Προϊόντα-Υπηρεσίες

Η κινεζική Transsion, ο 5ος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο αναπτύσσεται σε Αφρική και Ασία

Η Transsion Holdings της Κίνας, ένας από τους πέντε κορυφαίους κατασκευαστές smartphone στον κόσμο, συνεχίζει να αναπτύσσεται παγκοσμίως, με το μερίδιο αγοράς της να πλησιάζει αυτό του μεγάλου και επίσης κινεζικού κατασκευαστή Oppo, χάρη στην ισχυρή παρουσία της στην Αφρική και τη Νότια Ασία.

Οι αποστολές της Transsion αυξήθηκαν κατά 35%, σε ετήσια βάση, σε 26 εκατομμύρια μονάδες τους τρεις μήνες που έληξαν τον Σεπτέμβριο, με το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της να φτάνει το 8,6%, διατηρώντας την 5η θέση που κέρδισε την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου και μειώνοντας τη διαφορά με την Oppo, στο 8,9%, σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία IDC.

Η Transsion επωφελείται από την μεγάλη ανάκαμψη της ζήτησης smartphone μετά τη μείωση των πωλήσεων και των κερδών για το έτος έως τον Δεκέμβριο του 2022, εν μέρει λόγω της πανδημίας COVID-19. Στους εννέα μήνες μέχρι τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 20%, σε ετήσια βάση, στα 43 δισεκατομμύρια γιουάν (5,8 δισεκατομμύρια δολάρια) και τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 70% στα 3,8 δισεκατομμύρια γιουάν (540 εκατ. δολάρια).

Σε εκδήλωση της πρωτοβουλίας Belt and Road στο Πεκίνο τον περασμένο μήνα, ο πρόεδρος και πρόεδρος της Transsion, Zhu Zhaojiang, δήλωσε ότι η εταιρεία θα «αποκαλύψει την κινητήρια δύναμη πίσω από την οικονομική ανάπτυξη της Αφρικής». Υπέγραψε μνημόνιο κατανόησης με εκπρόσωπο της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Αφρική με επίκεντρο την προώθηση της ψηφιοποίησης της ηπείρου.

Ο Zhou ίδρυσε την προκάτοχο εταιρεία της Transsion το 2006 στη Shenzhen, στη νότια επαρχία Guangdong της Κίνας, και ίδρυσε την Transsion το 2013. Από την αρχή, η εταιρεία του επικεντρώθηκε σε αναδυόμενες αγορές όπως η Αφρική και η Μέση Ανατολή αντί να ανταγωνίζεται τις μεγάλες εταιρείες smartphone στο εσωτερικό ή παγκοσμίως και ήταν μία από τις πρώτες κινεζικές μάρκες κινητών τηλεφώνων που εισήλθαν στις αγορές της Αφρικής.

Η Transsion, που ονομάστηκε “Smartphone King of Africa” χάρη στο ηγετικό μερίδιο αγοράς της στην ήπειρο, επεκτείνεται επίσης στη Νότια Ασία και τη Μέση Ανατολή. Όχι μόνο εξασφάλισε μερίδιο 40% της αφρικανικής αγοράς smartphone το 2022, αλλά ήταν επίσης ηγέτης στο Πακιστάν και το Μπαγκλαντές. Η κινεζική εταιρεία έχει δημιουργήσει εργοστάσια στην Αιθιοπία, την Ινδία και το Μπαγκλαντές, κατασκευάζοντας και αποστέλλοντας προϊόντα για τις τοπικές αγορές.

Η εταιρεία ανέπτυξε γρήγορα τεχνολογίες για smartphones ειδικά προσαρμοσμένες για τις τοπικές αγορές, για παράδειγμα εισάγοντας επεξεργασία εικόνας προσαρμοσμένη σε χρήστες με πιο σκούρους τόνους δέρματος. Η εφαρμογή μουσικής Boomplay και η εφαρμογή ειδήσεων Scooper, οι οποίες απευθύνονται στις τοπικές αγορές, έχουν περισσότερους από 50 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως.

Η Transsion τρεις κύριες μάρκες: την Tecno στο μεσαίο έως υψηλό εύρος τιμών, την Itel στο χαμηλό κομμάτι της αγοράς και την Infinix, η οποίο απευθύνεται σε νεότερους πελάτες. Η Transsion έχει καταστήσει σαφές ότι θέλει να έχει παρουσία και στην high-end αγορά, λανσάροντας το πρώτο της αναδιπλούμενο smartphone τον ερχόμενο Φεβρουάριο και επενδύοντας σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης.

Με πληροφορίες από Nikei Asia

close menu