Επιχειρήσεις

Η Apple ετοιμάζεται να μπει στο «παιχνίδι» των ζωντανών μεταδόσεων 

Η Apple σκοπεύει να αμφισβητήσει γίγαντες όπως η Disney και το Netflix στον ξεκάθαρο πια πόλεμο ροής και για να το κάνει αυτό προσπαθεί να εισέλθει δυναμικά στον κόσμο των απευθείας αθλητικών μεταδόσεων.

Ο αμερικανικός τεχνολογικός γίγαντας είναι έτοιμος να ξοδέψει δισεκατομμύρια για ζωντανές μεταδόσεις προκειμένου να αυξήσει τις συνδρομές στην υπηρεσία ροής Apple TV +, σύμφωνα με την επενδυτική εταιρεία Wedbush.

Η ανακοίνωση του επενδυτή προσδίδει αξιοπιστία στις πρόσφατες αναφορές ότι η Apple έχει ξεκινήσει μια σειρά διαπραγματεύσεων με μεγάλα αθλητικά πρωταθλήματα.

Συγκεκριμένα, την περασμένη εβδομάδα, η New York Post ανέφερε ότι η Apple διεξάγει συνομιλίες για να εξασφαλίσει ένα πακέτο αγώνων από τη Major League Baseball.

Σύμφωνα με άλλες αναφορές, η εταιρεία έχει δείξει ενδιαφέρον για το «NFL Sunday Ticket», το οποίο θα μπορούσε να συγκεντρώσει έως και 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν σε δικαιώματα μετάδοσης.

Πρόσφατα, η Premier League σύναψε συμφωνία αδειοδότησης με την Apple TV + Ted Lasso, η οποία επιτρέπει στην εκπομπή να χρησιμοποιεί πλάνα, λογότυπα, εμφανίσεις συλλόγων και το τρόπαιο που απονέμεται στον νικητή του κορυφαίου αγγλικού πρωταθλήματος.

Η Apple δεν έχει αποκαλύψει τον αριθμό των συνδρομητών στην υπηρεσία ροής της, αλλά η Wedbush εκτιμά ότι το Apple TV + έχει 20 εκατομμύρια συνδρομητές που πληρώνουν, συν 25 εκατομμύρια συνδρομές για δωρεάν δοκιμαστικές περιόδους. Προς το παρόν, ωστόσο, η Apple δεν προσφέρει εκδηλώσεις ζωντανής ροής.

close menu