Στρατηγική Συνεργασία

Η ManageEngine ενοποιεί τη διαχείριση των endpoints και την παρακολούθηση των δικτύων για παρόχους διαχειριζόμενων υπηρεσιών (MSPs)

Η ManageEngine, θυγατρική εταιρεία της Zoho Corporation, που εξειδικεύεται στις λύσεις διαχείρισης πληροφοριακών συστημάτων, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του RMM Central, μιας ενοποιημένης λύσης απομακρυσμένης παρακολούθησης και διαχείρισης για παρόχους διαχειριζόμενους υπηρεσιών (MSPs). Το RMM Central παρέχει στους MSPs ολοκληρωμένη εικόνα για τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό και το λογισμικό των πελατών, βοηθώντας στον έλεγχο των δικτύων, στην παρακολούθηση της απόδοσης των συσκευών, στον εντοπισμό και τη διαχείριση σφαλμάτων και στην εφαρμογή κρίσιμων ενημερώσεων, με δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης.

Οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι πάροχοι διαχειριζόμενων υπηρεσιών, αφορούν στην κατανόηση των ΙΤ δικτύων των πελατών τους και στην αυτοματοποίηση καθημερινών διαδικασιών, όπως η τήρηση συγκεκριμένων πολιτικών ασφάλειας και συμφωνιών επιπέδου εξυπηρέτησης (SLAs), η δημιουργία αναφορών και η διαχείριση των χρεώσεων. Ωστόσο, η χρήση πολλαπλών εργαλείων για την παρακολούθηση της απόδοσης των δικτύων και τη διαχείριση συσκευών, είναι χρονοβόρα. Με την πολυπλοκότητα που διακρίνει τη διαχείριση ενός δικτύου αλλά και με τις κυβερνοαπειλές να αυξάνονται εκθετικά, οι πάροχοι διαχειριζόμενων υπηρεσιών χρειάζονται μια ενιαία λύση με προσιτό κόστος, που μπορεί να προσφέρει ασφάλεια, γρήγορη ρύθμιση, εύκολη πλοήγηση και ολιστικές δυνατότητες, με υψηλή επεκτασιμότητα για απρόσκοπτη ενσωμάτωση νέων πελατών.

«Έχοντας στενή συνεργασία με την αγορά MSP για περισσότερα από 10 χρόνια, η ManageEngine κατανοεί την αναγάκη για μια ενοποιημένη λύση διαχείρισης των πληροφοριακών συστημάτων», δήλωσε ο Mathivanan Venkatachalam, αντιπρόεδρος της ManageEngine. «Για να ικανοποιήσουμε αυτήν τη ανάγκη, αναπτύξαμε το RMM Central συνδυάζοντας επιμέρους δυνατότητες από διαφορετικά προϊόντα. Χρησιμοποιώντας λύσεις σαν το RMM Central, αλλά και παρόμοιες που θα κυκλοφορήσουμε στο προσεχές μέλλον, οι πάροχοι διαχειριζόμενων υπηρεσιών μπορούν να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία, την απόδοση και την παραγωγικότητά τους, προσφέροντας εξαιρετικές υπηρεσίες στους πελάτες τους.»

«Το RMM Central είναι ένα πανίσχυρο και πλήρες εργαλείο για τους MSPs, για τη διαχείριση και παρακολούθηση των πληροφοριακών συστημάτων πολλαπλών λογαριασμών, τομέων και δικτύων μέσα από μια ενιαία και εύχρηστη κονσόλα», δήλωσε η Boobala Krishnan S, επικεφαλής λύσεων της Soft Solutions, εταιρείας διανομής προϊόντων της ManageEngine στη Νέα Ζηλανδία.

Μια ενοποιημένη λύση MSP για διαχείριση δικτύων

Με την κυκλοφορία του RMM Central, η ManageEngine διαθέτει στους MSPs ένα μοναδικό εργαλείο με ολιστική ορατότητα σε όλα τα διαχειριζόμενα δίκτυα πελατών. Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του RMM Central περιλαμβάνουν:

  • Αδιάλειπτη παρακολούθηση απόδοσης δικτύου: Εντοπίστε και επιδιορθώστε έγκαιρα, ζητήματα απόδοσης όπως σφάλματα και ειδοποιήσεις, προτού οδηγήσουν σε διακοπές λειτουργίας.
  • Αυτοματοποιημένη προληπτική ασφάλεια: Εντοπίστε και εφαρμόστε τυχόν ελλιπείς ενημερώσεις κώδικα και λογισμικού, προσαρμόστε τις πολιτικές ασφαλείας και εφαρμόστε διαφορετικές ρυθμίσεις για την οχύρωση κάθε δικτύου ξεχωριστά.
  • Κεντροποιημένη διαχείριση: Διαχειριστείτε όλα τα στοιχεία υλικού, τις άδειες λογισμικού, εντοπίστε και θέστε σε blacklist τις κακόβουλες εφαρμογές σε όλες τις διαχειριζόμενες συσκευές.
  • Άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων με απομακρυσμένη πρόσβαση: Συνδεθείτε απομακρυσμένα με συσκευές, εξυπηρετήστε τους τελικούς χρήστες μέσω φωνητικών κλήσεων ή βιντεοκλήσεων και συνεργαστείτε ταυτόχρονα με πολλούς τεχνικούς για την επίτευξη γρηγορότερων SLAs.

Διαθεσιμότητα
Mια πλήρως λειτουργική έκδοση του RMM Central για δοκιμαστική χρήση 30 ημερών, καθώς και μια δωρεάν έκδοση για αποτελεσματική διαχείριση έως και 25 συσκευών, είναι άμεσα διαθέσιμες εδώ. Αν ενδιαφέρεστε για την έκδοση Enterprise, απευθυνθείτε στην Channel IT, επίσημο διανομέα προϊόντων της ManageEngine για την Κύπρο, την Ελλάδα και την Μάλτα.

close menu