Τεχνολογίες

Η «έκρηξη» της διαδικτυακής διαφήμισης αυξάνει τα κέρδη της Google 

Η Google συνεχίζει να επωφελείται μαζικά από την έκρηξη της διαδικτυακής διαφήμισης στη διάρκεια της πανδημίας. Τα έσοδα από διαφημίσεις για τη μηχανή αναζήτησης Google αυξήθηκαν σε ένα χρόνο σχεδόν κατά 36%, σε 43,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Η μητρική εταιρεία του γίγαντα του Διαδικτύου, Alphabet, σημείωσε άλμα πωλήσεων 32% και κέρδη 20,6 δισ. δολαρίων (18,3 δισ. ευρώ) το τελευταίο τρίμηνο.

Στην πανδημία, αυξήθηκαν οι δαπάνες για διαφημίσεις στο διαδίκτυο και ταυτόχρονα, οι άνθρωποι κάνουν περισσότερα πράγματα μέσω του Internet. Με 8,6 δισεκατομμύρια δολάρια, η πλατφόρμα βίντεο YouTube απέφερε περίπου κατά 25% περισσότερα διαφημιστικά έσοδα από πέρυσι.

Συνολικά, τα έσοδα από διαφημίσεις της Google αυξήθηκαν από 46,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε 61,2 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα σε ένα χρόνο.

Τα λεγόμενα «άλλα στοιχήματα» του ομίλου, όπως τα αυτόνομα αυτοκίνητα και τα drones παράδοσης, έκαναν λιγότερες πωλήσεις και ταυτόχρονα είχαν περισσότερες απώλειες. Τα έσοδα μειώθηκαν από 196 δολάρια σε 181 εκατομμύρια δολάρια.

Συνολικά, τα τριμηνιαία αποτελέσματα της Alphabet ξεπέρασαν σημαντικά τις προσδοκίες της αγοράς. Οι πωλήσεις του ομίλου έφτασαν τα 75,3 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αναλυτές περίμεναν 72 δισεκατομμύρια.

Η ουσία είναι ότι τα τριμηνιαία κέρδη αυξήθηκαν από 15,2 σε 20,6 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως ανακοίνωσε η Alphabet.

Η Google, όπως το Facebook και η Apple, έχουν βρεθεί πρόσφατα στο στόχαστρο των αρχών ανταγωνισμού των ΗΠΑ που θέλουν να περιορίσουν όλο και περισσότερο τη δύναμη των τεχνολογικών κολοσσών στην αγορά. Το αφεντικό της Google και της Alphabet, Σάντερ Πιτσάι, σε μια τηλεδιάσκεψη με αναλυτές, προέτρεψε τους Αμερικανούς βουλευτές να εξετάσουν τις «συνέπειες» της προτεινόμενης νομοθεσίας που θα υποβάθμιζε τις υπηρεσίες των χρηστών και θα αποδυναμώσει τις αμερικανικές πλατφόρμες.

close menu