• Τελευταία
Η Genesys αναδείχθηκε ηγέτιδα στην έκθεση της Gartner για το 2020 “Magic Quadrant για τα contact center ως υπηρεσίες”

Η Genesys αναδείχθηκε ηγέτιδα στην έκθεση της Gartner για το 2020 “Magic Quadrant για τα contact center ως υπηρεσίες”

02/03/2021
Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

Συμφωνία ΕΥΔΑΠ – Δήμου Αθηναίων για το δίκτυο αποχέτευσης

08/02/2023
Το πρώτο Tesla pop-up store βρήκε στέγη στο Golden Hall

Αυξήθηκαν κατά 18% οι πωλήσεις αυτοκίνητων Tesla στην Κίνα

08/02/2023
Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

Όλες οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού «Ahead of the Game» από την HP Hellas

08/02/2023
Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

08/02/2023
Η Check Point Software παρουσίασε τη νέα στρατηγική της κατεύθυνση στην ετήσια εκδήλωση CPX 360 και αποκάλυψε το ταχύτερο τείχος προστασίας στον κόσμο

Έκθεση ασφαλείας Check Point: Οι γεωπολιτικές συγκρούσεις αυξάνουν τις κυβερνοεπιθέσεις

08/02/2023
Υπ. Εσωτερικών: Έτσι θα λειτουργήσει το δημόσιο εν μέσω δεύτερου κύματος του κορωνοϊού

Σε δημόσια διαβούλευση το ν/σ του υπουργείου Εσωτερικών για την καινοτομία στο Δημόσιο

08/02/2023
Η eBay διευρύνει τη διαχείριση πληρωμών της στην Ελλάδα

H eBay προχωρά σε 500 απολύσεις

08/02/2023
iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

08/02/2023
Στα 650 δισ. δολάρια η βιομηχανία τεχνολογιών καθαρής ενέργειας το 2030

Πειραιώς-Eurobank: Δάνειο στη Sunrider για επένδυση 82 εκατ. ευρώ στη Δράμα

08/02/2023
Ήπια επιδείνωση στην ελληνική αγορά Πληροφορικής τον Σεπτέμβριο

Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις θα ξοδέψουν 1,45 τρισ. δολάρια σε τεχνολογία το 2023

08/02/2023
Η Vodafone ενισχύει  τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

Η Vodafone ενισχύει τη συνεργασία με την Warner Bros. Discovery

08/02/2023
H Eurobank καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στη Δυτική Ευρώπη το 2021

Eurobank: Συμφωνία με το ΕΤαΕ για χρηματοδότηση ΜμΕ, ύψους 250 εκατ. ευρώ 

08/02/2023
Συνεργασία Uber με Allianz για κάλυψη οδηγών ταχυμεταφορών

Επιστροφή στην κερδοφορία αναμένει το 2023 η Uber

08/02/2023
H Microsoft πιο κοντά στις ελληνικές startups

CMA: Η εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft θα μπορούσε να βλάψει τον ανταγωνισμό

08/02/2023
Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Κυβερνοασφάλειας ξεκινά!

08/02/2023
Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας Elevate Greece και Startup Pathways

08/02/2023
Συνεργασία Google με Vodafone για προώθηση του Ευρωπαϊκού cloud

Η Vodafone στηρίζει τους πληγέντες από τους σεισμούς σε Τουρκία και Συρία

08/02/2023
Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

Η Siemens επιβραβεύει 16 εξαιρετικούς εργαζομένους της που ξεχώρισαν ως Εφευρέτες της Χρονιάς για το 2022

08/02/2023
Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

Τα φανάρια αλλάζουν χρώμα για να διευκολύνουν τα αυτόνομα οχήματα

08/02/2023
Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

Έτσι φαντάζονται οι Έλληνες την Ελλάδα του 2040

08/02/2023
Τετάρτη 08-02-2023 | 18:05
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Επιχειρήσεις Βραβεία - Διακρίσεις

Η Genesys αναδείχθηκε ηγέτιδα στην έκθεση της Gartner για το 2020 “Magic Quadrant για τα contact center ως υπηρεσίες”

02/03/2021
σε: Βραβεία - Διακρίσεις, Επιχειρήσεις, Πληροφορική, Υπηρεσίες
Η Genesys αναδείχθηκε ηγέτιδα στην έκθεση της Gartner για το 2020 “Magic Quadrant για τα contact center ως υπηρεσίες”
3
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
46
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η εταιρεία Genesys, παγκόσμια ηγέτιδα σε λύσεις cloud για την εξυπηρέτηση πελατών και τα κέντρα επικοινωνίας (contact center), έχει αναδειχθεί από την Gartner, Inc. ως ηγέτιδα στην έκθεση “2020 Magic Quadrant για τα contact center ως υπηρεσίες1“. H Genesys σημείωσε την πιο υψηλή βαθμολογία συνολικά για την πληρότητα του οράματός της.

