Χρηματοδοτήσεις

Η LearnWorlds ελκύει επένδυση 32 εκατ. δολαρίων από την Insight Partners ώστε να βοηθήσει εκπαιδευτές να δημιουργούν και να πωλούν online μαθήματα στον μετα-πανδημικό κόσμο

Με μια πιο προσεκτική ματιά, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η πανδημία COVID-19, δεν άλλαξε – σχεδόν από τη μια μέρα στην άλλη – τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε, επικοινωνούμε, καταναλώνουμε, κοινωνικοποιούμαστε και μαθαίνουμε, αλλά στην πραγματικότητα λειτούργησε ως καταλύτης και επιτάχυνε τάσεις μετασχηματισμού που ήταν ήδη σε εξέλιξη. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, η τηλεργασία και άλλες ευέλικτες μορφές εργασίας, η εξ αποστάσεως μάθηση, η απαλλαγή από το κλασικό ωράριο εργασίας 9:00 με 17:00, το φαινόμενο των ψηφιακών νομάδων, η άνοδος της οικονομίας των δημιουργών περιεχομένου (creators economy/passion economy), είναι τάσεις που προϋπήρχαν διεθνώς, σε μικρότερο βαθμό, αλλά λόγω του COVID-19 μετατρέπονται σε κυρίαρχα υποδείγματα.

Ειδικά στον τομέα της ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning), η πανδημία ανάγκασε επαγγελματίες, επιχειρηματίες και εταιρείες να επιταχύνουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό, αποδεικνύοντας αμετάκλητα ότι το μέλλον της μάθησης είναι online. Οι εκπαιδευτές και οι δημιουργοί περιεχομένου είναι σε μια συνεχή αναζήτηση νέων τρόπων δημιουργίας εσόδων από τις δεξιότητές τους, τις γνώσεις και το κοινό τους. Εξελίσσονται σε “Edupreneurs”, οι οποίοι – σε ορισμένες περιπτώσεις – κερδίζουν εκατομμύρια δολάρια πουλώντας μαθήματα, διαδικτυακά σεμινάρια και άλλα προϊόντα εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να δημιουργήσουν νέες πηγές εσόδων, να διατηρήσουν την αναγνωσιμότητά τους, να ενισχύσουν το “brand” τους και να είναι κοντά με στους πελάτες τους. Ένα πράγμα που μας δίδαξε η περίοδος της πανδημίας είναι ότι η εκπαίδευση μπορεί να είναι η πιο αποτελεσματική μορφή marketing.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ανάπτυξης, ένα λαμπρό παράδειγμα επιτυχίας είναι η LearnWorlds, η εταιρία που χαρακτηρίζεται ως το “Shopify για διαδικτυακά μαθήματα” και που παρέχει μια no-code, white-label, all-in-one σύγχρονη πλατφόρμα e-learning στην οποία εκπαιδευτές μπορούν να δημιουργούν, να φιλοξενούν, και να διαθέτουν εξαιρετικά διαδραστικά και ελκυστικά διαδικτυακά μαθήματα.

Αξιοποιώντας την εκρηκτική της ανάπτυξη με ρυθμούς τριπλασιάζοντας τα έσοδα κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, η εταιρία που έχει έδρα στην Κύπρο και στην Ελλάδα, ανακοίνωσε χρηματοδοτική ενίσχυση ύψους 32 εκατομμυρίων δολαρίων από τη διεθνή εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων και ιδιωτικών επενδύσεων Insight Partners.

Η LearnWorlds σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να αναπτύξει διάφορους τομείς της, όπως να εξελίξει το προϊόν της, να αναπτύξει τα τμήματα customer success, marketing, και να προωθήσει τις πωλήσεις με στόχευση τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η εταιρία εκτιμάει ότι θα υπερδιπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της από 80 σε 170 άτομα πλήρους απασχόλησης μέσα τον επόμενο χρόνο, επεκτείνοντας την ομάδα διεθνώς, πέρα από την Ελλάδα και την Κύπρο. Η φιλοσοφία της εταιρείας στην στελέχωση του ανθρώπινου δυναμικού της είναι η τηλεργασία, ήδη από το 2014, γεγονός που της έχει επιτρέψει να προσθέσει εξαιρετικό ταλέντο στην ομάδα της παρά τις προκλήσεις της πανδημίας.

