Η Skroutz, το Νο1 marketplace στην Ελλάδα, μετράει πλέον περισσότερα από 200 σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Την επιτυχία των Smart lockers επιβεβαιώνει ο συνολικός αριθμός των παραγγελιών που έχουν εξυπηρετήσει ως τώρα, ο οποίος αγγίζει τις 150 χιλιάδες. Ενδεικτικά τον Ιούνιο εξυπηρετήθηκαν συνολικά περισσότερες από 32 χιλιάδες αποστολές.
Η Skroutz ήταν η πρώτη που παρουσίασε στην Ελλάδα τα ‘Skroutz Point’ τον Νοέμβριο 2021, με τη δημιουργία ενός δικτύου εξυπηρέτησης 20 σημείων αυτόματης παραλαβής. Μέσα σε λίγους μήνες, κατάφερε να επεκταθεί σε περισσότερα από 200 σημεία, προκειμένου να απαντήσει στην ανάγκη των καταναλωτών να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους με βάση το δικό τους πρόγραμμα μέσα στην ημέρα, σε ώρες προτίμησής τους.
Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η Skroutz προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις αγορές τους εντός 2 ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο locker, με ευέλικτες ώρες παραλαβής. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους από την εφαρμογή ή την ιστοσελίδα της Skroutz, οι καταναλωτές επιλέγουν το ‘Skroutz Point’ που τους εξυπηρετεί. Τα σημεία αυτόματης παραλαβής πακέτων βρίσκονται σε πρατήρια υγρών καυσίμων, εστιατόρια, καταστήματα ψιλικών, parking και άλλα κεντρικά και εύκολα προσβάσιμα σημεία σε Αττική και Θεσσαλονίκη, αποτελώντας έναν γρήγορο, βολικό και ασφαλή τρόπο παραλαβής παραγγελιών.
Ο Στέφανος Κατσίμπας, Business Director της Skroutz Last Mile δήλωσε σχετικά: «Η Skroutz συνεχίζει να επεκτείνει τα σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ για να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και ασφάλεια στις παραδόσεις δεμάτων. Μέσα σε λίγους μήνες καταφέραμε να εγκαταστήσουμε περισσότερα από 200 Smart lockers, με 15 εξ’ αυτών στη Θεσσαλονίκη, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών. Στόχος μας αποτελεί η συνεχής εξέλιξη των υπηρεσιών που παρέχουμε, μέσα από την αξιοποίηση καινοτόμων και σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων που αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή».