Τετάρτη 06-07-2022 | 06:22
9 °c
Athens
7 ° Δε
9 ° Τρ
10 ° Τε
8 ° Πε
7 ° Πα
  • Συνέδρια
    • Greek ICT Forum
    • e-Government Forum
    • Sm@rt Cities – Digit@l Citizens
    • ICT Security World
  • Ο Παπα-Γα(λ)λος
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
ICTplus
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
ICTplus
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Η Salesforce στην Ελλάδα: Οδηγεί τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους σ΄ έναν πελατοκεντρικό κόσμο και συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας

25/05/2022
σε: Πληροφορική
Η Salesforce στην Ελλάδα: Οδηγεί τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους σ΄ έναν πελατοκεντρικό κόσμο και συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας
3
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
45
ΘΕΑΣΕΙΣ
Κοινοποίηση σε FacebookΚοινοποίηση σε Twitter

Η Salesforce, η κορυφαία εταιρεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στον κόσμο, πραγματοποίησε πρόσφατα το συνέδριο “Salesforce Live: Athens” στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental. Στην εκδήλωση, παρουσιάστηκαν οι κορυφαίες λύσεις τεχνολογίας και νέφους (cloud) της Salesforce, δείχνοντας στους παρευρισκόμενους πώς μπορούν να διαχειριστούν επιτυχώς τις εταιρείες τους σε έναν πελατοκεντρικό κόσμο.

Η Salesforce αναγνωρίζει τη σημασία της Ελλάδας και επενδύει ενεργά σε συνεργάτες και πανεπιστήμια, με στόχο την επιστροφή ταλαντούχων στελεχών στη χώρα, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την επαναφορά των νέων που έχουν αποσυνδεθεί από την αγορά εργασίας. Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της στην Ελλάδα, η Salesforce θα συνεχίσει να επενδύει στην υποστήριξη πελατών και συνεργατών, καθώς η προοπτική να γίνει ένας από τους βασικούς παράγοντες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας, δίνοντας ώθηση στις επιχειρήσεις και στην πολιτεία να ανακάμψουν και να οικοδομήσουν μια νέα ανθεκτική και βιώσιμη οικονομία και κοινωνία, αποτελεί πρόκληση για την εταιρεία. «Η Ελλάδα πρέπει να γίνει ένας κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων», δήλωσε ο Robin Fisher, Αντιπρόεδρος της Salesforce για την περιοχή της Μεσογείου, του Ισραήλ, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, «γι’ αυτό τον σκοπό συνεργαζόμαστε με πανεπιστήμια και εταίρους, παρέχοντας παράλληλα το Trailhead, τη δωρεάν εκπαιδευτική πλατφόρμα της Salesforce, η οποία είναι προσβάσιμη σε οποιονδήποτε έχει βασικές ψηφιακές γνώσεις».

Η Ελλάδα είναι μία από τις αγορές με την υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την Ετήσια Οικονομική Έκθεση του IDC, η Salesforce αναμένεται να συμβάλλει στη δημιουργία 9,3 εκατ. νέων θέσεων εργασίας και περισσότερων από 1,6 τρις. δολαρίων σε νέα επιχειρηματικά έσοδα έως το 2026, ενώ το ελληνικό οικοσύστημα πελατών και συνεργατών της Salesforce αναμένεται να δημιουργήσει 6.300 νέες θέσεις εργασίας και σχεδόν 1.9 δις δολάρια σε κύκλο εργασιών μέχρι το 2026.

Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce, το οποίο περιλαμβάνει εταιρείες και οργανισμούς όπως οι Accenture, Cognity, Deloitte, IBM, Intasoft, KPMG, NetU, Prime Consulting, PwC, Qivos, Robin Consulting, Satori Analytics και TEKA Systems, αποτελεί ένα κόμβο γεμάτο από ευκαιρίες, ανταλλαγή γνώσης και επιτυχίες σε αυτόν τον, καινούριο, ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, πελάτες της Salesforce μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες το όραμα και την εμπειρία τους, καθώς και το πώς κατόρθωσαν να ξεπεράσουν σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν, αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Salesforce, Customer 360.

Το Customer 360, το οποίο θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη, έχει επανασχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει την εργασία από οπουδήποτε στον κόσμο. Με κορυφαίες εφαρμογές όπως το Slack, το οποίο συνδέει πελάτες, συνεργάτες και φιλικά bot, και με άλλες επιχειρηματικές λύσεις, επιτρέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, τα ταξίδια, τις μεταφορές και  άλλες επαγγελματικές υπηρεσίες.

Το Customer 360 υποστηρίζεται από τον πυλώνα Einstein, μία πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης η οποία δίνει δεδομένα – στατιστικά σε πραγματικό χρόνο, καθώς και 151 δις προβλέψεις την ημέρα, που βοηθούν τις εταιρείες να παρέχουν προηγμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους και, φυσικά, να έχουν ταχύτερη απόδοση της επένδυσης.

