Κατά τη διάρκεια του Dreamforce ‘22, του μεγαλύτερου συνεδρίου λογισμικού στον κόσμο, η Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, παρουσίασε σημαντικές καινοτομίες στο Marketing Cloud, οι οποίες παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο, αυτοματοποίηση σε κάθε κανάλι, καθώς και έξυπνα αναλυτικά στοιχεία σε μία πλατφόρμα. Οι καινοτομίες αυτές υποστηρίζονται από το Genie, μια hyperscale πλατφόρμα δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, η οποία τροφοδοτεί ολόκληρο το Customer 360. Το Genie ξεδιπλώνει με «μαγικό» τρόπο τα δεδομένα, παρέχοντας σε πραγματικό χρόνο απρόσκοπτες, εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες σε πωλήσεις, υπηρεσίες, μάρκετινγκ και εμπόριο, οι οποίες προσαρμόζονται συνεχώς στις μεταβαλλόμενες πληροφορίες αλλά και τις ανάγκες των πελατών.
Σήμερα, το 71% των πελατών περιμένει εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις με τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, τα δεδομένα παραμένουν αδιαπέραστα, κατακερματισμένα και αλληλεπικαλυπτόμενα. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 976 διαφορετικές εφαρμογές για τη λειτουργία τους, γεγονός που κατακερματίζει τόσο τα δεδομένα όσο και τις ψηφιακές εμπειρίες των πελατών. Το Salesforce Genie συλλέγει και ενοποιεί τα δεδομένα πελατών μιας εταιρείας από όλα τα κανάλια, δημιουργώντας σε πραγματικό χρόνο ένα γράφημα / ενιαίο προφίλ πελάτη, έτσι ώστε κάθε εμπειρία στο Customer 360 να είναι πιο αυτοματοποιημένη και εξυπνότερη. Αυτό σημαίνει ότι το προσωπικό που συναναστρέφεται με τους πελάτες έχει πρόσβαση σε κάθε σχετική πληροφορία που τους αφορά τη στιγμή που τη χρειάζεται.
Tο Genie «τρέχει» στο Hyperforce, τη δημόσια υποδομή cloud της Salesforce, η οποία παρέχει σημεία αποθήκευσης δεδομένων, ασφάλεια, απόρρητο και συμμορφώνεται πλήρως με τους ρυθμιστικούς ελέγχους. Καθώς έχει δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας το μοντέλο μεταδεδομένων της εταιρείας, κάθε στοιχείο στο γράφημα – προφίλ πελατών είναι ορατό και αξιοποιήσιμο σε ολόκληρο το Customer 360, σε κάθε βιομηχανική λύση, το AppExchange ή εξατομικευμένες εφαρμογές.
Κατά τη διάρκεια του Dreamforce 2022, η Salesforce ανακοίνωσε, επίσης, την κυκλοφορία του Slack Canvas. Το Slack χρησιμοποιείται παγκοσμίως από πολλές επιχειρήσεις για την ψηφιακή λειτουργία των γραφείου τους. Μέσω του Genie, η ψηφιακή έδρα του Slack αναβαθμίζεται και προσφέρει πολλές καινοτομίες, επιτρέποντας στις ομάδες να εργάζονται πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά, αντλώντας αξιοποιήσιμα δεδομένα από το Customer 360.
Οι νέες λειτουργίες θα επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται σημαντικά αρχεία και επαφές, να δημιουργούν λίστες καναλιών στις οποίες θα μπορούν να ανατρέξουν οι ομάδες για να υποστηρίξουν τους λογαριασμούς τους, να εφαρμόζουν κοινά πλάνα ροής εργασιών, να αναφέρουν ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας πελάτης, να εγκρίνουν αιτήσεις, δαπάνες, κ.ο.κ. Η νέα πλατφόρμα του Slack είναι ήδη διαθέσιμη στους προγραμματιστές.