Επιχειρήσεις

Η Vimodji, η ελληνική startup, οπτικοποιεί τη διάθεση μας με στόχο τους 50 εκατ. χρήστες

Η περαιτέρω επέκταση εκτός των ελληνικών συνόρων αποτελεί τον βασικό στόχο για το 2021 του Vimodji, μίας εκ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων startups στην Ελλάδα, η οποία έχει δημιουργήσει μία πλατφόρμα που προσφέρει τη δυνατότητα για αποστολή video μηνυμάτων που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών.

Η πλατφόρμα του Vimodji, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια σχετικής διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, μετρά περισσότερους από 1,5 εκατ. χρήστες, κυρίως από την Ελλάδα, με το επόμενο βήμα να είναι η επέκταση σε διεθνείς αγορές όπως είναι αυτές των Ηνωμένων Πολιτειών, της Ινδίας, των ΗΑΕ, και της Κίνας. «Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τους 50 εκατ. χρήστες μέσα στα επόμενα χρόνια» ανέφερε ο Βασίλης Καλλίτσης, διευθύνων σύμβουλος και συν-ιδρυτής του Vimodji.

Η μέχρι τώρα χρηματοδότηση αγγίζει το 1 εκατ. ευρώ και προέρχεται κυρίως από angel επενδυτές. Ο επόμενος γύρος χρηματοδότησης βρίσκεται σε εξέλιξη και ο στόχος είναι τουλάχιστον τα 2 εκατ. ευρώ. «Τα κεφάλαια αυτά θα μας επιτρέψουν να προωθήσουμε την παρουσία μας σε διεθνείς αγορές και να ενισχύσουμε τις συνεργασίες μας» ανέφερε η Ελευθερία Μαμιδάκη, COO και συν-ιδρύτρια του Vimodji. Το startup έχει γραφεία σε Αθήνα και Λονδίνο και στα άμεσα πλάνα είναι η απόκτηση παρουσίας στη Νέα Υόρκη, τη Μόσχα και το Ντουμπάι.

Το Vimodji είναι μία πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως ένας συνδυασμός του Youtube και του Giphy. Επίσης, δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στα brands να «παρεμβαίνουν» με ουσιαστικό και έξυπνο τρόπο στις συνομιλίες των χρηστών.

Το Vimodji είναι video με ήχο (μέσο όρο 12 δευτερολέπτων) που περιέχουν σκηνές από τον συναρπαστικό κόσμο του θεάματος και της μουσικής. Έχοντας το βασικό training dataset, το Vimodji “μαθαίνει” τη μηχανή (machine learning) να αναγνωρίζει συναισθήματα μέσα από κινούμενη εικόνα.

Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν το www.vimodji.com και να επιλέξουν από τη λίστα των περισσότερων από 40.000 έτοιμων video clips που υπάρχουν διαθέσιμα και είναι κατηγοριοποιημένα με βάση τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Ο αριθμός των διαθέσιμων video clips αυξάνεται διαρκώς. Τα video clips μπορούν να διαμοιραστούν άμεσα σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες social media. Υπάρχουν, ακόμη, εφαρμογές για iOS και Android.

Το Vimodji έχει προχωρήσει σε συνεργασία με το Viber, μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές επικοινωνίας, και το Fleksy, ένα εξαιρετικά γνωστό «εναλλακτικό» πληκτρολόγιο, προσφέροντας στους χρήστες τους τη δυνατότητα για να εκφράζουν με videos τα συναισθήματα και τις διαθέσεις τους. Επίσης, πρόσφατα ολοκληρώθηκε και η συμφωνία για την ένταξη στο Vimodji της διεθνούς video game πλατφόρμας Gamezop.

«Μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει να αλλάξουμε τον τομέα της online visual επικοινωνίας στην Ελλάδα, και το επόμενο βήμα είναι να το κάνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο» σημείωσε ο Βασίλης Καλλίτσης, ο οποίος εμπνεύστηκε την ιδέα όταν ζούσε στο Λος Άντζελες, και διαπίστωσε ότι οι χρήστες είχαν την ανάγκη να εκφραστούν με μικρής διάρκειας, καλής ποιότητας βίντεο.

Η εντυπωσιακή εξέλιξη του Vimodji οφείλεται στην ένωση δυνάμεων των δημιουργών και ιδρυτών του, τον Βασίλη Καλλίτση, επιτυχημένο σκηνοθέτη στις ΗΠΑ, και την Ελευθερία Μαμιδάκη, μηχανικό του MIT, με μεγάλη εμπειρία στον επιχειρηματικό τομέα λόγω οικογενειακής παράδοσης οι οποίοι επένδυσαν  γνώση και ενέργεια στην ανάπτυξή του. Την ομάδα ενισχύουν οι Γιώργος Σπανός (CTO), Βασίλης Καρδαράς (senior software engineer), Νίκος Καραχάλιος (Chief Communication Officer), Παναγιώτης Τσαφαράς (PR advisor), Σταύρος Δαφνομήλης (Advisor στο AI και Machine learning), Karen Kokabi (Chief Marketing Officer) και Θανάσης Δεληστάθης (σύμβουλος, partner σε venture capital fund στις ΗΠΑ).

TAGS:

close menu