Το συνδρομητικό μοντέλο της εταιρείας επιτρέπει σε επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους -μικρότερες ή μεγαλύτερες- να χρησιμοποιούν τεχνολογικές λύσεις αιχμής, όπως το cloud, την κινητή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη φωνητική και Τεχνητή Νοημοσύνη για να συνδέονται με τους πελάτες τους σε έναν τεχνολογικά αναπτυγμένο κόσμο, επιτρέποντάς τους να αναπτυχθούν δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και παρέχοντας τις έξυπνες και εξατομικευμένες εμπειρίες που αναμένουν οι πελάτες, τοποθετώντας τους τελευταίους στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων κάθε επιχείρησης. Με αυτόματες ενημερώσεις / νέες κυκλοφορίες τρείς (3) φορές τον χρόνο, οι πελάτες της Salesforce έχουν πρόσβαση σε καινοτόμες λύσεις, οι οποίες προσαρμόζονται στις ανάγκες τους.

“Η Salesforce δεν είναι απλά ένα εργαλείο πωλήσεων. Είναι μια πλατφόρμα 360º που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν σωστά με τους πελάτες τους και να πετυχαίνουν τους στόχους τους.  Η Salesforce είναι μια αξιόπιστη εταιρεία που λειτουργεί ως front office για οποιασδήποτε επιχείρηση” είπε ο Robin Fisher, τονίζοντας ότι «η πανδημία απέδειξε πως μπορούμε να επιτύχουμε από οπουδήποτε, αφού σε ένα σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας ακόμα και από απόσταση».

Λέξεις-κλειδιά: CRMSalesforce
Κοινοποίηση1Tweet1ΚοινοποίησηΑποστολή
Προηγούμενη δημοσίευση

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το καινοτόμο πρόγραμμα “Interamerican Graduate Traineeship Program”

Επόμενη δημοσίευση

Προϋπολογισμός: Μικρότερο έναντι του στόχου το έλλειμμα το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου 2022

Σχετικά Άρθρα

Profile Software: Συγκροτήθηκε σε σώμα η Επιτροπή Ελέγχου

Finuevo Core, η νέας γενιάς τραπεζική πλατφόρμα από την Profile Software

05/07/2022
Η Data Communication, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ολοκλήρωσε με επιτυχία έργο Microsoft Dynamics 365 Business Central στην Clarke Energy Hellas Α.Ε.

Η Data Communication, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ολοκλήρωσε με επιτυχία έργο Microsoft Dynamics 365 Business Central στην Clarke Energy Hellas Α.Ε.

05/07/2022
Η Edge-to-Cloud πλατφόρμα HPE GreenLake εκσυγχρονίζει τον τρόπο διαχείρισης των δεδομένων

Το HPE GreenLake εξελίσσει την hybrid cloud εμπειρία με σύγχρονες υποδομές ιδιωτικού cloud και νέες υπηρεσίες

04/07/2022
Acronis Cyber Protect Cloud: Η πιο αξιόπιστη all in one λύση προστασίας για κάθε επιχείρηση

Acronis Cyber Protect Cloud: Η πιο αξιόπιστη all in one λύση προστασίας για κάθε επιχείρηση

01/07/2022
Επόμενη δημοσίευση
Ενίσχυση των φορολογικών εσόδων κατά 855 εκατ. στο 11μηνο

Προϋπολογισμός: Μικρότερο έναντι του στόχου το έλλειμμα το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου 2022

Νέα επενδυτικά κίνητρα για όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων

H Xiaomi και η Leica Camera ανακοινώνουν μακροπρόθεσμη στρατηγική συνεργασία: μια νέα εποχή φωτογραφίας στα smartphone ξεκινά τον Ιούλιο

Tο Vodafone Giga WiFi Home σε νέα τιμή προσφοράς και με τριπλάσια διαθέσιμα GB δωρεάν για σταθερή σύνδεση μέσω 4G+ και ίντερνετ παντού

Tο Vodafone Giga WiFi Home σε νέα τιμή προσφοράς και με τριπλάσια διαθέσιμα GB δωρεάν για σταθερή σύνδεση μέσω 4G+ και ίντερνετ παντού

Παρουσίαση της προϊοντικής γκάμας Sharp από τη Westnet

Παρουσίαση της προϊοντικής γκάμας Sharp από τη Westnet

ICTplus

© 2022 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Ταυτότητα & Επικοινωνία

  • Ταυτότητα
  • Η εταιρεία
  • Η Ομάδα
  • Όροι χρήσης
  • Ιδιωτικότητα
  • Επικοινωνία

Ακολουθήστε μας

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΥΛΙΚΟ – ΣΥΣΚΕΥΕΣ (HW)
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (SW)
    • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
    • ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ – TABLETS
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    • STARTUPS
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
    • ΕΡΓΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ – ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΕΞΑΓΟΡΕΣ & ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
  • ΣΤΕΛΕΧΗ
    • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΑΣΕΙΣ & ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
    • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
    • ΔΙΕΘΝΗ ΕΡΓΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • Ο ΠΑΠΑ-ΓΑΛ(Λ)ΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • PLUS
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (R&D)
    • ΕΡΕΥΝΕΣ – ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
    • MEDIA(ΚΑ)

© 2022 TEAMWORKS Ανάπτυξη & υποστήριξη:
Core Solutions

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση cookies. Περισσότερα στη σελίδα Ιδιωτικότητα.