Η LearnWorlds από την ίδρυσή της το 2014, διένυσε πολλά χιλιόμετρα προς την ανάπτυξή της. Οι τρεις συνιδρυτές της εταιρίας, Γιώργος Παλαιγεωργίου, Φάνης Δεσποτάκης και Πάνος Σιώζος συναντήθηκαν πριν από 25 χρόνια ως φοιτητές στο τμήμα πληροφορικής του ΑΠΘ, όπου συνέχισαν τις μεταπτυχιακές τους σπουδές στην εκπαιδευτική τεχνολογία (EdTech). Ο Πάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της LearnWorlds, είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου στην εκπαιδευτική τεχνολογία και ο Γιώργος, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων της LearnWorlds, είναι βραβευμένος ακαδημαϊκός στην εκπαιδευτική τεχνολογία, γεγονός που καθιστά την LearnWorlds τη μόνη πλατφόρμα online μαθημάτων με γερές βάσεις στην επιστημονική έρευνα, την καινοτομία.

Με ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο, αλλά σχεδόν μηδενική go-to-market εμπειρία, η εταιρία χρειάστηκε λίγο χρόνο για να απογειωθεί. Μετά από αρκετά χρόνια επιτυχημένης λειτουργία και αυτό-χρηματοδότησης (bootstrapping), η εταιρεία κατάφερε να συγκεντρώσει 1 εκατομμύριο ευρώ με τη βοήθεια της Marathon Venture Capital πριν από περίπου δύο χρόνια. Η συνέχισε να εταιρεία αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, διατηρώντας θετικό cash flow, σε τέτοιο βαθμό που τα χρήματα από την αρχική επένδυση δεν καταναλώθηκαν καν. Συνδυάζοντας την κορυφαία πλατφόρμα της LearnWorlds με την κορυφαία επιχειρηματική τεχνογνωσία της Insight, η LearnWorlds στοχεύει να κυριαρχήσει στην αγορά της ηλεκτρονικής μάθησης, επωφελούμενη από την άνοδο της διαδικτυακής εκπαίδευσης και της αγοράς των δημιουργών περιεχομένου.

Η LearnWorlds σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη και ήδη μετράει περισσότερους από 4.300 πελάτες σε περισσότερες από 120 χώρες. Στους πελάτες της συγκαταλέγονται ελεύθεροι επαγγελματίες εκπαιδευτές, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μεγάλοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί που προσφέρουν διαδικτυακά μαθήματα, νεοσύστατες εταιρείες, αλλά και εταιρίες που θέλουν να παρέχουν εκπαίδευση στους πελάτες ή τους υπαλλήλους τους. Η πλατφόρμα της LearnWorlds γνώρισε τεράστια ζήτηση και συνεχίζει δυναμικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021. Οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 40% του μεριδίου αγοράς των πελατών της, με την Ευρωπαϊκή αγορά να ακολουθεί με ένα 30%.

Σε μια θάλασσα από διαδικτυακές πλατφόρμες μαθημάτων, η LearnWorlds ξεχωρίζει χάρη στην εξαιρετικά φιλική προς τους χρήστες λειτουργικότητά της, τη δυναμική που προσφέρει στη συγγραφή περιεχομένου, το ισχυρό εργαλείο δημιουργίας website, την κορυφαία δυνατότητα παραμετροποίησης της πλατφόρμας, και το έντονα πελατοκεντρικό customer support της. Όλα αυτά καθιστούν την LearnWorlds ως ένα από τα πιο αγαπημένα εργαλεία για εκπαιδευτές, δημιουργούς περιεχομένου και προγραμματιστές. Με μόλις μερικά κλικς, εκπαιδευτές χωρίς καθόλου εμπειρία στο design και στον προγραμματισμό, μπορούν να δημιουργήσουν έναν πλήρη ιστότοπο e-learning, να ανεβάσουν το περιεχόμενό τους και να αρχίσουν να πωλούν μέσα σε λίγες ώρες. Δεν είναι τυχαίο ότι η LearnWorlds έχει μια δυνατή βάση αφοσιωμένων χρηστών και απολαμβάνει διθυραμβικά σχόλια σε πλατφόρμες αξιολογήσεων όπως το Capterra και το G2 Crowd.

Ο Πάνος Σιώζος, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της LearnWorlds, δήλωσε: “Ξεκινήσαμε με στόχο να χτίσουμε την καλύτερη και πιο προσιτή πλατφόρμα δημιουργίας online μαθημάτων για εκπαιδευτές που είναι τόσο παθιασμένοι με τη διδασκαλία όσο κι εμείς. Πιστεύουμε στον εκδημοκρατισμό της γνώσης, για αυτό και καταστήσαμε τους μεσάζοντες περιττούς, συνδέοντας τους εκπαιδευτές απευθείας με τους τελικούς χρήστες, μέσω της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Μέσα από την πλατφόρμα μας, καθιστούμε δυνατό σε όλους να ξεκινήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό σχολείο, από την άνεση του σπιτιού τους και να επωφελούνται από τις δεξιότητες τους και το περιεχόμενο που προσφέρουν στο κοινό τους.

