Η Klarna, η υπηρεσία πληρωμών μέσω μικρών δόσεων για αγορές online κλείνει έναν χρόνο λειτουργίας στην Ελλάδα και μετράει περισσότερους από 240.000 χρήστες, οι οποίοι προστίθενται στο δίκτυο των πάνω από 150 εκατ. χρηστών της Klarna παγκοσμίως. Με την άτοκη υπηρεσία Pay in 3, η Klarna εισήγαγε στην ελληνική αγορά μία βιώσιμη και ευέλικτη λύση πληρωμών, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία αγορών online και στα φυσικά καταστήματα, εναλλακτική αυτής των πληρωμών μέσω πιστωτικής κάρτας, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
Μια πρόσφατη έρευνα της Klarna έδειξε ότι οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο Buy Now, Pay Later (BNPL) με το 45% των καταναλωτών στην Ελλάδα να δηλώνει ότι θα επέλεγε υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις και το 31% θα στρεφόταν στη χρήση πιστωτικής κάρτας. Επιπλέον, οι καταναλωτές παγκοσμίως θεωρούν χρήσιμο να μπορούν να πληρώσουν ένα ακριβό προϊόν σε ισόποσες δόσεις, χωρίς πρόσθετο κόστος ή τόκους.
Μετά από έναν χρόνο λειτουργίας στη χώρα μας, η Klarna έχει συνεργασίες με 1.500 εμπόρους που δραστηριοποιούνται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σε διάφορους τομείς, όπως στο λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών ειδών με τα Public, τον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού με τα IKEA και Leroy Merlin, τη μόδα με τα H&M, Tommy Hilfiger και BSB, και τέλος, τα αθλητικά είδη με τα Cosmos sport και Zakcret.
«Το γεγονός ότι η Klarna ξεπέρασε τους 240.000 καταναλωτές που χρησιμοποιούν ενεργά τις υπηρεσίες μας για τις αγορές τους, καθώς και τους 1.500 εμπόρους συνεργάτες, είναι ένα ορόσημο για το οποίο είμαστε υπερήφανοι. Αυτό το κατόρθωμα δείχνει ξεκάθαρα τη δυναμική της Klarna στην Ελλάδα, καθώς προσφέρουμε στους καταναλωτές τη δυνατότητα να έχουν καλύτερη αγοραστική εμπειρία, μεγαλύτερο έλεγχο, διαφάνεια και περισσότερες επιλογές στο πως αγοράζουν και πληρώνουν. Επιπλέον, συμβάλλουμε σημαντικά στην ανάπτυξη των εμπόρων, παρέχοντας επιλογές πληρωμών που αυξάνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, με αποτέλεσμα μεγαλύτερο παραγόμενο τζίρο για τους συνεργάτες μας. Βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή του ταξιδιού μας και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να εισάγουμε νέες και καινοτόμες υπηρεσίες στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.
«Οι ευέλικτες υπηρεσίες πληρωμών και τα ισχυρά εργαλεία marketing της Klarna μας βοηθούν να εξελίξουμε το λιανικό εμπόριο και να διαμορφώσουμε μία εντελώς νέα εμπειρία για τους πελάτες μας. Τον πρώτο χρόνο προσφοράς της υπηρεσίας Pay in 3 της Klarna, το 35% των online σχετικών συναλλαγών στο Public έγινε με Klarna ως μέθοδο πληρωμής, κάτι που δείχνει την ευρεία αποδοχή της από τους Έλληνες καταναλωτές», δήλωσε ο Νίκος Βαρβαδούκας, VP Brand, Customer & Omnichannel του Public Group.
«Η συνεργασία μας με την Klarna συνετέλεσε όχι μόνο στην αύξηση των πωλήσεων μας, αλλά αποτελεί μια ακόμα ισχυρή δέσμευσή μας στο να ανταποκρινόμαστε στις διαρκώς αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών μας. Έτσι στο μέλλον προσβλέπουμε στην περεταίρω ανάπτυξη των δράσεων μας με την Klarna, έχοντας ως προτεραιότητα μια ξεχωριστή omnichannel εμπειρία.», δήλωσε ο Νικόλας Ξηρός, Chief Commercial Officer της Cosmos Sport SA.