Οικονομία

Huawei και CIO στο Intelligent Finance Summit για την ενδυνάμωση του χρηματοπιστωτικού τομέα

Το CIO (από την IDG) και η Huawei πραγματοποίησαν το HIFS (Huawei Intelligent Finance Summit) με θέμα “Empowering FinTech with Cloud Transformation” στο ξενοδοχείο SO/ Vienna. Στη σύνοδο έδωσαν το παρών περισσότεροι από 150 συμμετέχοντες με φυσική παρουσία, ενώ περίπου 250 συμμετείχαν διαδικτυακά, προερχόμενοι από κορυφαία χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και επιχειρήσεις στην ΚΑΕ και τη Σκανδιναβική Περιφέρεια, συμπεριλαμβανομένων των Raiffeisen Bank International AG, Erste Group AG, OTP Bank, Orange Business, T-Systems, Atos και ιδρύματα αναλυτών IDC, κ.λπ. Οι εμπειρογνώμονες του κλάδου παρουσίασαν τις τάσεις, τις εξελίξεις και τις προκλήσεις της πανδημίας στη Χρηματοοικονομική Τεχνολογία (FinTech) και στην Καινοτομία των ΤΠΕ. Οι ομιλητές μοιράστηκαν επίσης νέες ιδέες για το πώς η FinTech υποστηρίζει καλύτερα τις χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις μέσω του cloud transformation.

Αντιμετώπιση των προκλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας με διαφοροποιημένες χρηματοπιστωτικές λύσεις

Η παγκόσμια έξαρση του COVID-19 άλλαξε δραματικά την παγκόσμια οικονομία και έθεσε τεράστιες προκλήσεις στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Η νομισματική και δημοσιονομική πολιτική ενέτεινε συνεχώς τη μεταβλητότητα στις χρηματοπιστωτικές αγορές. Αντιμετωπίζοντας αυτές τις ευκαιρίες και προκλήσεις, ο χρηματοπιστωτικός κλάδος καλείται να επανεφεύρει τον εαυτό του και να επιταχύνει την αναβάθμισή του για να αντιμετωπίσει και να προσαρμοστεί σε νέα σενάρια και επιχειρηματικές μορφές. Η Huawei συνεργάζεται στενά με τους πελάτες και συνεργάτες της, για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των επιχειρηματικών προκλήσεων μακροπρόθεσμα και να περιορίσει αποτελεσματικά τις αρνητικές επιπτώσεις. Προέκυψαν διαφοροποιημένες λύσεις αγορών, λύσεις χρηματοδότησης, λύσεις συναλλάγματος και άλλες οικονομικές λύσεις. Η ενσωμάτωση τεχνολογιών όπως το 5G, η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και το IoT στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες θα τονώσει περαιτέρω τα νέα επιχειρηματικά σενάρια και θα οδηγήσει σε ταχεία ανάπτυξη του χρηματοοικονομικού κλάδου.

Νέα σενάρια υπηρεσιών και επιχειρηματικά μοντέλα σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου τα πάντα συνδέονται έξυπνα

Κοιτώντας το μέλλον του τραπεζικού κλάδου, η Δρ. Barbara Kolm, Διευθύντρια του Αυστριακού Οικονομικού Κέντρου και Αντιπρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου της “Oesterreichische Nationalbank”, επεσήμανε ότι «Οι προσδοκίες των καταναλωτών είναι υψηλές και υπάρχει ζήτηση για άμεσες και πιο εξατομικευμένες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες. Καθώς το IoT και η τάση για ηλεκτρονικές συναλλαγές σε πραγματικό χρόνο προχωρούν στον τραπεζικό τομέα, οι ασφαλείς τεχνολογίες όπως αξιόπιστα συστήματα ταυτοποίησης θα είναι ζωτικής σημασίας. Η χρήση των μετρητών θα συνεχίσει να υφίσταται τα επόμενα χρόνια, αλλά τα ψηφιακά νομίσματα της κεντρικής τράπεζας θα μπορούσαν να εισαχθούν ως μια βολική και παράλληλη εναλλακτική λύση».

Καθώς οι καταναλωτές κινούνται διαδικτυακά, οι τράπεζες θα πρέπει να ακολουθήσουν. Ο Łukasz Januszewski, Board Member Markets/IB, Raiffeisen Bank International AG, αναγνωρίζει ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι αναπόφευκτος και απαραίτητος: «Ο κόσμος σίγουρα γίνεται ψηφιακός και είναι σημαντικό να παραμείνετε ανθεκτικοί, να έχετε τεχνολογία και συνεργάτες που μπορούν να σας υποστηρίξουν σε αυτό. Από την άλλη πλευρά, πρέπει να είμαστε ευέλικτοι και να θυμόμαστε ότι, ό, τι και εάν μας προσφέρουν τα δεδομένα, οι άνθρωποι είναι εκείνοι που διευθύνουν τις επιχειρήσεις τους και πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τις ανάγκες τους. Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν πάντα επιχειρηματικές ευκαιρίες ακόμη και σε μία τέτοια δύσκολη κατάσταση».

Μέχρι το 2025, η Huawei προβλέπει ότι θα συνδεθούν περισσότερες από 100 δισεκατομμύρια συσκευές. Επιπλέον, η τεχνολογική ανάπτυξη θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και θα δημιουργήσει νέα σενάρια υπηρεσιών και επιχειρηματικά μοντέλα. Κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας ομιλίας του στο φόρουμ, ο Aykan Zhanglei, Chief Financial Officer της Huawei CEE & Nordic Region, δήλωσε: «Οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας γίνονται η καλύτερη πλατφόρμα για την καινοτομία των πελατών και την εσωτερική συνεργασία και έτσι θα εμφανιστούν νέα μοντέλα υπηρεσιών. Η έρευνα δείχνει ότι οι ανέπαφες παγκόσμιες συναλλαγές έχουν αυξηθεί κατά 40% τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, οι οποίες συμπεριλαμβάνουν την online κατανάλωση και τη μεταφορά χρημάτων μέσω των κινητών».

close menu