Ενώ η ηλεκτρονική μάθηση πάντα έμοιαζε σαν μια πρόβλεψη που όλο καθυστερούσε να εκπληρωθεί, η πανδημία COVID-19 την επιτάχυνε καταλυτικά και την κατέστησε πραγματικότητα. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι εκπαιδευτές και οι επιχειρήσεις χρειάζονται εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να εκπαιδεύσουν εκ νέου και να προσφέρουν νέες δεξιότητες στους ανθρώπους, με έναν προσαρμόσιμο, εύκολα προσβάσιμο, ευέλικτο, ευχάριστο, αλλά και οικονομικά αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο. Η LearnWorlds είναι το εργαλείο που προσφέρει όλες αυτές τις δυνατότητες.

Σε έναν κόσμο όπου όλα, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου, τείνουν να εμπορευματοποιηθούν, η LearnWorlds βοηθάει τους εκπαιδευτές να δημιουργούν premium, διαδραστικές εμπειρίες εκπαίδευσης με το δικό τους brand, διασφαλίζοντας την αφοσίωση του κοινού τους και την επιτυχία των μαθητών τους. Σε μια μη κορεσμένη αγορά, συνολικής αξίας (Total Addressable Market, TAM) επτά δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, και με το σύνολο της αγοράς του e-learning να εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 370 δις δολάρια ως το 2026, το μέλλον της LearnWorlds προδιαγράφεται λαμπρό.

Η Insight Partners, μία από τις κορυφαίες εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων και ιδιωτικών επενδύσεων, είναι γνωστή για τη στενή της συνεργασία με τις startup και scaleup εταιρείες στις οποίες επενδύει, συμβάλλοντας με την απαράμιλλη εμπειρία της και την επιχειρηματική της στρατηγική και βοηθώντας τις εταιρίες να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους. Το Insight Onsite, το δυναμικό πρόγραμμα ανάπτυξης της Insight, έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στις εταιρείες του portfolio της Insight, μια σειρά υπηρεσιών σε βασικούς επιχειρηματικούς τομείς, όπως η στελέχωση ανθρώπινου δυναμικού, το marketing και η ανάπτυξη προϊόντων. Η Insight έχει στο παρελθόν επενδύσει σε κορυφαίες εταιρείες, όπως οι Twitter, Shopify και Pluralsight, και μεταξύ των εταιρειών του χαρτοφυλακίου της συμπεριλαμβάνονται οι Udemy, Skilljar, Epignosis και Monday.com.

Ο Νικήτας Κουτουπές, Managing Director της Insight, και ο Boris Treskunov, θα συμμετάσχουν στο διοικητικό συμβούλιο, δίνοντας στην LearnWorlds πρόσβαση σε πολύτιμη τεχνογνωσία αναφορικά με την επιχειρηματική της λειτουργία ώστε να την βοηθήσουν να οδηγηθεί στην επόμενή της φάση.

“Τον τελευταίο χρόνο, είδαμε την τεχνολογία και τις διαδικτυακές πλατφόρμες εκπαίδευσης να διαμορφώνουν το μέλλον της μάθησης, καθώς οι άνθρωποι προσπαθούν να αναπτύξουν πρόσθετες ικανότητες και οι εταιρίες σκοπεύουν να προσφέρουν νέες δεξιότητες στο ανθρώπινο δυναμικό τους”, δήλωσε ο Νικήτας Κουτουπές, Διευθύνων Σύμβουλος της Insight Partners. “Η LearnWorlds αντιπροσωπεύει το ιδανικό cloud-based LMS για τη δημιουργία premium, διαδραστικών και branded εμπειριών μάθησης, που με μετρήσιμο τρόπο οδηγούν σε βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα. Στην Insight, επενδύουμε σε ομάδες παγκόσμιας κλάσης που επικεντρώνονται στη δημιουργία κορυφαίων τεχνολογικών προϊόντων, οπότε είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τον Πάνο και την ομάδα της LearnWorlds για να τους βοηθήσουμε να επιταχύνουν την ήδη εντυπωσιακή ανάπτυξη αυτής της κορυφαίας all-in-one πλατφόρμας.”

Ο Πάνος Παπαδόπουλος από την Marathon VC δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι για το επόμενο κεφάλαιο της LearnWorlds, καθώς αποτελεί πλέον ένα βασικό εργαλείο στην αγορά των δημιουργών περιεχομένου. Εκτός από ένα κορυφαίο προϊόν, ο Πάνος, ο Φάνης και ο Γιώργος έχουν δημιουργήσει μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και ανυπομονούμε να χτίσουμε μια εμβληματική εταιρία με τους νέους συνεργάτες μας στην Insight Partners.”

close menu