Διατηρώντας τα απολυταρχικά της ποσοστά, η Google παραμένει η κυρίαρχη μηχανή αναζήτησης σε όλο τον κόσμο, με μερίδιο αγοράς 85,55%, στο πρώτο τρίμηνο του 2022.
Αντίστοιχα, οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης παραμένουν σε μονοψήφια ποσοστά, ενώ μόνο η νέα μηχανή της Microsoft, το Bing δείχνει να έχει μια αξιοσημείωτη (σε σχέση με το παρελθόν) άνοδο.
Παρά το υψηλό μερίδιο αγοράς, η μηχανή αναζήτησης της Google έχει μια μικρή πτώση την τελευταία τριετία, καθώς το 2019 είχε μερίδιο 90,28%. Αιτία αυτή της πτώσης δείχνει να είναι η άνοδος του Bing, το οποίο από το 3,82% του 2019, το πρώτο τρίμηνο του 2022 έχει φτάσει στο 7,61%.
Αντίστοιχα, οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης βρίσκονται αρκετά χαμηλότερα, με το Yahoo να διατηρεί μερίδιο 2,85% και το Baidu να βρίσκεται στη ζώνη του 0,59%.
Διαφημιστικά έσοδα ρεκόρ
Απόρροια του μεριδίου αγοράς, είναι και τα διαφημιστικά έσοδα της Google, τα οποία σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 ανήλθαν στα 209,5 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά σχεδόν 42,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Είναι χαρακτηριστικό πως τα διαφημιστικά έσοδα αντιπροσωπεύουν ένα τεράστιο ποσοστό των εσόδων της Google, τα οποία συνολικά το 2021 ανήλθαν σε 256,73 δισ. δολάρια.