Ενέργεια

Η Apple έχει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών στην στρατηγική της για την κλιματική αλλαγή

Μια νέα έκθεση συγκρίνει τις πρωτοβουλίες για το κλίμα από την Apple, την Dell, την Google, την HP, τη Microsoft και την Nvidia. Η Apple απέχει πολύ από το τέλειο, αλλά μέχρι στιγμής, είναι μπροστά από το πακέτο, σύμφωνα με αυτή.

Είναι η μόνη εταιρεία μεταξύ των έξι τεχνολογικών γιγάντων που έχει θέσει στόχους για τους προμηθευτές της να στραφούν σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. «Άλλες μάρκες πρέπει να στείλουν παρόμοια σαφή μηνύματα στους προμηθευτές τους», δήλωσε ο Gary Cook, διευθυντής παγκόσμιας πολιτικής για το κλίμα για τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Stand.earth που δημοσίευσε την έκθεση.

Η Big Tech ομάδα εταιρειών παράγει το 4% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, περισσότερο από τις αερομεταφορές

Τα περισσότερα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας δεν έχουν ακόμη αρκετά ηλιακά και αιολικά πάρκα στο δίκτυό τους για να εκπληρώσουν τους στόχους των εταιρειών να γίνουν ουδέτερες ως προς τον άνθρακα. Πολλοί από αυτούς, συμπεριλαμβανομένης της Apple, αγοράζουν πιστοποιητικά ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (REC) που προορίζονται για την υποστήριξη έργων καθαρής ενέργειας. Αλλά αυτό το οικονομικό κίνητρο συχνά δεν είναι αρκετό για να φέρει πραγματικά περισσότερη ανανεώσιμη ενέργεια στα δίκτυα. Για να αλλάξει αυτό, η Apple, η Google και η Microsoft πρέπει να έχουν στρατηγικές για να φέρουν περισσότερη ανανεώσιμη ενέργεια στα τοπικά δίκτυα όπου λειτουργούν.

Επιπλέον, η έκθεση αναφέρει ότι οι εταιρείες τεχνολογίας θα πρέπει να συνεργαστούν στενότερα για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. «Εξακολουθεί να υπάρχει έλλειψη ουσιαστικής συνεργασίας και ενιαίας δράσης μεταξύ των ηγετών του τομέα», αναφέρει. Θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τη συλλογική τους δύναμη για να υποστηρίξουν πολιτικές που προωθούν την υιοθέτηση καθαρής ενέργειας, για παράδειγμα.

Και φυσικά, οι εκπομπές της εφοδιαστικής αλυσίδας εξακολουθούν να είναι ένα ευαίσθητο σημείο σε όλους τους τομείς. Το μεγαλύτερο κομμάτι του αποτυπώματος άνθρακα μιας εταιρείας είναι συχνά οι προμηθευτές της. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Apple έχει δηλώσει ότι θέλει να είναι ουδέτερη ως προς τον άνθρακα σε όλες τις δραστηριότητές της και την αλυσίδα εφοδιασμού της. Οι προμηθευτές της εταιρείας υπερδιπλασίασαν την καθαρή τους ενέργεια μεταξύ 2021 και 2022. Φέτος, περίπου 300 εξ αυτών είχαν δεσμευτεί να χρησιμοποιούν μόνο καθαρή ενέργεια έως το 2030 κατά την παραγωγή προϊόντων Apple. Οι δεσμεύσεις τους βοήθησαν την Apple να κάνει την πρώτη της ανακοίνωση για προϊόντα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα τον περασμένο μήνα για συγκεκριμένους συνδυασμούς Apple Watch.

close menu