Σημαντικά βοήθησε τα οικονομικά μεγέθη της Κωτσόβολος η πρωτοβουλία της Ψηφιακής Μέριμνας που προώθησε η ελληνική κυβέρνηση.
Στο πρώτο εξάμηνο της οικονομικής χρήσης 2021/2022 (που αφορά στην περίοδο 1/5-31/10/2021) του ομίλου Currys (πρώην Dixons Carphone), η εν Ελλάδι θυγατρική του, η Κωτσόβολος, ήταν η μόνη εταιρεία του ομίλου που εμφάνισε άνοδο του τζίρου.
Όπως προκύπτει από τα προκαταρκτικά στοιχεία -καθώς τα επίσημα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν τον επόμενο μήνα- η Κωτσόβολος εμφάνισε like-for-like ανάπτυξη (δηλαδή σε σύγκριση ίδιων καταστημάτων) της τάξης του 8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, όταν συνολικά ο τζίρος του ομίλου ήταν ελαφρά πτωτικός, σε ποσοστό 1%. Μάλιστα, σε σύγκριση με το α’ εξάμηνο της οικονομικής χρήσης 2019/2020, η αύξηση είναι στα επίπεδα του 19%.
Στις υπόλοιπες αγορές, η πτώση στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου & Ιρλανδίας αποδίδεται κυρίως στην αναμενόμενη υποχώρηση των πωλήσεων στην κινητή τηλεφωνία. Στην κατηγορία των Ηλεκτρικών/Ηλεκτρονικών Ειδών διαπιστώθηκε έντονη ζήτηση από τους καταναλωτές στις αρχές της περιόδου, οι οποίοι ξεχύθηκαν στα καταστήματα μετά από παρατεταμένα lockdowns. Στις σκανδιναβικές χώρες, σημειώθηκε μικρή κάμψη (-1%) αν και σε σύγκριση διετίας η ανάπτυξη είναι της τάξης του 19%, όπως δηλαδή και στην Ελλάδα.
Σχετικά με τις προοπτικές του ομίλου, η διοίκηση αναμένει να κλείσει η σεζόν με peak στο trading. Έχει λάβει μέτρα για να μετριάσει τη διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία συνδυάζεται από προκλήσεις διαθεσιμότητας σε ολόκληρη τη βιομηχανία και ελλείψεις εργατικού δυναμικού. Εκτιμά δε, ότι είναι σε καλό δρόμο, για να πετύχει τον στόχο της για κέρδη προ φόρων 161 εκατ. δολ. στη χρήση 2021/2022. Συνολικά για τη χρήση αναμένει κεφαλαιουχικές δαπάνες περίπου 170 εκατ. δολ. (έναντι 190 εκατ. ευρώ που προέβλεπε το προηγούμενο guidance) και καθαρά μετρητά τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ.