Η Microsoft επενδύει 50 εκατομμύρια δολάρια σε μια εγκατάσταση της LanzaJet στη Γεωργία που θα παράγει καύσιμα αεροσκαφών από αιθανόλη το επόμενο έτος, δήλωσε η LanzaJet.
Ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών θεωρείται ένας από τους πιο δύσκολους να απελευθερωθούν από τη χρήση άνθρακα. Τα ανανεώσιμα αεροπορικά καύσιμα αντιπροσώπευαν λιγότερο από το 0,1% της τρέχουσας παγκόσμιας ζήτησης καυσίμων αεροσκαφών, περίπου 330 εκατομμυρίων τόνων το 2019, δήλωσε η επενδυτική τράπεζα Jefferies πέρυσι. Οι κυβερνήσεις και οι επενδυτές προσπαθούν να ενισχύσουν τα κίνητρα για την παραγωγή καυσίμων αεροσκαφών με χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα.
Η LanzaJet, με έδρα το Σικάγο, δήλωσε ότι έχει σχεδόν ολοκληρώσει την επιτόπια μηχανική στο Freedom Pines Biorefinery της, με σχέδια να ξεκινήσει την παραγωγή 10 εκατομμυρίων γαλονιών βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF) και ανανεώσιμου ντίζελ ετησίως από βιώσιμη αιθανόλη, το 2023.
Μεγάλες εταιρείες πετρελαίου, αεροπορικές εταιρείες και άλλες εταιρείες εμπορίας πετρελαίου, όπως η Suncor Energy Inc., η British Airways και η Shell χρηματοδοτούν επίσης την εταιρεία.
Ο Λευκός Οίκος είπε πέρυσι ότι θέλει να μειώσει τις εκπομπές των αερομεταφορών κατά 20% έως το 2030, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πιέσεις από περιβαλλοντικές ομάδες να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα.
Η κυβέρνηση Μπάιντεν έχει υποστηρίξει φορολογικές εκπτώσεις για την παραγωγή βιώσιμων καυσίμων αεροσκαφών ως μέρος της νομοθεσίας της για το Build Back Better, η οποία επί του παρόντος έχει “κολλήσει” στο Κογκρέσο.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση στοχεύει να αυξήσει την ποσότητα SAF που αναμιγνύεται στα καύσιμα αεριωθουμένων πετρελαίου στο 63% έως το 2050.
Η Microsoft δημιούργησε το Climate Innovation Fund το 2020 για να επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια τα επόμενα τέσσερα χρόνια για να επιταχύνει την ανάπτυξη της τεχνολογίας αφαίρεσης άνθρακα.