Η Mentionlytics, εργαλείο στον κλάδο του online media monitoring, με ελληνικές ρίζες, επεκτείνεται στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας. Στρατηγική κίνηση που συμβαδίζει με την αποστολή της εταιρείας, η οποία επιδιώκει να βοηθά brands, να προστατεύουν και να βελτιώνουν τη φήμη τους, να παρακολουθούν τους ανταγωνιστές τους και να ενισχύουν τις πωλήσεις τους μέσω έξυπνου εργαλείου online media monitoring, το οποίο είναι ικανό να παρακολουθεί και να αναλύει ψηφιακό περιεχόμενο σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Η Mentionlytics, με ιδρυτές τους Μάνο Περακάκη, Γιάννη Κοπανάκη και Γιώργο Μαστοράκη, έχει βοηθήσει εκατοντάδες brands από όλον τον κόσμο να βελτιώσουν την εικόνα τους, αποτρέποντας πιθανές κρίσεις.
Ο Μάνος Περακάκης δήλωσε: «Η εμπειρία μας με τα ασιατικά brands μάς έχει δείξει τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της αγοράς. Η Νοτιοανατολική Ασία σημειώνει ιλιγγιώδη ανάπτυξη στις διαδικτυακές συζητήσεις εντός και εκτός των social media, καθιστώντας επιτακτική ανάγκη για τις εταιρείες να έχουν στη διάθεσή τους ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για online media monitoring».
Ο Γιάννης Κοπανάκης πρόσθεσε: «Η πλατφόρμα μας έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που συχνά δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν οικονομικά σε ακριβά εργαλεία για social media monitoring».