Τηλεπικοινωνίες

Η ασφαλής συνδεσιμότητα κορυφαίο αίτημα των χρηστών από τους παρόχους κινητής

Σε μείζον θέμα για τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας εξελίσσεται το θέμα της ψηφιακής ασφάλειας. Σε μια χρονική συγκυρία που οι κυβερνοαπειλές αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, το βασικό αίτημα των καταναλωτών από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας είναι η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Έρευνα για την Ασφάλεια των Καταναλωτών, που δημοσιοποίησε η εταιρεία Allot, το 88% των καταναλωτών, σε παγκόσμιο επίπεδο, αναγνωρίζει την ασφάλεια κινητής τηλεφωνίας ως κορυφαία προτεραιότητα. Ωστόσο, όπως απαντούν, αισθάνονται ότι ο πάροχος τους δεν τους παρέχει σήμερα αυτήν την ασφάλεια.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι – για τις ίδιες τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως – προτεραιότητα είναι η ψυχαγωγία. Ωστόσο, μόνο το 49% των καταναλωτών συμμερίζεται την άποψη ότι η ψυχαγωγία μέσω κινητού είναι η κορυφαία προτεραιότητα.

Η Allot ανέθεσε στην Coleman Parkes Research να ερευνήσει τις προτεραιότητες 8.000 πελατών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας απ’ όλο τον κόσμο. “Η έρευνα δείχνει ότι υπάρχει έλλειψη ενσυναίσθησης και φαντασίας στον τομέα της ασφάλειας. Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας μπορεί να χρειαστεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο να παρέχουν την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ως τμήμα των βασικών υπηρεσιών, που προσφέρουν στους πελάτες τους”, διαπιστώνει η Allot.

 Πρόβλημα η ψηφιακή ανασφάλεια

Η έρευνα έδειξε ότι περίπου 6 στους 10 συνδρομητές υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας (το 57%) δεν γνωρίζουν ποια λύση κυβερνοασφάλειας να επιλέξουν. Το ποσοστό αυτό έχει σχεδόν διπλασιαστεί το 2021 σε σχέση με το 2020, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ανερχόταν στο 31%.

Το εύρημα αυτό συνηγορεί υπέρ της άποψης ότι η πανδημία της COVID-19 και η ραγδαία ψηφιοποίηση της καθημερινότητας των πολιτών ενέτεινε την ψηφιακή ανασφάλεια, με τις απειλές στον κυβερνοχώρο να έχουν προκαλέσει πανικό στους χρήστες.

Δεν είναι τυχαίο ότι το 62% των συνδρομητών δήλωσε ότι η ασφαλής συνδεσιμότητα είναι μια βασική προσφορά, που περιμένουν από τους παρόχους υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Σχεδόν όλοι (84%) πιστεύουν ότι η ψηφιακή ασφάλεια πρέπει να υπάρχει ήδη στη συσκευή και ότι είναι ευθύνη του κατασκευαστή της συσκευής ή του παρόχου υπηρεσιών να την παρέχει.

Στο μεταξύ, σύμφωνα πάντα με τα ευρήματα της σχετικής έρευνας, το 75% των συνδρομητών εμπιστεύονται τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας τους, για να τους προστατεύσει από απειλές στον κυβερνοχώρο. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά ευρήματα της μελέτης είναι ότι ένα συντριπτικό 90% των καταναλωτών δηλώνουν πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για την προστασία στον κυβερνοχώρο

“Οι πάροχοι υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας βρίσκονται σε τέλεια θέση για να παρέχουν υπηρεσίες κυβερνοασφάλειας βασισμένες σε δίκτυο μηδενικής επαφής στους πελάτες τους”, αναφέρει η Allot, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της μελέτης.

close menu