Η Cardlink συμμετέχει για ακόμα μία χρονιά στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τη Mastercard. Συγκεκριμένα, η εταιρεία είναι ο τεχνολογικός πάροχος στο Cashless Point of Sale των εισιτηρίων, η αγορά των οποίων γίνεται αποκλειστικά με κάρτες πληρωμών, γρήγορα και με ασφάλεια, στα POS της Cardlink.
Οι λάτρεις του κινηματογράφου έχουν την ευκαιρία, πραγματοποιώντας την αγορά του εισιτηρίου τους με τη Mastercard® κάρτα τους να συμμετέχουν σε κλήρωση για να κερδίσουν μια από τις 200 διπλές προσκλήσεις για επόμενες προβολές ταινιών.
Η προωθητική ενέργεια της Mastercard θα διαρκέσει μέχρι τις 12 Νοεμβρίου, με τους συμμετέχοντες να μαθαίνουν αν κέρδισαν αυτόματα, στο απόκομμα της συναλλαγής τους κατά την έκδοση του εισιτηρίου.
Η Cardlink, με στόχο να προσφέρει πάντα ουσιαστικές λύσεις στις ανάγκες των συνεργατών της, διαθέτει τη δυνατότητα custom-made δημιουργίας προωθητικών ενεργειών μέσω των αξιόπιστων τερματικών της. Περισσότερες πληροφορίες για τις λύσεις πληρωμών της Cardlink είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της εταιρείας cardlink.gr.
Για την Cardlink
Η Cardlink ιδρύθηκε το 2004 και είναι ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών πληρωμών στην Ελλάδα με περισσότερα από 290.000 POS, 25.000 καταστήματα e-Commerce και 400 εκατομμύρια συναλλαγές ανά έτος. Η Cardlink βοηθάει τις επιχειρήσεις στις καθημερινές συναλλαγές τους με ποιότητα, ασφάλεια και ταχύτητα. Η ομάδα της Cardlink παρακολουθεί τις εξελίξεις στο πεδίο των ηλεκτρονικών πληρωμών και υιοθετεί τις τελευταίες τεχνολογίες και υπηρεσίες που βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία των συναλλαγών στο φυσικό και ηλεκτρονικό εμπόριο. Από τον Σεπτέμβριο του 2021, η Cardlink είναι εταιρεία της Worldline, ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών.