Η Salesforce, η μεγάλη αμερικανική εταιρεία του CRM, πραγματοποίησε ειδική εκδήλωση στην Αθήνα για πελάτες και συνεργάτες της ενώ ακολούθησε και δημοσιογραφική ενημέρωση για τα προϊόντα Costomer 360, AI/Einstein Platform, Data Cloud, Tableau AI, Slack, Marketing Cloud και Sales Cloud, για την πορεία της εταιρείας παγκοσμίως και φυσικά για τα σχέδιά της για την Ελλάδα.
H αμερικανική εταιρεία ξεκίνησε το 1999 και σήμερα, με βάση τα έσοδα, η Salesforce είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία επιχειρηματικού λογισμικού στον κόσμο. Τα έσοδά της προσεγγίζουν τα 35 δισ. δολάρια, με περιθώριο κέρδους άνω του 30%, η εταιρεία απασχολεί 72.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και έχει πάνω από 150.000 πελάτες.
Ο Regional Vice President της Salesforce, Sinan Erkiner, δήλωσε σχετικά:
«Το όραμα της Salesforce είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους πελάτες τους με έναν εντελώς νέο τρόπο. Τα τελευταία 25 χρόνια, υποστηρίζουμε τους δικούς μας πελάτες σε όλες τις τεχνολογικές επαναστάσεις και ανατροπές, όπως το cloud, την κινητή τηλεφωνία, τα κοινωνικά δίκτυα και τα δεδομένα. Καθώς εισερχόμαστε στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας σε κάθε γωνιά του πλανήτη, και στην Ελλάδα, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τα οφέλη της. Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην προσπάθειά μας να προσφέρουμε την κορυφαία τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης στους πελάτες μας εδώ».
Ο Senior Account Executive της Salesforce, Μάριος Παπαγεωργίου ανέφερε:
«Οι ελληνικές εταιρείες κάθε μεγέθους κατανοούν όλο και περισσότερο ότι η Salesforce τους προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και καινοτομία. Εστιάζουμε σε μεγάλο βαθμό στην Ελλάδα και αυτή μας η δέσμευση αντικατοπτρίζεται σε μια ραγδαία ανάπτυξη των δραστηριοτήτων και του οικοσυστήματος της Salesforce. Αισθανόμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που οι πελάτες μας δεν αντιλαμβάνονται τη Salesforce μόνο ως προμηθευτή, αλλά ως πραγματικό σύμβουλο και πολύτιμο συνεργάτη για τους στρατηγικούς τους στόχους και τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους».
Salesforce και ΑΙ
Η Salesforce χρησιμοποιεί ήδη τη προγνωστική τεχνητή νοημοσύνη εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, με το Salesforce Einstein, το οποίο προσφέρει σημαντικά αποτελέσματα στους πελάτες, ώστε να πωλούν, να εξυπηρετούν και να αλληλοεπιδρούν πιο έξυπνα. Με την κυκλοφορία των προϊόντων παραγωγικής ΤΝ (Generative AI) νωρίτερα φέτος, η Salesforce βρίσκεται ήδη στο δεύτερο κύμα τεχνολογικής ανάπτυξης με το δικό της μεγάλο γλωσσικό μοντέλο μάλιστα. Σύντομα, οι autonomous agents θα μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους και να εκτελούν εργασίες, ενώ σταδιακά η Γενική Τεχνητή Νοημοσύνη (AGI) θα είναι σε θέση να σκεφτεται, να σχεδιάζει και να λύνει προβλήματα ακριβώς όπως οι άνθρωποι. Καθώς η τεχνολογική ανάπτυξη προοδεύει, το CRM θα γίνει σημαντικότερο από ποτέ.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε υπάρχει ένα χάσμα εμπιστοσύνης στην ΤΝ, το οποίο εμποδίζει τις εταιρείες να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που αυτή προσφέρει. Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί την 1η προτεραιότητα για τους CEOs περισσότεροι από τους μισούς πελάτες δεν πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι ασφαλής.
Για να γεφυρωθεί αυτό το χάσμα η Salesforce ακολουθεί μια στρατηγική “εμπιστοσύνης” όπου τα δεδομένα των εταιρειών – πελατών δεν αποτελούν προϊόν της Salesforce. Η εταιρεία δε χρησιμοποιεί τα δεδομένα των πελατών της και δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να ξεκλειδώσουν αυτά τα δεδομένα για να συνδεθούν με τους δικούς τους πελάτες.
Οι πελάτες της εταιρείας έχουν τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων τους. Μπορεί να μην θέλουν να τα μοιραστούν με όλους στην εταιρεία τους, και αυτό είναι καθαρά δική τους απόφαση. Και σε ό,τι σχετίζεται με την ΤΝ, η Salesforce επιθυμεί να διασφαλίσει ότι δίνει προτεραιότητα σε ακριβή, επαληθεύσιμα αποτελέσματα και ότι οι πολιτικές των προϊόντων της προστατεύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ασφάλεια, και τις δημόσιες πολιτικές που προωθούν την υπεύθυνη τεχνητή νοημοσύνη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σημαντική αγορά η Ελλάδα για την Salesforce
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2008. Έχει πάνω από 150 πελάτες όλων των κλάδων και μεγεθών, από μικρές εταιρείες μέχρι ΜΚΟ και Startups μια και τα προϊόντα της Salesforce προσφέρονται με τη μορφή SaaS, με χρήση πιστωτικής κάρτας μάλιστα.
Η Salesforce διαθέτει μια ευρεία πελατειακή βάση στη χώρα μας με τους βασικούς τομείς να είναι το λιανικό, και το ηλεκτρονικό εμπόριο, η μεταποίηση, οι αεροπορικές εταιρείες αλλά και η ενέργεια. To οικοσύστημα της εταιρείας στην Ελλάδα περιλαμβάνει πάνω από 500 ειδικές εφαρμογές CRM και πάνω από 200 πιστοποιημένους ειδικούς στο Salesforce CRM.
Θα δοθεί μεγάλη έμφαση στην Ελλάδα έτσι ώστε να φτάσει το τοπικό μερίδιο κοντά σε αυτό της παγκόσμιας αγοράς, μια και τα στελέχη της εταιρείας διαβλέπουν μεγάλες προοπτικές τόσο σε επίπεδο αγοράς όσο και σε επίπεδο ταλέντων, με τον κ.Erkiner να σημειώνει ότι στόχος της εταιρείας είναι να βοηθήσει τις ελληνικές εταιρείες να ανταγωνιστούν σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τέλος, όπως ανέφερε ο Sinan Erkiner αυτή η επένδυση της Salesforce στην Ελλάδα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την επιλογή της εταιρείας να προσλαμβάνει στελέχη από την Ελλάδα σε αναλογία μάλιστα με τις προσλήψεις που γίνονται σε άλλες πιο μεγάλες αγορές, ενώ προσφέρονται ανταγωνιστικές τιμές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας στους Έλληνες πελάτες.