“Σήμερα, οι οργανισμοί επιταχύνουν την στρατηγική τους για το cloud, ώστε να διαχειριστούν την έντονα ψηφιακή φύση των επιχειρήσεων και τις αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών. Το Genesys Cloud™ προσφέρει την ευκολία και την ευελιξία που απαιτείται για να σχεδιάσουν οι οργανισμοί τις δικές τους εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών και να προσφέρουν υπηρεσίες με υψηλό βαθμό εξατομίκευσης”, δήλωσε ο κ. Olivier Jouve, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της Genesys Cloud. “Πιστεύουμε ότι η ικανότητά μας να καινοτομούμε συνεχώς και να ανταποκρινόμαστε στις νέες ανάγκες της αγοράς είναι ο λόγος που είμαστε μπροστά σε ότι αφορά το όραμά μας και αναδειχθήκαμε ηγέτιδα εταιρεία στην έκθεση της Gartner”.

Καθώς οι οργανισμοί ανταποκρίνονται στο σύγχρονο τοπίο και μετατοπίζουν τις προτεραιότητές τους, η Genesys βλέπει μια απότομη αύξηση στην υιοθέτηση της πλατφόρμας Genesys Cloud από επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Πράγματι, 60% των κορυφαίων 50 πελατών της είναι πολυεθνικές εταιρείες, ενώ η πλατφόρμα χρησιμοποιείται σε πάνω από 70 χώρες, υποστηριζόμενη και από το εκτεταμένο οικοσύστημα συνεργατών της εταιρείας. Επιπρόσθετα, πολλές εταιρείες, ηγέτιδες στην κατηγορία των παγκοσμίως αναπτυσσόμενων εταιρειών, βασίζονται στο Genesys Cloud για τη λειτουργία τους, με τις κορυφαίες 30 εταιρείες να διαχειρίζονται εκατοντάδες εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις με πελάτες ετησίως.

Με  συνεχή επικέντρωση στην καινοτομία μέσω cloud και  ταχύτητα στην ανάπτυξη λειτουργιών, η Genesys θα συνεχίσει και αυτή τη χρονιά να προσφέρει αναβαθμίσεις σε ότι αφορά τα αναλυτικά δεδομένα, τις αναφορές, την ψηφιακή τεχνολογία, το σύστημα της Genesys για τη Διαχείριση του Ανθρωπίνου Δυναμικού, και την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ). Η ζήτηση της αγοράς για αυτές τις νέες καινοτομίες επιταχύνεται. Για παράδειγμα, μόνο στα δυο πρώτα τρίμηνα του 2020, οι κρατήσεις της εταιρείας για την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης αυξήθηκαν σχεδόν κατά 300% σε σχέση με την ίδια περίοδο της προηγούμενης χρονιάς.

Η συνεχής καινοτομία της εταιρείας συχνά αναφέρεται ως το πρωταρχικό κίνητρο για την ένταξη επιχειρήσεων στην πλατφόρμα. Ένα παράδειγμα αποτελεί το Πανεπιστήμιο Western Governor (WGU), πελάτης του Genesys Cloud. Σύμφωνα με τον κ. Adam Davis, επιχειρησιακό αντιπρόεδρο του WGU, “το Genesys Cloud διαθέτει μια πλούσια γκάμα λειτουργιών, υποστηριζόμενων με αξιοπιστία, αλλά και μια σταθερή ανάπτυξη νέων λειτουργιών χωρίς διακοπή. Τα χαρακτηριστικά είναι εύκολα στην εφαρμογή, καλά τεκμηριωμένα και πλήρως ενσωματωμένα χωρίς να διακόπτεται καμία από τις τρέχουσες λειτουργίες. Η επιχειρησιακού επιπέδου υποστήριξη πελατών είναι πολύ ανταποκρίσιμη σε ότι αφορά την επιτυχία των πελατών, την τεχνική υποστήριξη (που σπανίως απαιτείται) και τη χρήση road-map”.

Το 2015, η Genesys εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση North American2 ως εταιρεία με όραμα και έκτοτε έχει εκτοξευθεί στην κορυφή. Η Genesys πιστεύει ότι αυτή η ανοδική πορεία είναι απόδειξη της ικανότητάς της να προβλέπει την πορεία της αγοράς και να προσφέρει τις καλύτερες επιχειρηματικές λύσεις για fast-track επιτυχία των πελατών της.

