Επιχειρήσεις

Η Meta θα επιτρέπει να αγοράζουμε προϊόντα από Amazon μέσω Facebook και Instagram

Η Meta παρουσίασε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν τους λογαριασμούς τους στο Facebook και το Instagram με το Amazon και να αγοράζουν με αυτό το τρόπο αγαθά κάνοντας απλά κλικ στις προσφορές εντός των apps των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης.

“Για πρώτη φορά, οι πελάτες θα μπορούν να ψωνίζουν μέσω των διαφημίσεων της Amazon στο Facebook και Instagram και να κάνουν checkout με την Amazon χωρίς να εγκαταλείπουν τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων”, δήλωσε εκπρόσωπος της Amazon. “Οι πελάτες στις ΗΠΑ θα βλέπουν τιμές σε πραγματικό χρόνο, διαθεσιμότητα Prime, εκτιμήσεις παράδοσης και λεπτομέρειες προϊόντων σε επιλεγμένες διαφημίσεις προϊόντων Amazon στο Facebook και το Instagram ως μέρος της νέας εμπειρίας”.

Οι αλλαγές απορρήτου στο iOS το 2021 κατέστησαν πιο δύσκολο για τις εταιρείες κοινωνικών μέσων να στοχεύσουν χρήστες, με τη συγκεκριμένη ενημέρωση να είναι ένα σημαντικό πλήγμα για την Meta και, παράλληλα μια βίαιη ανατροπή στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων, ωθώντας τη μετοχή της κάτω από 64% πέρυσι.

Ωστόσο, μετά από τρία συνεχόμενα τρίμηνα μείωσης των εσόδων, η Meta έχει ανακάμψει φέτος, ανεβάζοντας τη μετοχή κατά περισσότερο από 160%. Η Meta έχει επισημάνει τις μεγάλες επενδύσεις της στην τεχνητή νοημοσύνη ως βασική τεχνολογία που τη βοήθησε να προσελκύσει εμπόρους που θέλουν να εξυπηρετήσουν στοχευμένες προσφορές πελατών.

Ο Stuart McMullin, διευθυντής λύσεων πελατών για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Meta, δήλωσε στο LinkedIn ότι η νέα υπηρεσία αγορών «ήταν μια μακρά διαδικασία αλλά και μια τεράστια συμφωνία». Απαντούσε σε μια ανάρτηση του Maurice Rahmey, συν-διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Disruptive Digital, ο οποίος περιέγραψε την κυκλοφορία ως «το πιο σημαντικό διαφημιστικό προϊόν της χρονιάς» και το συνέκρινε με μια παρόμοια συνεργασία μεταξύ Pinterest και Amazon.«Ενώ οι πρόσθετες λεπτομέρειες εξακολουθούν να μην είναι διαθέσιμες, αυτή η συνεργασία θα μπορούσε να είναι μια τεράστια ευκαιρία εσόδων για τη Meta, την Amazon και το πιο σημαντικό, για τους διαφημιστές», έγραψε ο Rahmey, ο οποίος ήταν προηγουμένως διευθυντής λύσεων πελατών του Facebook.

Η Amazon έχει αυξήσει τις διαφημιστικές της δραστηριότητες εδώ και αρκετά χρόνια, προσελκύοντας δαπάνες από μάρκες και μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιώσουν την τοποθέτησή τους στις εφαρμογές της εταιρείας. Η Amazon δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι οι πωλήσεις στον τομέα των διαδικτυακών διαφημίσεων αυξήθηκαν κατά 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος το τρίτο τρίμηνο στα 12,06 δισεκατομμύρια δολάρια.

Με πληροφορίες από το CNBC

TAGS:

close menu