Παπαγάλλος

Η CISCO ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (PART 1) – Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ! – O ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΡΟΧΕΙΟΔΕΙ(Η)ΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΤΕΕ

ΟΤΑΝ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ !

Σίγουρα δεν ασχολείσθε (οι περισσότεροι) με τα καλλιτεχνικά και τα κοσμικά δρώμενα των Αθηνών. Που να σας περισσέψει χρόνος να σηκώσετε κεφάλι από τις «εργαλειοθήκες», τα Κέντρα Και(ε)νοτομίας, τους υπο-εργολάβους και τα πολλά και τα διάφορα, που θα δουν όχι αργά αλλά γρήγορα το φως της δημοσιότητας από τον υστεροβουλοκάκιστο παπα-γάλ(λ)ο.

Ετσι είπαμε να σας ενημερώσουμε πλέρια (όπως έλεγαν και τα συντρόφια), μην και πιαστείτε αδιάβαστοι (το πιθανότερο) στις διακοπές σας και μας καταλογίσετε (ικανούς σας έχω) ευθύνες για ανεπάρκεια ενημέρωσης.

Λοιπόν . . .

Προ ημερών έγινε στο Θέατρο της Δώρας Στράτου, στου Φιλοπάππου ένα καλλιτεχνικό γεγονός, στο οποίο συγκεντρώθηκε όλη (σχεδόν) η κοσμική και καλλιτεχνική Αθήνα.

Ηταν η Συναυλία Jazz in Athens by Mara Karetsos του Center of Culture and Science Greece, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, από τα έσοδα της οποίας μέρος θα δοθεί για την ενίσχυση του Elton John AIDS Foundation. Την Συναυλία έχει επιμεληθεί η διεθνούς φήμης visual artist Μάρα Καρέτσος, σε οργάνωση παραγωγής του Solist Cultural Projects, μιας σύμπραξης αναγνωρισμένων μουσικών με συνθέσεις και δημιουργίες από την Νέα Υόρκη και το Παρίσι μέχρι την Αθήνα.

Και εδώ είναι το σημείο που ενδιαφέρει τους πληροφορικάριους.

Τη συναυλία άνοιξε με την μπάντα του ο Δημήτρης Φέσσας (φωτό), ένα εξαιρετικός (κατά γενική ομολογία) νέος δημιουργός, ερμηνευτής και κιθαρίστας.

Στην πρώτη live εμφάνισή του στο αθηναϊκό κοινό παρουσίασε το single «Architect»  (Ακούστε το ΕΔΩ ) που έχει γράψει ο ίδιος. Το «Architect» παρουσιάστηκε εν μέσω προσεκτικά επιλεγμένου ρεπερτορίου fusion pop και ροκ ήχων, που έδωσε μία πρόγευση για όσα ετοιμάζει ο πολλά υποσχόμενος καλλιτέχνης.

Προφανώς καταλάβατε ότι ο Δημήτρης Φέσσας είναι γιός του Θεόδωρου Φέσσα και της Εφης Κουτσουρέλη.

Και για να δείτε πόσο σας προσέχουμε εκτός των πολλών εκατοντάδων θεατών παραβρέθηκαν και οι εξής: Αναφέρουμε πρώτη την Σήλια Κριθαριώτη, δημοφιλέστατη κυρία της υψηλής ραπτικής και συνολικά της Τέχνης, την οποία ο Ομιλος Quest, ο οποίος είναι εξαιρετικά φιλότεχνος και έτη φωτός μακράν των άλλων Οίκων της αγοράς πληροφορικής στον τομέα αυτόν, την έχει σε υψηλά επίπεδα αναγνώρισης.

Και καταγράφουμε τις επόμενες περσόνες χωρίς καμία οικονομική, επιχειρηματική, επαγγελματική και κοινωνική αξιολόγηση για τη σειρά εμφάνισης τους:

Την κα Αγγελικούση της γνωστοτάτης εφοπλιστικής οικογενείας, όπως και την κα Χρυσάνθη Λαιμού. Την Ιουλία (Τζούλια) Τσέτη επικεφαλής του ομώνυμου Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων (Uni-Pharma, InterMed, UniHerbo) και άλλων εταιρειών εντός και εκτός Ελλάδας, με πολυσχιδή κοινωνική δραστηριότητα μέσω της ΑΜΚΕ «Κλέων Τσέτης». Τις κυρίες Αναστασία Σαρακάκη, Μαρία Κοντομηνά και Ελένη Σαμαράκη χωρίς καμία περαιτέρω σύσταση. Τον πλαστικό ιατρό και χειρουργό Θοδωρή Βουκίδη, Εταίρο του Αμερικανικού Κολεγίου Χειρουργών, της Βρετανικής Εταιρίας Πλαστικών Χειρουργών, συνοδευόμενο από την σύζυγό του Μήτση.

