπης

Ο Madhav Sheth διορίστηκε ως νέος διευθύνων σύμβουλος της realme Ευρώπης

Ο Κώστας Μπακογιάννης στους οδηγούς: Για να μην σας γράφουμε μην μας γράφετε

Ηλεκτρονική πλατφόρμα ενημέρωσης των πολιτών για τις δράσεις του Δήμου Αθηναίων στις 129 γειτονιές της πόλης

Ανέπαφα η χρήση του ασανσέρ στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

Ανέπαφα η χρήση του ασανσέρ στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

H ESA επιλέγει το Αστεροσκοπείο Χελμού για το «ευρυζωνικό δίκτυο του Διαστήματος»

H ESA επιλέγει το Αστεροσκοπείο Χελμού για το «ευρυζωνικό δίκτυο του Διαστήματος»

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.