Αυτή είναι η δεύτερη φορά αυτή τη χρονιά που η Genesys έχει αναγνωριστεί από την Gartner για το οραμά της, καθώς διακρίθηκε επίσης ως εταιρεία με όραμα στην έκθεση του Φεβρουαρίου 2020 της Gartner “Magic Quadrant για τη Διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού3“. Μπορείτε να δείτε εδώ ένα δωρεάν αντίτυπο της έκθεσης της Gartner “2020 Magic Quadrant για τα contact center ως υπηρεσίες”.
Σε αυτή την έκθεση, η Gartner αξιολόγησε 13 διαφορετικούς παρόχους contact centers ως προς την πληρότητα του οράματός τους και την ικανότητά τους για υλοποίηση. Η Gartner στη συνέχεια τοποθέτησε τις εταιρείες σε ένα από τα τέσσερα τεταρτημόρια: εταιρείες με όραμα, εξειδικευμένοι παίκτες, διεκδικητές και ηγέτες. Η Gartner προσδιορίζει τους ηγέτες στην έκθεση “Magic Quadrant” ως εταιρείες που “περιγράφονται καλύτερα ως πάροχοι με ισχυρή υποστήριξη των τεσσάρων πυλώνων της καλής εξυπηρέτησης πελατών, και με ικανότητα να εξυπηρετούν πολυεθνικές εταιρείες με τοπικές πωλήσεις και μηχανισμούς υποστήριξης. Οι εταιρείες ηγέτιδες είναι πιο πιθανό να παρέχουν υπηρεσίες στους πελάτες τους μέσω καναλιών συνεργατών τους και να διαθέτουν ισχυρή αναγνωρισιμότητα εμπορικού λογοτύπου (brand), γεγονός που έχει οδηγήσει σε μεγάλους αριθμούς υιοθέτησης του συστήματος ή υψηλή ανάπτυξη – πάνω από το μέσο όρο της αγοράς – λόγω ζήτησης από τους πελάτες. Οι ηγέτιδες εταιρείες επωφελούνται επίσης από το γεγονός ότι είναι σε θέση να υποστηρίξουν ποικίλα επίπεδα συνθετότητας στην εγκατάσταση, συμπεριλαμβανομένων εγκαταστάσεων μέσω συνεργατών σε καθιερωμένες αγορές.

1Gartner, “Magic Quadrant for Contact Center as a Service,” των Steve Blood, Drew Kraus, Pri Rathnayake, 9 Νοεμβρίου 2020.
2Gartner, “Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America” των Drew Kraus, Steve Blood, Daniel O’Connell, 15 Οκτωβρίου 2015.
3Gartner, “Magic Quadrant for Workforce Engagement Management,” των Jim Davies, Jim Robinson, 20 Φεβρουαρίου 2020.

Λέξεις-κλειδιά: cloudcontact centerGartnerGenesysMagic Quadrant
Κοινοποίηση1Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Tα νέα συστήματα gaming της Alienware ανεβάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη

Επόμενη δημοσίευση

Έναρξη Προγράμματος Κατάρτισης: “Innovation Greece: Innovation Skills”

Σχετικά Άρθρα

Το πρώτο Tesla pop-up store βρήκε στέγη στο Golden Hall

Αυξήθηκαν κατά 18% οι πωλήσεις αυτοκίνητων Tesla στην Κίνα

08/02/2023
Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

Η Zoom απολύει το 15% του προσωπικού της 

08/02/2023
Η eBay διευρύνει τη διαχείριση πληρωμών της στην Ελλάδα

H eBay προχωρά σε 500 απολύσεις

08/02/2023
iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

iNFINITUM: Έργο Primary Data Center στο Microsoft Azure, για την HENGAS

08/02/2023
Επόμενη δημοσίευση
Έναρξη Προγράμματος Κατάρτισης: “Innovation Greece: Innovation Skills”

Έναρξη Προγράμματος Κατάρτισης: “Innovation Greece: Innovation Skills”

Νέα σειρά ηλεκτρομηχανικών κινητήρων για μικρές βάνες, αθόρυβης λειτουργίας με επικοινωνία από την Siemens

Νέα σειρά ηλεκτρομηχανικών κινητήρων για μικρές βάνες, αθόρυβης λειτουργίας με επικοινωνία από την Siemens

Η BEWISE υλοποίησε έργο Cisco Unified Communications στη ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Η BEWISE ολοκλήρωσε έργο «Microsoft 365» στην Pharmathen Pharmaceuticals

Kaspersky και Cigref από κοινού στην προεδρεία της ομάδας εργασίας της Έκκλησης του Παρισιού

Kaspersky και Cigref από κοινού στην προεδρεία της ομάδας εργασίας της Έκκλησης του Παρισιού

Έκδοση και παραλαβή επίσημου ηλεκτρονικού αντιγράφου δικαστικών αποφάσεων μέσω του gov.gr

Έκδοση και παραλαβή επίσημου ηλεκτρονικού αντιγράφου δικαστικών αποφάσεων μέσω του gov.gr

ICTplus

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© (περιεχομένου) 2022 TEAMWORKS
Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.