Την κα Μανίτα Τριάρχου, δημοσιογράφο, γνωστή από τις συνεντεύξεις προσωπικοτήτων στον «Ταχυδρόμο» μεταξύ των οποίων και του Αντυ Γουόρχολ, φίλου του μακαρίτη πατρός της Ζάχου Χατζηφωτίου, συνοδευόμενη από την κόρη της. Την κα Αϊνόλα Τερζοπούλου, του γνωστού εκδοτικού Οίκου. Την κα Μαρίλη Γλύπτη Κανελλάκη, γνωστή δημιουργό Τέχνης και συγγραφέας του λευκώματος «L’ Art de la Table» μετά της μητρός της Τζένης.

Αυτά τα ολίγα για να ενημερώνεστε και να καταλάβετε ότι το «δίκτυον» του παπα-γάλ(λ)ου είναι ευρύτατον και ευρυμαθές με ανελέητη διαλειτουργικότητα και κυρίως με ακάματους συνεργάτες και «συνενόχους».

Και εδώ χρήσιμα λινκς για να είστε περαιτέρω ενήμεροι καλλιτεχνικώς και κοσμικώς.

https://www.instagram.com/dim.fessa/

https://www.lifo.gr/guide/music/news/o-dimitris-fessas-systinetai-sto-koino-me-proto-toy-single-architect

ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΚΑΛά(ΜΙΑ), ΝΑ ΚΑΙ ΤΡΟΧΕΙΟΔΕΙ(Η)ΚΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΝΔΥΛΗ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΤΑΣΙΝΟΥ

Τον Ανδρέα Κονδύλη, φίλο μας από τα πάρα πολύ παλαιά και Δήμαρχο Αλίμου για τρίτη συνεχή θητεία, όπως και τον Γιώργο Στασινό (φωτό κάτω), τον Πρόεδρο του ΤΕΕ και γνωστό στην πιάτσα σαν «Θύμιος Λυμπερόπουλος των μηχανικών», πιστεύουμε  ότι τους γνωρίζετε.

Τελευταία έγιναν ιδιαίτερα γνωστοί από τις συνεχείς αντεγκλήσεις τους για τον περίφημο «ΝΟΚ» (Νέο Οικοδομικό Κανονισμό) και το ύψος των υπό ανέγερση κτηρίων, εξαιρετικά κομβικό θέμα για την παραλία, την επονομαζόμενη και Ριβιέρα, όπου βρίσκεται και ο Αλιμος.

Το νέο επεισόδιο στο σήριαλ της διαμάχης τους είναι η τοποθέτηση του Προέδρου του ΤΕΕ (Φορέα με εξαιρετική θέση και συμμετοχή στα έργα πληροφορικής του ΑρΑρΕφ) που πρότεινε να φύγουν οι Πολεοδομίες από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και να πάνε στο υπουργείο Περιβάλλοντος. Αιτιολογία του κυρίου Στασινού είναι «να υπάρξει κεντρικός Φορέας, που να ρυθμίζει τα πολεοδομικά θέματα, καθώς δεν μπορεί ο κάθε δήμαρχος να αποφασίζει μόνος του».

Ποιος είδε τον Ανδρέα Κονδύλη και δεν τον φοβήθηκε. Δεν πέρασαν πολλές ώρες και ο Ανδρέας Κονδύλης με ανάρτησή του απαντά στον κ. Στασινό:

«Από τον Πρόεδρο του ΤΕΕ ξεφεύγει όμως μια μικρή… λεπτομέρεια: το Σύνταγμα! Με το άρθρο 101 του Συντάγματος, καθιερώνεται η «Διοικητική Αποκέντρωση”. Σύμφωνα με αυτή, αρμοδιότητες που έχουν δοθεί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν μπορούν να «επιστρέψουν» στο Κράτος. Με άλλα λόγια, δεν επιτρέπεται η «συγκέντρωση», που ζητάει ο Πρόεδρος του ΤΕΕ. Κάτι τέτοιο είναι παράνομο και αντισυνταγματικό».

Και στο τέλος ο Δήμαρχος ρίχνει την μπηχτή του:

«Πώς να πάει ο τόπος μας μπροστά, όταν επιστημονικοί φορείς καταθέτουν δημόσια προτάσεις, που παραβιάζουν το Σύνταγμα, αλλά και αφορούν έναν άλλο θεσμό, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, με τον οποίον δεν έχει προηγηθεί καμία διαβούλευση ή συζήτηση;».

Και δεν θα το συνεχίσουμε, γιατί ο Αλιμος έχει δεινοπαθήσει από τις διάφορες υπηρεσίες για την ανάπτυξη της μαρίνας, που είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων, μία από τις πιο ιστορικές της Ελλάδας, αναπόσπαστο μέρος του παραλιακού μετώπου με την ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ και τη REDS να έχουν αναλάβει το σχέδιο ανάπτυξής της και τη δημιουργία ενός σύγχρονου και ελκυστικού πόλου αναψυχής.

Πιστεύουμε ότι ο Πρόεδρος του ΤΕΕ θα καταλάβει ότι εδώ ισχύει η παροιμία για τον λαγό και την φτέρη και θα δώσει τόπο στην οργή, γιατί όπως και να το κάνουμε η μαρίνα κατακυρώθηκε οριστικά στην ΑΚΤΩΡ και όχι στην Ιντρακατ.

ΠΩΣ «ΞΥΝΙΣΕ Η ΣΟΥΠΑ» ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΗΣ CISCO ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (PART I)

Πριν τέσσερα ακριβώς χρόνια, στις 25 Ιουνίου 2020, στο νεοκλασικό κτήριο των Δημοτικών Σφαγείων της Θεσσαλονίκης, έλαβε χώρα (με απόντες τους δημοσιογράφους της Πληροφορικής!) η αναγγελία της ίδρυσης του Κέντρου Καινοτομίας της Cisco στην πόλη και η παραχώρηση του κτηρίου από τον (τότε) Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα, στην εταιρεία.

Μετά τέσσερα χρόνια η Cisco αποχωρεί από την Θεσσαλονίκη με επώδυνο και ταπεινωτικό τρόπο, καθώς είναι η μοναδική περίπτωση στα χρονικά της Πληροφορικής και της Ψηφιακής Τεχνολογίας στην Ελλάδα να εκδιώκεται (στην κυριολεξία) πολυεθνική διεθνούς εμβέλειας και σημασίας από μία πόλη, στην οποία (αν μη τι άλλο) είχε δηλώσει ότι ενδιαφέρεται να επενδύσει.

Από αυτά που ακούστηκαν από όλες τις πλευρές, κυρίως από τους ανθρώπους της εταιρείας που μονοπωλεί (ελλείψει ετέρου ικανού ανταγωνιστή) τις προμήθειες δικτυακών υποδομών στο ελληνικό δημόσιο, θα υπέθετε κανείς ότι η Cisco θα κατέκλυζε με επενδύσεις (που ποτέ δεν διευκρινίστηκαν επακριβώς ποιές, που και πόσες θα είναι!) τη Θεσσαλονίκη και θα την καθιστούσε «επίκεντρο» εξελίξεων (προσφιλής έκφραση των ψηφιακών «οραματιστών) στις ψηφιακές  τεχνολογίες στην περιοχή της (πολύπαθης) ΝΑ Ευρώπης.

Ο (τότε) Δήμαρχος Θεσσαλονίκης μεταξύ των πλείστων όσων άλλων που είπε, χαρακτήρισε με έμφαση ως εξαιρετικά χαρμόσυνο για την πόλη, την απόφαση της Cisco να επενδύσει στη Θεσσαλονίκη. Τόνισε επίσης τη βεβαιότητα ότι η πόλη θα βγάλει την εταιρεία ασπροπρόσωπη για την επιλογή της, καθώς τα αποτελέσματα αυτής της κίνησης αναμένεται να είναι εξαιρετικά.

Ηταν η εποχή που η Θεσσαλονίκη κυριαρχούσε στο καινοτομικό και ψηφιακά τεχνολογικό ελληνικό στερέωμα με το Κέντρο Καινοτομίας της Pfizer του ελληνικής καταγωγής Αλμπερτ Μπουρλά να μονοπωλεί το ενδιαφέρον, με το (ακόμη να ξεκινήσει) Τεχνολογικό Πάρκο 4ης γενιάς Thes INTEC, την (ακόμη να γίνει) μετεγκατάσταση της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας,

Καταγράφουμε αυτές τις (απαραίτητες) λεπτομέρειες, γιατί πρέπει να σας θυμίσουμε όλο το σκηνικό και τα μυθεύματα, που προηγήθηκαν μέχρι σήμερα, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι την τελευταία τριετία (τουλάχιστον) έχουν ειπωθεί απίθανες υπερβολές και έχουν προεξοφληθεί εξελίξεις σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας μην πούμε παραπάνω.

Ολοκληρώνοντας το πρώτο μέρος της «υπόθεσης των Σφαγείων», λόγω της θέσης και της προϊστορίας μας στην ενημέρωση για τα δρώμενα των ΤΠΕ στην Ελλάδα η αναφορά αυτή, (παρά τις πολλαπλές αφορμές, τις οχλήσεις, τα «γάντια», και τις διάφορα άλλα προσβλητικά που δεχθήκαμε) θα είναι χωρίς καμία πρόθεση υπερβολής ή μεροληψίας.

Αυτά τα ολίγιστα.

close menu